Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cylinderset Conti Chr 50 Derbi/Gilera

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 856 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38750 - Cylinderset Conti Chr 50 Derbi/Gile...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3426 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 6-9-2006 16:52 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]



krukas van een zulu is best stevig, dat weet ik ja

maar als je er een 80 mhr opgooit met jou 24/26 mm, daar zou ik niet meer op safe mee willen rijden

en een 18 of een 20 is heel normaal, 26 mm op een 70 is overkill weet je net zo goed als ik

26 kan nog net op een MHR weet ik beter dan jouw en op een derbi gooi je meestal een dellorto . 19/21 meestal wel te verstaan en dat kan nog prima op die rukas.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jarco 6-9-2006 17:06 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

26 kan nog net op een MHR weet ik beter dan jouw en op een derbi gooi je meestal een dellorto . 19/21 meestal wel te verstaan en dat kan nog prima op die rukas.


24 keihin, mikuni of dellorto, maar 26 dellorto kan ook wel ja.

 
BIET 6-9-2006 17:10 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


24 keihin, mikuni of dellorto, maar 26 dellorto kan ook wel ja.


heb zelf 24 dellorto erachter ghad, heerlijke carb, sproeier zit ook in boutje onderaan de vlotterbak, super chil ding .

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 6-9-2006 om 17:10 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Twenteboer 6-9-2006 19:05 Print reply

Posts: 1002
28mm kan ook wel, van mij loopt er ook goed op met een mhr
 
Zuleer 7-9-2006 12:07 Print reply

Posts: 240
nouja ik maak dat ding gewoon open en kijk er effe in enz. en anders koop ik alsnog een conti of een metra knetter geen 70 of 80 cc.. rijd je je blok mee naar de knoppe
 
Hebo !
Twenteboer 7-9-2006 13:25 Print reply

Posts: 1002
vertel mij nou eens waarom mijn blok met ori kruk het al 10000 km uithoudt met een mhr?
 
Zuleer 7-9-2006 14:10 Print reply

Posts: 240
zijn imitatie krukassen vaak sterker als originele krukassen ?? want als dat zo is ik heb een imitatie kruk ass geschikt voor 18.000 toeren ofzo dus ik kan dan best een 80 ofzo nemen maar dat doe ik niet want dat is gewoon gek snel is tog niet vet als je 1 keer je gas 1 cm opentrekt dat je dan al op je achtewiel trekt... ik wil gewoon dat het een heel erg snelle 50 cc waar je een beetje normaal mee kan rijden maar wel snel trekt enz.

Dit bericht is gewijzigd door Zuleer op 7-9-2006 om 14:11 uur.
 
Hebo !
bart de scootergek 7-9-2006 14:43 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zuleer
zijn imitatie krukassen vaak sterker als originele krukassen ?? want als dat zo is ik heb een imitatie kruk ass geschikt voor 18.000 toeren ofzo dus ik kan dan best een 80 ofzo nemen maar dat doe ik niet want dat is gewoon gek snel is tog niet vet als je 1 keer je gas 1 cm opentrekt dat je dan al op je achtewiel trekt... ik wil gewoon dat het een heel erg snelle 50 cc waar je een beetje normaal mee kan rijden maar wel snel trekt enz.

Dit bericht is gewijzigd door Zuleer op 7-9-2006 om 14:11 uur.



18.000 toeren, dat red je niet, dus dat is onzin.

imitatie krukassen zijn er niet echt, het is iig niet zo als met cilinders dat ze echt sneller kapot gaan enzo. koop gewoon een rito of doppler asje, die zijn maar 100 euro en ruim voldoende.

 
Honda RC-33
Zuleer 7-9-2006 16:16 Print reply

Posts: 240
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



18.000 toeren, dat red je niet, dus dat is onzin.

imitatie krukassen zijn er niet echt, het is iig niet zo als met cilinders dat ze echt sneller kapot gaan enzo. koop gewoon een rito of doppler asje, die zijn maar 100 euro en ruim voldoende.



ik weet 100% zeker dat ik al een andere krukas heb alleen ik weet niet welke misschien een metrakit misschien iets anders.. met cilinder idem dito precies hetzelfde of een Mk of een airsal of ... weet ik veel... dat is dus mijn vraag of iemand weet ( vanaf de buitenkant) wat voor een cilinder dat is... misschien kent iemand de vorm ofzo
 
Hebo !
Zuleer 8-9-2006 8:48 Print reply

Posts: 240
jongens ik ben eruit.. ik ga gewoon een conti 50cc kope en erop zetten zijn gelijk mijn problemen opgelost ik weet wat voor een cilinder ik heb en ik ga sneller dus... over een maandje zet ik m erop

thx topic mag geclosed worden
 
Hebo !
Shifty 8-9-2006 9:17 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zuleer
zijn imitatie krukassen vaak sterker als originele krukassen ?? want als dat zo is ik heb een imitatie kruk ass geschikt voor 18.000 toeren ofzo dus ik kan dan best een 80 ofzo nemen maar dat doe ik niet want dat is gewoon gek snel is tog niet vet als je 1 keer je gas 1 cm opentrekt dat je dan al op je achtewiel trekt... ik wil gewoon dat het een heel erg snelle 50 cc waar je een beetje normaal mee kan rijden maar wel snel trekt enz.

Dit bericht is gewijzigd door Zuleer op 7-9-2006 om 14:11 uur.



Wat een gelul, met een 80 trek je heus geen autowheelies, en als hij dat wel doet verander je gewoon je TWV naar een wat zwaardere... Ik rij 110cc, 24mm, gianlelli en Dát rijd gewoon geweldig! Trek lekker op, en nog belangerijker, hij trekt hem lekker door naar de top.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
BIET 8-9-2006 12:02 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-SH-FoaL
[...]



Wat een gelul, met een 80 trek je heus geen autowheelies, en als hij dat wel doet verander je gewoon je TWV naar een wat zwaardere... Ik rij 110cc, 24mm, gianlelli en Dát rijd gewoon geweldig! Trek lekker op, en nog belangerijker, hij trekt hem lekker door naar de top.

wat een gelul, mijn gpr kwam nog los in z'n 2 .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jarco 8-9-2006 12:06 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

wat een gelul, mijn gpr kwam nog los in z'n 2 .


idd...een derbi/am6 met 80 cc is heel wat anders dan een sh met 110(93) cc..



Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 8-9-2006 om 12:06 uur.
 
Remco RS 8-9-2006 13:45 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


idd...een derbi/am6 met 80 cc is heel wat anders dan een sh met 110(93) cc..



Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 8-9-2006 om 12:06 uur.

dat is idd een groot verschil

maar het mooiste van een 80cc is dat je niet constant in je powerband moet zitten zoals met een 50cc. je hebt veel meer trekkracht onderin, en met een goede vertanding kom je echt niet steeds op je achterwiel. als je een laagtoerige 80 hebt rijdt dat gewoon heerlijk

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 8-9-2006 om 13:45 uur.
 
StefanB 8-9-2006 13:57 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

wat een gelul, mijn gpr kwam nog los in z'n 2 .


lol dan kan jij niet rijden of je had gewoon een debiele tandwielverhouding..

je kan best wel leuk wheelies trekken met zo'n cilinder, maarja echt autowheelies puur op gas valt echt wel weer mee..
 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 3426 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved