Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cylinderset Conti Chr 50 Derbi/Gilera

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 800 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38750 - Cylinderset Conti Chr 50 Derbi/Gile...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zuleer 6-9-2006 16:14 Print topicpost

Posts: 240
Hey als ik Cylinderset Conti Chr 50 op mijn zulu wil zetten, moet ik dan ook mijn krukass vervangen? en kan ik dan gewoon met mijn Metrakit Thrower uitlaatje blijven rijden. is de brommer dan ook sneller met deze cilinder ??

bedankt
 
Hebo !

Scozzisa 6-9-2006 16:18 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zuleer
Hey als ik Cylinderset Conti Chr 50 op mijn zulu wil zetten, moet ik dan ook mijn krukass vervangen?

ligt eraan wat je overige setup is

en kan ik dan gewoon met mijn Metrakit Thrower uitlaatje blijven

ja

rijden. is de brommer dan ook sneller met deze cilinder ??

als die mk? zkr wete

bedankt


 
Zuleer 6-9-2006 16:26 Print reply

Posts: 240
oke dus dat word een conti kope
 
Hebo !
stoeptegel 6-9-2006 16:27 Print reply

Posts: 3085
Koop dan meteen 70 jos,laagtoerige 70 rijdt veel relaxter
 
80 cc ownatsj
BIET 6-9-2006 16:27 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zuleer
oke dus dat word een conti kope

waarom ga je zown dure 50cc kopen dan? Je wilt perse 50cc blijven rijden ofzow?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Scozzisa 6-9-2006 16:28 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Koop dan meteen 70 jos,laagtoerige 70 rijdt veel relaxter



klopt
laagtoerige 70 kan de krukas bij normaal rijden beter hebben als blazende 50
 
BIET 6-9-2006 16:32 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]



klopt
laagtoerige 70 kan de krukas bij normaal rijden beter hebben als blazende 50

kan je veel btr 80 mhr kopen, is ook vrij laagtoerig, lkr cilindertje voor op straat heb ik zelf ervaren.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Zuleer 6-9-2006 16:35 Print reply

Posts: 240
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

kan je veel btr 80 mhr kopen, is ook vrij laagtoerig, lkr cilindertje voor op straat heb ik zelf ervaren.


ja maar kijk ik heb een 50cc krukas, als ik dan een 70cc of een 80cc erop zet maakt dat dan niks uit ten opzichte van me krukas en is dat net zo snel als een conti.... en wat scheelt het in de prijs ?
 
Hebo !
Bruuns 6-9-2006 16:35 Print reply

Posts: 2213
klopt wel ja
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
BIET 6-9-2006 16:35 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zuleer
[...]


ja maar kijk ik heb een 50cc krukas, als ik dan een 70cc of een 80cc erop zet maakt dat dan niks uit ten opzichte van me krukas en is dat net zo snel als een conti.... en wat scheelt het in de prijs ?

kan je er gewoon op klutsen hor. een 2e hans goede mhr heb je voor 85/90 euro . En een 80 mhr is stukke sneller dan een 50 conti jah


Dit bericht is gewijzigd door BIET op 6-9-2006 om 16:36 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
SuperMoto Rider 6-9-2006 16:36 Print reply

Posts: 745
wie heb er hiero eigenlijk ervaring met de Conti CRX cyl kit etc met uitlaat en shit erbij?
 
Scozzisa 6-9-2006 16:38 Print reply

Posts: 2077
70 eurokit kan ie ook nemen

heb je nog geen last van je koppeling, kan een keer stuk gaan voor dat geld en ze zijn heerlijk laagtoerig

edit: en je hebt nog geen problemen met je krukas mits je niet gaat tunen oid

Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 6-9-2006 om 16:39 uur.
 
Zuleer 6-9-2006 16:39 Print reply

Posts: 240
en als ik een 70 of 80 cc zou kopen moet ik dan niet ook gelijk mijn carburateur vervangen voor een grotere ik heb nu een ori 14
 
Hebo !
Scozzisa 6-9-2006 16:42 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zuleer
en als ik een 70 of 80 cc zou kopen moet ik dan niet ook gelijk mijn carburateur vervangen voor een grotere ik heb nu een ori 14


18 of 20

maar let dan op je kruk hea, zkr as je een 80 malossi oid neemt
ik vrees dat het dan buigen of barsten wordt
 
BIET 6-9-2006 16:45 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]


18 of 20

maar let dan op je kruk hea, zkr as je een 80 malossi oid neemt
ik vrees dat het dan buigen of barsten wordt

heb je uberhaupt ervaring met deze sjit, ik denk van niet namelijk.. welke klootviool gaat er nou een 18 of 20 op een zulu doen.. ori krukas kan een mhr nog best hebben, want hij maakt weinig toeren.. koppelings plaatjes koste ma 25 euro ofzow.. en een andere carb hoeft niet perse, tis al1 zonde als je niet gbruik maakt v/d mogelijkheid.. en als je er een andere carb op doet doe je 19/21 dellorto, of 24 kan ook nog. 26 max
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Scozzisa 6-9-2006 16:47 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

heb je uberhaupt ervaring met deze sjit, ik denk van niet namelijk.. welke klootviool gaat er nou een 18 of 20 op een zulu doen.. ori krukas kan een mhr nog best hebben, want hij maakt weinig toeren.. koppelings plaatjes koste ma 25 euro ofzow.. en een andere carb hoeft niet perse, tis al1 zonde als je niet gbruik maakt v/d mogelijkheid.. en als je er een andere carb op doet doe je 19/21 dellorto, of 24 kan ook nog. 26 max



krukas van een zulu is best stevig, dat weet ik ja

maar als je er een 80 mhr opgooit met jou 24/26 mm, daar zou ik niet meer op safe mee willen rijden

en een 18 of een 20 is heel normaal, 26 mm op een 70 is overkill weet je net zo goed als ik
 

Dit topic is 3427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved