Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - sneller optrekken honda..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38760 - sneller optrekken honda..
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1651 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Fryske_Honda 7-9-2006 21:32 Print reply

Posts: 1552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

mjah met dees setup zkr . Dacht het niet. Merk je niets van.




uhh ja ik heb zowat dezelfde setup en bij mij merk je duidelijk verschil
 
BlackIce4 7-9-2006 21:43 Print reply

Posts: 3654
die imi cilinders zijn opzicht net zo goed als een ori hoor ja het slijt sneller omdatie meer toeren draait en de afwerking is iets minder maar het is niet zo datie slijt als een malle en je elk jaar een nieuwe kunt kopen
 
Jarco 7-9-2006 21:46 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
die imi cilinders zijn opzicht net zo goed als een ori hoor ja het slijt sneller omdatie meer toeren draait en de afwerking is iets minder maar het is niet zo datie slijt als een malle en je elk jaar een nieuwe kunt kopen


eum?
hangt ook af van hoeveel km je per jaar rijd, hoeveel je smeert.
De rest van je setup, dat kan je zo helemaal niet zeggen?

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-9-2006 21:47 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
die imi cilinders zijn opzicht net zo goed als een ori hoor ja het slijt sneller omdatie meer toeren draait en de afwerking is iets minder maar het is niet zo datie slijt als een malle en je elk jaar een nieuwe kunt kopen


origineel honda is zowat hufterproof , de 16.6 cilinders ed blijven zonder warmrijden , inrijden ed gewoon lopen

importje's moet dit wel doen anders kun je elke maand wel een ander halen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BlackIce4 7-9-2006 21:48 Print reply

Posts: 3654
dat kan prima... als jij elke dag 25 kilometer maakt naar school ofzo kan je best lang met zon ding doen en waarom licht het slijtage helemaal af van de rest van je setup... gedeeltelijk wel maar het is toch vooral de cilinder zelf die dat bepaalt
 
Jarco 7-9-2006 21:50 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
dat kan prima... als jij elke dag 25 kilometer maakt naar school ofzo kan je best lang met zon ding doen en waarom licht het slijtage helemaal af van de rest van je setup... gedeeltelijk wel maar het is toch vooral de cilinder zelf die dat bepaalt


ehm als jij ori begrenst rijd met een 50 imi gaat het idd langer mee dan wanneer je er een aangemeten uitlaat, hpi ed erop hebt..dan zal zon cilinder gewoon veel meer toeren draaien en harder slijten.

 
BSTS 7-9-2006 21:54 Print reply

Posts: 4241
waarom moet je zoiets vragen in een appart topic,

kleine vragen forum geen goed idee?

en trouwens. tandwiel verhoudingen blijft toch altijd een beetje testen.
 
sprintjah
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-9-2006 21:54 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
dat kan prima... als jij elke dag 25 kilometer maakt naar school ofzo kan je best lang met zon ding doen en waarom licht het slijtage helemaal af van de rest van je setup... gedeeltelijk wel maar het is toch vooral de cilinder zelf die dat bepaalt


nee ?

het is 90 procent de gene die ermee rijdt die bepaald of het lang meegaat ( met een import iig )

orri hm 16.6 is gewoon zo traag dat je 50km volgas in de 1 kunt rijden zonder de boel te slapen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BlackIce4 7-9-2006 21:56 Print reply

Posts: 3654
ik heb toch echt ook mn mindere ervaringen met die ori cilinders hoor



njah hier gaat het niet over

Dit bericht is gewijzigd door BlackIce4 op 7-9-2006 om 21:57 uur.
 
Lykantroop 7-9-2006 22:43 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
waarom moet je zoiets vragen in een appart topic,

kleine vragen forum geen goed idee?

en trouwens. tandwiel verhoudingen blijft toch altijd een beetje testen.



waarom geen apart topic? kleine vragen topic zuigt, nooit antwoord ed, en zoals je ziet is hier toch n pagina volgeluld met handige info, krijg je daar niet voor elkaar, mss net 3 reply's ofzo
 

Dit topic is 1651 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved