Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - MPS300 CDI en Snelle Grondplaat voor NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #38989 - MPS300 CDI en Snelle Grondplaat voo...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 26-2-2007 21:10 Print reply

Posts: 2433
mischien dat ie in hogere toeren net wat langer doorgaat.
zelf geloof ik niet zo in die mps300 cdi's, zit nog steeds n condensator in.

daytona cdi ben ik weer wel n voorstander van, dat verschil merkte ik zelf gewoon goed op mijn brommer, trok gewoon harder, en ging langer door.

als je het echt goed wilt doen koop je n posh cdi... dan heb je meteen n degelijke ontstekingscurve, en zou je brommer qua vermogen niet onder moeten doen voor een hpi rotor ofzo.
kost alleen wat,
heb t ns nagevraagd en kwam op 130 euro uit geloof ik, aangezien het vanuit japan moet komen.
had tijdje terug wel zon kerel gevonden die dat soort cdi's uit japan naar nederland wou sturen, maargoed was voor mij niet interresant meer, als zon cdi + verzenden op 130 euro komt.


Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 26-2-2007 om 21:10 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
vanwalsum 26-2-2007 21:13 Print reply

Posts: 692
ok. Hij kost me 20 euro, dus een grote vergissing kan het nooit zijn

Maar in ieder geval bedankt voor je info. Want nu voel ik dat hij op top in die begrenzer schiet, net wat over de 11000 toeren onder het rijden. Dus hoop hiermee net wat meer te kunnen draaien.
 
Djeep 4-3-2007 20:02 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
ok. Hij kost me 20 euro, dus een grote vergissing kan het nooit zijn

Maar in ieder geval bedankt voor je info. Want nu voel ik dat hij op top in die begrenzer schiet, net wat over de 11000 toeren onder het rijden. Dus hoop hiermee net wat meer te kunnen draaien.


Hoeso begrenser

Mijn STD CDItje trekt gewoon een 13k..
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 4-3-2007 20:04 Print reply

Posts: 692
aah, die van mij kapt em bij 11400 gewoon af, dan voel je de brommer soms ff gaan, maar daarna weer terugvallen. Typisch gbegrenzergevoel. Honda cdi's zijn er schijnbaar begrensd.


Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 4-3-2007 om 20:05 uur.
 
Djeep 4-3-2007 20:06 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
aah, die van mij kapt em bij 11400 gewoon af, dan voel je de brommer soms ff gaan, maar daarna weer terugvallen. Typisch gbegrenzergevoel. Honda cdi's zijn er schijnbaar begrensd.


Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 4-3-2007 om 20:05 uur.


Hmm, heb ik nog noooit last van gehad.. Mischien kan je neit afstelle

Naja ik rij op top gewoon 12,5k
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 4-3-2007 20:09 Print reply

Posts: 692
Ik weet het ook niet, maar er is bekend dat honda cditjes het bij 11500 afkappen. En daar stopt ie exact, dus het lijkt me erg voor de hand liggend. Of het moet aan die mk liggen. Want heb vroeger ook wel een 13000 k gedraait met 98km/u van een berg af Maar we zullen zien
 
MT70-nolimit 4-3-2007 23:01 Print reply

Posts: 4322
Lekker sterk frits, 98km/u met een ge2. Ik kan je iig vertellen dat je nsr niet begrenst is op de cdi.
 
gaat lang goed
Djeep 4-3-2007 23:24 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Lekker sterk frits, 98km/u met een ge2. Ik kan je iig vertellen dat je nsr niet begrenst is op de cdi.


Ja pssies
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
asbsolute16 5-3-2007 4:28 Print reply

Posts: 2485
owja, snelle grondplaat is bullshit... Je kan ook gewoon je orginele pakken en ietsjes uitboren zodat je hem vroeger kan afstellen.
 
MT70-nolimit 5-3-2007 10:51 Print reply

Posts: 4322
Uitboren zou ik niet doen, als je de originele gewoon op zijn vroegst zet zit je vaak al heel goed. Die 'snelle'grondplaten zijn heel wat series van gemaakt die voor geen meter af te stellen waren, dus ik zou er niet aan beginnen.
 
gaat lang goed
vanwalsum 5-3-2007 15:35 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Lekker sterk frits, 98km/u met een ge2. Ik kan je iig vertellen dat je nsr niet begrenst is op de cdi.


volgens mij staat er toch heel duidelijk bij "van een berg af".
 
BIET 5-3-2007 15:39 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Jajaaa..oud topic..

Maar heb net een mps300 besteld. Wat voor verschil ga ik merken op mn nsr met belg?

niets

owja: ik zal ff uitleggen: Ik heb ooit eens met soort gelijke setup gereden, maakte geen flikker uit

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 5-3-2007 om 15:39 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Sypie_Honda 5-3-2007 15:44 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
mischien dat ie in hogere toeren net wat langer doorgaat.
zelf geloof ik niet zo in die mps300 cdi's, zit nog steeds n condensator in.

daytona cdi ben ik weer wel n voorstander van, dat verschil merkte ik zelf gewoon goed op mijn brommer, trok gewoon harder, en ging langer door.

als je het echt goed wilt doen koop je n posh cdi... dan heb je meteen n degelijke ontstekingscurve, en zou je brommer qua vermogen niet onder moeten doen voor een hpi rotor ofzo.
kost alleen wat,
heb t ns nagevraagd en kwam op 130 euro uit geloof ik, aangezien het vanuit japan moet komen.
had tijdje terug wel zon kerel gevonden die dat soort cdi's uit japan naar nederland wou sturen, maargoed was voor mij niet interresant meer, als zon cdi + verzenden op 130 euro komt.


Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 26-2-2007 om 21:10 uur.




dit is dus een posh CDI, voor de geintereseerden
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 5-3-2007 15:53 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


afbeelding

dit is dus een posh CDI, voor de geintereseerden



als ik geld over had ....
 
giggitybyte
stoeptegel 19-3-2007 22:12 Print reply

Posts: 3085
Ook kick dit topic toch maar weer ff.
Ik heb nu mb80je,alles 80 ori met dalijk een gianelli80.
Heeft een mb8 ontsteking ook een dip bij 5,5 k ofzo?Me toernteller is kapot dus kan niet echt meten.En zorgt zon mps300cdi ervoor dat die dip weg is of wat?Kan iemand het even duidelijk uitleggen misschien?
en ja, heb ook al gezocht.
alvast bedankt in ieder geval
 
80 cc ownatsj

Dit topic is 11059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved