die imi cilinders zijn opzicht net zo goed als een ori hoor ja het slijt sneller omdatie meer toeren draait en de afwerking is iets minder maar het is niet zo datie slijt als een malle en je elk jaar een nieuwe kunt kopen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
die imi cilinders zijn opzicht net zo goed als een ori hoor ja het slijt sneller omdatie meer toeren draait en de afwerking is iets minder maar het is niet zo datie slijt als een malle en je elk jaar een nieuwe kunt kopen
eum?
hangt ook af van hoeveel km je per jaar rijd, hoeveel je smeert.
De rest van je setup, dat kan je zo helemaal niet zeggen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
die imi cilinders zijn opzicht net zo goed als een ori hoor ja het slijt sneller omdatie meer toeren draait en de afwerking is iets minder maar het is niet zo datie slijt als een malle en je elk jaar een nieuwe kunt kopen
origineel honda is zowat hufterproof , de 16.6 cilinders ed blijven zonder warmrijden , inrijden ed gewoon lopen
importje's moet dit wel doen anders kun je elke maand wel een ander halen
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
dat kan prima... als jij elke dag 25 kilometer maakt naar school ofzo kan je best lang met zon ding doen en waarom licht het slijtage helemaal af van de rest van je setup... gedeeltelijk wel maar het is toch vooral de cilinder zelf die dat bepaalt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
dat kan prima... als jij elke dag 25 kilometer maakt naar school ofzo kan je best lang met zon ding doen en waarom licht het slijtage helemaal af van de rest van je setup... gedeeltelijk wel maar het is toch vooral de cilinder zelf die dat bepaalt
ehm als jij ori begrenst rijd met een 50 imi gaat het idd langer mee dan wanneer je er een aangemeten uitlaat, hpi ed erop hebt..dan zal zon cilinder gewoon veel meer toeren draaien en harder slijten.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
dat kan prima... als jij elke dag 25 kilometer maakt naar school ofzo kan je best lang met zon ding doen en waarom licht het slijtage helemaal af van de rest van je setup... gedeeltelijk wel maar het is toch vooral de cilinder zelf die dat bepaalt
nee ?
het is 90 procent de gene die ermee rijdt die bepaald of het lang meegaat ( met een import iig )
orri hm 16.6 is gewoon zo traag dat je 50km volgas in de 1 kunt rijden zonder de boel te slapen
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Quote:Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
waarom moet je zoiets vragen in een appart topic,
kleine vragen forum geen goed idee?
en trouwens. tandwiel verhoudingen blijft toch altijd een beetje testen.
waarom geen apart topic? kleine vragen topic zuigt, nooit antwoord ed, en zoals je ziet is hier toch n pagina volgeluld met handige info, krijg je daar niet voor elkaar, mss net 3 reply's ofzo