Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Rare zuiger

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38888 - Rare zuiger
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 743 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frits 13-9-2006 16:23 Print topicpost

Posts: 204
Ik heb vorig week vastloper gehad, en heb vandaag me nieuwe cilinderkit binnen gekregen. Maar nou is het rare eraan dat bij me vorige zuiger geen 2 poorten erin zaten maar bij me nieuwe zuiger zitten er aan 1 kant 2 Poorten, waar is dat voor en welke kant moeten ze opgericht worden (Inlaatpoort of uitlaatpoort???? Bedankt alvast.





TOPIC NAAM IS FOUT HET GAAT OM DE ZUIGER!!!!!!

edit: topicname

Dit bericht is gewijzigd door Frits op 13-9-2006 om 16:24 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 13-9-2006 om 16:59 uur.
 
Honda the power of dreams

Scozzisa 13-9-2006 16:24 Print reply

Posts: 2077
voor je flow

allebei de poorten naar je carburateur
 
TaNDeM 13-9-2006 16:24 Print reply
Posts: 131
waarschijnlijk zijn dat booster poorten, die moeten naar de inlaatkant. Maak anders even een foto
 
bart de scootergek 13-9-2006 16:24 Print reply

Posts: 8916
poorten moeten richting inlaatpoort gericht worden.
 
Honda RC-33
Frits 13-9-2006 16:25 Print reply

Posts: 204
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
poorten moeten richting inlaatpoort gericht worden.


En wat is de functie ervan, nog nooit gezien. Is deze zuiger dan beter dan de vorige zonder poorten???

 
Honda the power of dreams
Frits 13-9-2006 16:25 Print reply

Posts: 204
FF foto maken
 
Honda the power of dreams
Scozzisa 13-9-2006 16:26 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frits
[...]


En wat is de functie ervan, nog nooit gezien. Is deze zuiger dan beter dan de vorige zonder poorten???



hoeft niet, kan wel

iig bij huidige zuigers gebruikelijk om 2 poorten te hebben
 
Frits 13-9-2006 16:40 Print reply

Posts: 204
http://img61.imagesh...mage=44100122nj6.jpg

Er zit een rood vlekje op de cilinder kop, maar verder geen beschadiging, dat maakt niks uit toch?

 
Honda the power of dreams
Royal Club 13-9-2006 16:41 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frits
http://img61.imagesh...mage=44100122nj6.jpg

Er zit een rood vlekje op de cilinder kop, maar verder geen beschadiging, dat maakt niks uit toch?


nee
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frits 13-9-2006 16:44 Print reply

Posts: 204
http://img88.imagesh...mage=44100124hh1.jpg Inlaat
http://img88.imagesh...mage=44100125go8.jpg Uitlaat

En dit was de reden voor de nieuwe cilinder.

http://img291.images...mage=44100132or2.jpg

Dit bericht is gewijzigd door Frits op 13-9-2006 om 16:46 uur.
 
Honda the power of dreams
DR Gert-Jan 14-9-2006 11:03 Print reply

Posts: 248
Zit er op je camera geen macro stand?? hier kun je niet veel wijs van worden
 
Team DR --> www.drekracers.nl
honda_for_life.com 14-9-2006 11:10 Print reply

Posts: 4176
macro is niet nodig


focussen wel
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
zundappchef 14-9-2006 12:10 Print reply

Posts: 4082
is toch heel normaal die poorten

je moet wel even kijken hoe de pijl staat boven op je zuiger

anders de poorten richting inlaat cilinder richten

dat is voor de flow ( boosterpoorten)
meeste cilinder`s die ik heb MOET zoon zuiger bij
 
1000 v twin rotax biatch
Davidjuhh 14-9-2006 12:12 Print reply

Posts: 367
Presjies, is vrij normaal tegenwoordig, is voor het voorspoelen. Zodat de benzine eerder naar binnen kan komen, poortjes ff naar de inlaat van de cilinder en kloar
 
christianos 14-9-2006 15:29 Print reply

Posts: 20445
voornamelijk smering naaldlager
 

Dit topic is 743 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved