Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Brommer laten keuren bij de RDW??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38975 - Brommer laten keuren bij de RDW??
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5068 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Inlaatpoort. 17-9-2006 16:14 Print reply
Posts: 640
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
[...]

in bromfiets is dat een blad ofzo? kan je dat artikel niet opzoeken of dat het ergens op internet staat ofzo?


Dat is een blad ja google even dan kom je op de site en daar kun je ook gewoon enkele nummers kopen dus ook dat nummer

@ TS-Jetze: ja iemand VAN de rdw ja. Vraag maar eens aan een loempiaboer of zijn loempia's lekker zijn
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
Nijn 17-9-2006 19:43 Print reply
Posts: 113
Sla er gewoon zelf ff een nummer in..
 
Rock 'n Roll mot der kommen!
Royal Club 17-9-2006 19:44 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nijn
Sla er gewoon zelf ff een nummer in..


zal eens een nummer in jou slaan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
zx7r 17-9-2006 19:49 Print reply

Posts: 3868
snelheid zal ik goed op letten, ik heb ook al italiaanse vespa's terug gehad omdat ze net harder gingen dan 45.
 
vanwalsum 17-9-2006 20:11 Print reply

Posts: 692
is het btw mogelijk een ns1 op motorkenteken te laten keuren tot brommer, met 50cc en 45 km/u? en dan natuurlijk 200 euro dokken aan de rdw voor de keuring.
 
mtx-motard 17-9-2006 20:54 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
is het btw mogelijk een ns1 op motorkenteken te laten keuren tot brommer, met 50cc en 45 km/u? en dan natuurlijk 200 euro dokken aan de rdw voor de keuring.



gast in de buurt hier die heeft een ns1 74 cc, heeft hij een framenummer van nsr ingeslagen en nl nummer van nsr. dan kun je gewoon schouwe. alleen zorgen voor geen steekproef als het er slordig uit ziet, het nummer.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
NSR_Rider---SANDR 17-9-2006 21:29 Print reply

Posts: 94
Ik zou voor andere brommer gaan of veel afdinge, zo'n keuring by 't rdw schiet niet op.
Had n maat vn my ook.. Je moet ten eerste wete uit welk jaar die komt, dan printen ze uit hun systeem gegevens uit van dat jaar van d brommer. Dan checken ze of de nummers(!) overeenkomen op je blok, frame, zelfs luchtfilter, caberateur oftewel: ALLES moet origineel zijn! originele uitstoot dus ook, decibel, snelheid, en standaard dinge als licht, profiel op d bande, remme enz.
Dus doe geen moeite erheen te gaan, mits je m origineel krijgt....
 
De geurrr van verbrand rubbr...en van verse euro 95..Hmmmzz
christianos 17-9-2006 22:18 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_Rider---SANDR
Ik zou voor andere brommer gaan of veel afdinge, zo'n keuring by 't rdw schiet niet op.
Had n maat vn my ook.. Je moet ten eerste wete uit welk jaar die komt, dan printen ze uit hun systeem gegevens uit van dat jaar van d brommer. Dan checken ze of de nummers(!) overeenkomen op je blok, frame, zelfs luchtfilter, caberateur oftewel: ALLES moet origineel zijn! originele uitstoot dus ook, decibel, snelheid, en standaard dinge als licht, profiel op d bande, remme enz.
Dus doe geen moeite erheen te gaan, mits je m origineel krijgt....

onmogelijk

de brommer moet voldoen aan de wetgeving, en dan hoeven de onderdelen niet orgineel voor te zijn.

Alsof op de motorfietsen die nu gekeurd woden uit 1965 alle ori onderdelen aanwezig zijn...

zelfs met EU kenteken kan je niet schouwen, het framenummer moet ook bij de RDW als ingevoerd staan.

En vraag dat nummer van bromfuiest eens op

www.bromfiets.nl

 
mr200r 17-9-2006 22:33 Print reply
Posts: 5122
Hoe zit het met de italiaanse papieren?
 
mr200r
christianos 17-9-2006 23:19 Print reply

Posts: 20445
mm ja papieren moeten er ook bij jah
 
Tim V 17-9-2006 23:19 Print reply

Posts: 4468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nijn
Sla er gewoon zelf ff een nummer in..

hoe doe ik dat?
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
christianos 17-9-2006 23:20 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
[...]

hoe doe ik dat?

met een ander (bestaand nederlands) framenummer en slagletters
 
christianos 17-9-2006 23:21 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
is het btw mogelijk een ns1 op motorkenteken te laten keuren tot brommer, met 50cc en 45 km/u? en dan natuurlijk 200 euro dokken aan de rdw voor de keuring.

nee
 
Tim V 17-9-2006 23:21 Print reply

Posts: 4468
hij heeft geen NL-typegoedkeuring...

moet ik dan ook een andere frame nr hebben :S?

oftewel ik kan beter gewoon een NL frame kopen^
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
christianos 17-9-2006 23:23 Print reply

Posts: 20445
inderdaad, stukje makkelijker dan oevrslaan.

overslaan is eigenlijk alelen slim voor brommers waar geen NL frame voor te vinden is.
 

Dit topic is 5068 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved