Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda MB Problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1039 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38798 - Honda MB Problemen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 763 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Masterix 9-9-2006 7:19 Print topicpost

Posts: 236
hey ik heb sins gisteren een honda mb nu heb ik 2 problemen .

als ik vol gas geef slaat tie af
en als ik half gas geef komt tie wel op toeren en zo voort.

wat kan dat zijn?? ja afstelling ik weet ut maar wat precies moet ik afstellen

en als ik in de laaste versnelling schakel loopt tie weer in de toeren terug wat zou dat kunnen zijn


Bedankt alvast
er zit een power filter op enz meer weet ik niet een orginele cilinder en uitlaat volgens mij en een mikuni caberateur

Dit bericht is gewijzigd door Masterix op 9-9-2006 om 7:53 uur.
 

2takt Gangster 9-9-2006 9:03 Print reply

Posts: 1147
gewoon een kwestie vn afstellen lijkt mij

omdat ik begreep dat je er niet veel verstand vn had

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/42

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/48

hiermee kun je de carb afstellen

en dat over die laatste versnelling kan een te zware vertanding zijn. maar stel hem eerst eens af als het dan nog is kun je de tandwielen aanpassen

succes er mee

Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 9-9-2006 om 9:07 uur.
 
Masterix 9-9-2006 9:30 Print reply

Posts: 236
Nee afstellen helpt niet ik denk zelf een te grote sproeier


over dat laaste die laaste versnelling het kan geen te grote vertanding zijn want de vertandingen zijn orgineel:P


Kan ut niet aan de warmtegraad van de bougie liggen ik rij zo wel ff naar de brommerzaak want het kan van alles zijn

Dit bericht is gewijzigd door Masterix op 9-9-2006 om 9:30 uur.
 
mail2kid 9-9-2006 9:31 Print reply

Posts: 1905
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Masterix
Nee afstellen helpt niet ik denk zelf een te grote sproeier


over dat laaste die laaste versnelling het kan geen te grote vertanding zijn want de vertandingen zijn orgineel:P


Kan ut niet aan de warmtegraad van de bougie liggen ik rij zo wel ff naar de brommerzaak want het kan van alles zijn

Dit bericht is gewijzigd door Masterix op 9-9-2006 om 9:30 uur.


compressie?

slechte cil?

carb afstelling o.a. en weet je het zkr van die vertanding

Dit bericht is gewijzigd door mail2kid op 9-9-2006 om 9:32 uur.
 
Golf II styling
Masterix 9-9-2006 9:59 Print reply

Posts: 236
Jah ik denk nu zelf dat het de sproeier is
of een te grote caberateur op een orginele cilinder


Ik ga eerst ff een andere sproeier halen en dan zie ik het wel verder want straks is het alleen de sproeier

Dit bericht is gewijzigd door Masterix op 9-9-2006 om 10:00 uur.
 
BlackIce4 9-9-2006 11:41 Print reply

Posts: 3654
haal maar een grotere sproeier.
 
Masterix 10-9-2006 8:27 Print reply

Posts: 236
er zit een sproeier in met 2 nummers op er staat 145 en er staat 160 op

tussen de cilinder en de uitlaat zit geen pakking kan tie daarom ook zo slecht lopen?
 
mail2kid 10-9-2006 8:36 Print reply

Posts: 1905
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Masterix
er zit een sproeier in met 2 nummers op er staat 145 en er staat 160 op

tussen de cilinder en de uitlaat zit geen pakking kan tie daarom ook zo slecht lopen?


tussen cilinder en uitlaat maakt niet zo uit. hij maakt alleen meer lawaai en verliest beetje kracht.

Tussen cilinder en inlaat maakt veel uit. dan heb je kans op veel valse lucht.

mare wat voor setup heb je en welke carb???

Dit bericht is gewijzigd door mail2kid op 10-9-2006 om 8:37 uur.
 
Golf II styling
Masterix 10-9-2006 8:51 Print reply

Posts: 236
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mail2kid
[...]


tussen cilinder en uitlaat maakt niet zo uit. hij maakt alleen meer lawaai en verliest beetje kracht.

Tussen cilinder en inlaat maakt veel uit. dan heb je kans op veel valse lucht.

mare wat voor setup heb je en welke carb???

Dit bericht is gewijzigd door mail2kid op 10-9-2006 om 8:37 uur.

mijn caberateur is een mikuni 19 of 20 mm denk ik

ik zal wel ff een foto laten maken van me cilinder want ik weet zelf niet wat het is .die man waar ik hem van gekocht had zij dat het een 70 cc was

me stiefpa zij wel dat me honda weinig compressie had maar wis tie niet zeker
 
Masterix 10-9-2006 10:23 Print reply

Posts: 236
hey ik heb meschien ut probleem gevonden die cartekap waar de kickstart en zo zit daar zijn er 2 boutjes dol kan ik daardoor compressie verliezen??
 
richard3 10-9-2006 11:04 Print reply

Posts: 5198
zou ie eerst olie verliezen
zou niet kunnen

slechte compressie kan komen door
slechte koppakking
slechte kop
slechte zuigerveren
slechte zuiger

 
op naar de grote brommers
Masterix 10-9-2006 11:37 Print reply

Posts: 236
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
zou ie eerst olie verliezen
zou niet kunnen

slechte compressie kan komen door
slechte koppakking
slechte kop
slechte zuigerveren
slechte zuiger




Oke bedankt iedereen

ik ga me goede puch ruilen tegen een honda mb of mt blok is altijd makkelijk een blok erbij
 
Masterix 11-9-2006 7:24 Print reply

Posts: 236
het was volgens mij de bougie er zit bougie 6 in nu zit er 8 in en hij loopt veeeeel beter

de cil en de zuiger en de zuigerveren waren nog 100%

Bedankt iedereen weer op het brommerforum
 
Saknet 11-9-2006 10:56 Print reply

Posts: 10355
je hebt een 50snel volgens je profiel dan, dat is dus geen originele, en daar loopt hij idd prima mee met een grotere carburateur. Op lage toeren is et meestal dan wel wat kut als de carb erg groot is.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 11-9-2006 om 10:57 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 763 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved