Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 125cc mtx wil niet lopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 401 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38833 - 125cc mtx wil niet lopen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1458 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BSTS 11-9-2006 22:13 Print reply

Posts: 4241
hopen dat het heel blijt, met die mega compressie.
detonatie
 
sprintjah
roelpostma 11-9-2006 23:11 Print reply
Posts: 26
Ja, echte 125cc compressie he.
Maar de zuiger komt iets boven de cilinder uit dus het is wel noodzakelijk.
 
Saknet 12-9-2006 7:45 Print reply

Posts: 10355
mja doe je cilkop er eens af en duw je zuiger naar beneden en voel met je vinger of je spoelpoorten wel max open komen te staan zoniet dan kan je beter wat meer teenpakkingen nemen.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
daanmtx 12-9-2006 8:41 Print reply

Posts: 3759
dan kun je denk ik beter extra voetpakkingen pakken, dan komen je timingen (vaak) beter uit.
 
Honda VFR400R
MB-8 GreenLizar 12-9-2006 12:36 Print reply
Posts: 201
ligt eraan waarom die cilinder korter is. Als de boverkant gevlakt is, zal je het met koppakkingen moeten compenseren, anders met voetpakkingen. Maar de voet vlak je niet zo makkelijk, dus dat zal het niet zijn. Dus beste qua timing zou zijn als je extra koppakkingen gebruikt, maar daar staat wel de hoogste druk op, dus blaas je ze er snel tussenuit. Ik zou proberen te zoeken naar 1 extra dikke koppakking (is wel te vinden in motorland).
 
roelpostma 12-9-2006 12:43 Print reply
Posts: 26
Dat was ik ook al van plan...
Ik ga vanavond er een nieuw snelgas opzetten, en dan even wat extra voetpakkingen ipv koppakkingen want de rook komt gewoon onder de cilinderkop vandaan .

ps. Weet iemand hoe dat zit met die bouten/moeren die bij een Honda je cilinder vasthoud, mijn sleutel 13 lijkt er net iets te ruim voor en mij sleutel 12 past er niet op.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 12-9-2006 12:54 Print reply

Posts: 10835
dan heb je versleten gereedschap
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Sypie_Honda 12-9-2006 13:01 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roelpostma
Dat was ik ook al van plan...
Ik ga vanavond er een nieuw snelgas opzetten, en dan even wat extra voetpakkingen ipv koppakkingen want de rook komt gewoon onder de cilinderkop vandaan .

ps. Weet iemand hoe dat zit met die bouten/moeren die bij een Honda je cilinder vasthoud, mijn sleutel 13 lijkt er net iets te ruim voor en mij sleutel 12 past er niet op.


heb je ori honda bussen? dus niet zelf gedraaide/gebeunde troep?

zo jah, daar moet sleutel 12 op passen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
roelpostma 12-9-2006 14:16 Print reply
Posts: 26
Ja, orgi bussen...

 

Dit topic is 1458 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved