Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - MPS300 CDI en Snelle Grondplaat voor NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1026 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #38989 - MPS300 CDI en Snelle Grondplaat voo...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 11054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2_Speed 18-9-2006 12:11 Print topicpost

Posts: 298
Heej ik kwam dat spul dus tegen op marktplaats, en vroeg me dus weer is af: helpt ut ook nog wat voor mn 80cc???

Kosten:
CDI 25,-
Grondplaat 22,50

Is het de moeite om zoiets aan te schaffen?
 

geert-nsr 18-9-2006 12:17 Print reply

Posts: 6438
die snelle cdi helpt wel. maakt ie meer toeren. en dip bij de 7k gaat weg..
van die grondplaat weet ik niet..
 
Moped Macho 18-9-2006 12:18 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2_Speed
Heej ik kwam dat spul dus tegen op marktplaats, en vroeg me dus weer is af: helpt ut ook nog wat voor mn 80cc???

Kosten:
CDI 25,-
Grondplaat 22,50

Is het de moeite om zoiets aan te schaffen?

Die mps volgens mij wel, en die 'snelle grondplaat' zorgt er alleen voor dat jij je ontsteking nog vroeger kan zetten. De vraag is alleen of dat nodig is.
 
Boerenkool om half 10.
Bulletproof 18-9-2006 12:19 Print reply

Posts: 3350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
die snelle cdi helpt wel. maakt ie meer toeren. en dip bij de 7k gaat weg..
van die grondplaat weet ik niet..


Maat van me heeft daytona CDI voor 2000 toeren meer weet dat dit geen fuck helpt verschil mt gewone cdi... duz geef t fifty - fifty dt de cdi veel zou schelen.
 
Moped Macho 18-9-2006 12:20 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrtigerfreak
[...]


Maat van me heeft daytona CDI voor 2000 toeren meer weet dat dit geen fuck helpt verschil mt gewone cdi... duz geef t fifty - fifty dt de cdi veel zou schelen.

Dat is toch geen mps-300

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 18-9-2006 om 12:21 uur.
 
Boerenkool om half 10.
2_Speed 18-9-2006 12:28 Print reply

Posts: 298
nja voor 25 pleuro kan ik ut altijd proberen lijkt me.
 
Bulletproof 18-9-2006 12:31 Print reply

Posts: 3350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2_Speed
nja voor 25 pleuro kan ik ut altijd proberen lijkt me.


Idd... die 25 euro moet t kunnen... mogt het niet zo zijn kan je het altijd weer verkopen voor rond de 25 eypo

 
2_Speed 18-9-2006 12:34 Print reply

Posts: 298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrtigerfreak
[...]


Idd... die 25 euro moet t kunnen... mogt het niet zo zijn kan je het altijd weer verkopen voor rond de 25 eypo



check je pro ff kheb dr net vraag gesteld:P
 
Bulletproof 18-9-2006 12:37 Print reply

Posts: 3350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2_Speed
[...]


check je pro ff kheb dr net vraag gesteld:P


K zal ff checke mr bn nu ook @ school
 
christianos 18-9-2006 12:51 Print reply

Posts: 20445
als je 80cc niet super extreem getjoend is helpt het geen fuck, zijn nml tog geen toerenbeukers.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 18-9-2006 13:01 Print reply

Posts: 10835
en die grondplaat is in mijn ogen helemaal niet nodig.

Als je je ontsteking gewoon goed zet dan loopt je brommer ook goed
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Moped Macho 18-9-2006 13:06 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
en die grondplaat is in mijn ogen helemaal niet nodig.

Als je je ontsteking gewoon goed zet dan loopt je brommer ook goed

Bij uber brute setups die flink wat toeren jagen, moet die ontsteking vroeger dan 'z'n vroegst'. Oftewel, anders is ie niet goed afgesteld
 
Boerenkool om half 10.
2_Speed 18-9-2006 13:27 Print reply

Posts: 298
Dus 13.000 toeren is nie genoeg?
 
Moped Macho 18-9-2006 13:54 Print reply

Posts: 2037
Bijv op de tsx-racer niet
 
Boerenkool om half 10.
brommercrazy 18-9-2006 22:03 Print reply

Posts: 2594
het is of een snelle grondplaat of een snelle cdi, maar niet allebei. Doe je dit wel, schaf dan alvast een nieuwe zuiger aan.
 
cerberus10 18-9-2006 22:08 Print reply

Posts: 2338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
het is of een snelle grondplaat of een snelle cdi, maar niet allebei. Doe je dit wel, schaf dan alvast een nieuwe zuiger aan.

lul niet. origneel cdi wil niet meer toeren draaien ook al wil de cilinder het wel. Grondplaat is alleen als je meer vervroegen wil op extreme setups. Werk juist erg goed samen. Aangezien je dat meer toeren kan draaien en dus daar na ook kan vervroegen.
 

Dit topic is 11054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved