Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1015 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38820 - cilinder am6
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bullet 11-9-2006 22:32 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


Op een opgevoerde Tovami scoort elke brommer geweldig, dan heeft een Spartamet ook + 5 pk.

Ga maar eens een keer testen op een echte testbank.

Van 17 Tovami pk`s blijven er ± 10 echte pk`s over.



overdrijven kan je wel..

je vergelijking slaat helemaal nergens op...

en het blijft een feit dat de Simo (dan doel ik voornamelijk op de 80cc scooterversie) redelijk slecht presteerd...

dan boeit het niet op welke bank je gaat testen, de prestatie's van de Simo zijn gewoon niet geweldig (vooral als je nagaat dat een fatsoenlijke 70cc nog meer kan scoren dan de Simo 80)

enigste voordeel van de Simo 90 kit is de cilinderinhoud, maar voor de rest moet je wel belachelijk veel tijd/geld/moeite in steken om er wat leuks uit te halen.



Dit bericht is gewijzigd door Bullet op 11-9-2006 om 22:33 uur.
 
**My BungHole Will Speak Now**
PRO TUNING 12-9-2006 10:12 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


overdrijven kan je wel..

je vergelijking slaat helemaal nergens op...

en het blijft een feit dat de Simo (dan doel ik voornamelijk op de 80cc scooterversie) redelijk slecht presteerd...

dan boeit het niet op welke bank je gaat testen, de prestatie's van de Simo zijn gewoon niet geweldig (vooral als je nagaat dat een fatsoenlijke 70cc nog meer kan scoren dan de Simo 80)

enigste voordeel van de Simo 90 kit is de cilinderinhoud, maar voor de rest moet je wel belachelijk veel tijd/geld/moeite in steken om er wat leuks uit te halen.



Dit bericht is gewijzigd door Bullet op 11-9-2006 om 22:33 uur.


Bovenstaand verhaal zegt misschien meer over jouw sleutel / tuning / afstel kunsten

Scooters hier in de buurt met standaard 80 cc kits op Minarelli blokken lopen en trekken harder als de veel te dure Malossi en Polini spul.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-9-2006 11:02 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


Bovenstaand verhaal zegt misschien meer over jouw sleutel / tuning / afstel kunsten

Scooters hier in de buurt met standaard 80 cc kits op Minarelli blokken lopen en trekken harder als de veel te dure Malossi en Polini spul.


dat zegt meer over de mensen uit jouw buurt met malossi en polini spul ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mesii 12-9-2006 17:07 Print reply

Posts: 1542
ok,

cil: 80mhr team
krukas: doppler/hebo, of malossi rhq als het budget het toestaat
uitlaat: yasuni r3
carb: iets tussen 20 en 28mm
koppeling: metrakitproracing plaatjes

reactie graag hier op, om willen van het:
-slijtage
-benodigde aanpassing
-prestaties
 
broek uit op je hoofd, en broek uit op je hoofd!
Royal Club 12-9-2006 17:16 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mil
ok,

cil: 80mhr team
krukas: doppler/hebo, of malossi rhq als het budget het toestaat
uitlaat: yasuni r3
carb: iets tussen 20 en 28mm
koppeling: metrakitproracing plaatjes

reactie graag hier op, om willen van het:
-slijtage
-benodigde aanpassing
-prestaties


blok zal eerder aan revicatie toezijn..
aanpassingen, mss carterbegrenzing?? (niet gelezen of je al 70cc hebt gereden)
presaties zullen hoog zijn.. beter test je voor het forum de nieuwe hebo revolution uit...
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 4091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved