Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Probleem met tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38826 - Probleem met tsx
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

benellifan 10-9-2006 21:30 Print topicpost
Posts: 1553
ik heb een tijdje geleden een niet lopende tsx gekocht
nu loopt hij maar ik heb een probleempje
wanneer de koppeling loslaat gaat ie uit dus hij heeft geen vermogen en hij smoort em dus ik zou zeggen te kleine sproeier maar met choke aan doet ie het helemaal niet
tevens is de bougie zwart na em een tijdje te hebben laten lopen na een beetje afstellen smoort ie em niet meer maar blijft geen vermogen hebben
HELP!!!
mss handig om met de originele sproeiermaat te beginnen?
zo ja welke is dit
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

nielsje 89 10-9-2006 21:51 Print reply
Posts: 304
ten eerste: gebruik je hele toetsenbord, dus ook de leestekens
vervolgens: we moeten wat meer gegevens hebben, je set-up bijvoorbeeld en je sproeiermaat, vervolgens kan het een te grote of te kleine sproeier zijn.
maar het kan ook aan valse lucht liggen of aan een vieze carb, of aan versleten zuigerveren, of een ander compressieprobleem.
oftewel, leg nou eens uit wat er aan de hand is....
 
wreed
benellifan 10-9-2006 21:53 Print reply
Posts: 1553
helemaal origineel.
behalve de uitlaat dat is een proma en de demper ook.
er zit nu sproeier 51 in ik heb al een 72 en 100 geprobeerd.
geen compressieproblemen ofzo dit is allemaal net gecontroleerd.
carb is net schoongemaakt.

 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Henk-88 10-9-2006 21:59 Print reply

Posts: 26703
Eerst maar 'ns de bougie vernieuwen, dan de ontsteking checken, zijn de zuigerveren echt ok?

Zowiezo is het handig om het hele benzinetraject schoon te maken. Dus ook ff je kraantje uit de tank draaien en aan de onderkant ervan even dekseltje er af.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
benellifan 10-9-2006 22:01 Print reply
Posts: 1553
bougie is al vernieuwd ontsteking is al gechecked en kraantje enz is al schoongemaakt omdat de tank etc ook werden gespoten
zuigerveren zijn 100% cker goed het ligt bij de carb kan niet anders
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
daanmtx 10-9-2006 22:04 Print reply

Posts: 3759
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
bougie is al vernieuwd ontsteking is al gechecked en kraantje enz is al schoongemaakt omdat de tank etc ook werden gespoten
zuigerveren zijn 100% cker goed het ligt bij de carb kan niet anders


ik vind dat je niet écht goed met sproeiers om gaat, ik stel voor om wat meer sproeiers te kopen, als jij stappen van 20 maakt is dit namelijk veel te veel. Bij mij is 5 maten verschil al het verschil tussen goed en dramatisch klote lopen.
 
Honda VFR400R
benellifan 10-9-2006 22:05 Print reply
Posts: 1553
ja ik had sproeiers gehaald 22km verderop blijken er alleen dellortho sproeiers in te passen (snap er nix van) dus heb geen passende sproeiers mot k nog halen
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Henk-88 10-9-2006 22:11 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
ja ik had sproeiers gehaald 22km verderop blijken er alleen dellortho sproeiers in te passen (snap er nix van) dus heb geen passende sproeiers mot k nog halen


In de Mikuni 12 en 16 horen Dellorto-klein sproeiers idd

Wat voor cilinder heb je? 50cc? met of zonder membraan? Hoeveel mm is je Mik?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
benellifan 10-9-2006 22:11 Print reply
Posts: 1553
12mm mikuni
standaard cilinder 50cc gietijzer
met membraam (deze is goed heb ik gecontroleerd)

danku voor de dellortho klein bevestiging dan ga ik trug naar de brommerhoer

Dit bericht is gewijzigd door benellifan op 10-9-2006 om 22:12 uur.
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Henk-88 10-9-2006 22:15 Print reply

Posts: 26703
scoor ook maar om te beginnen een sproeier 70
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
benellifan 10-9-2006 22:33 Print reply
Posts: 1553
ok
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Suzuki-tsx- 10-9-2006 22:35 Print reply
Posts: 75
Hahah heb je een 56 in zitten.. dit is wel dramatisch klein zelfs voor origineel probeer iets tussen 60 -70
 
Henk-88 10-9-2006 22:40 Print reply

Posts: 26703
Owsorry, ik lees net dat je al een 72 hebt geprobeerd.. beter scoor je er dan een 67 en een 75 of 78 bij.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
erwin fs1 11-9-2006 7:56 Print reply

Posts: 897
is je luchtfilter ook schoon??
 
vake bej te bange....
Moped Macho 11-9-2006 10:13 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


In de Mikuni 12 en 16 horen Dellorto-klein sproeiers idd

Wat voor cilinder heb je? 50cc? met of zonder membraan? Hoeveel mm is je Mik?

Huh? Bij mij pasten er gewoon mikuni sproeiers in.
 
Boerenkool om half 10.
benellifan 11-9-2006 19:38 Print reply
Posts: 1553
met/zonder filter is hetzelfde dus dat is het niet maar het blijkt dat ik toch met sproeiers moet gaan proberen dus dat ga ik dan maar doen
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

Dit topic is 880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved