Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beter optrekken dt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38683 - beter optrekken dt
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scozzisa 2-9-2006 20:34 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
of gewoon 70cc met dezelfde vertanding..
als je evenveel rpm draait houd je dezelfde top,
maar trek je gewoon een stuk harder op.


dit neemt iedereen van je aan maar hij blijkbaar niet

nouja dan zoekt hij het maar ff uit he
 
yamahalexDTgeek 2-9-2006 20:35 Print reply
Posts: 31
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]


volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt?

en dan nog wat:
je zult toch echt IETS moeten doen om hem harder te laten
optrekken zonder topsnelheid te verliezen....
want je keurt alle suggesties hier wel af,
maar uiteindelijk moet je toch iets doen......





haha... owkeej das wel waar. maar een homoet is niet voor mijn dt weggelegd als je dat bedoelt. en ik moet zeggen dat ik alle hulp egt tjill vind.
maar ik wil gewoon iets simpels (dus geen poortjes dremelen) want ik ben en blijf een ei hoofd hiermee. (ben pas net bezig

maar ik heb al geinformeerd naar een grotere carb bij leertouwer. maar die zeiden dat dat niet zoveel nut had bij een dt. dus ben ik nu wanhopig op zoek naar een andere solution...

ennuh... bedankt voor de replies, ik heb er egt wat aan ook al doe ik van niet
 
-simon- 2-9-2006 20:37 Print reply

Posts: 8211
50 snel was niet meer tekrijgen zij je.
kun je deze dan niet laten tune?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
The Catfish 2-9-2006 20:38 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
50 snel was niet meer tekrijgen zij je.
kun je deze dan niet laten tune?


op www.50cc.nl staan ze nog te koop..
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
yamahalexDTgeek 2-9-2006 20:39 Print reply
Posts: 31
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
50 snel was niet meer tekrijgen zij je.
kun je deze dan niet laten tune?


heb al gevraagd bij homoet in soest leertouwer en andere in de buurt. maar die beginnen er niet aan omdat de cillinder van gietijzer is of omdat het te druk is.
 
-simon- 2-9-2006 20:40 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]


op www.50cc.nl staan ze nog te koop..


ja immi maar daar zal de afwerking enzo ook wel niet zo goed van zijn.
als je deze laat tune en afwerken heb je het denk ik beter, en het is ongeveer even duur denk ik.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
yamahalexDTgeek 2-9-2006 20:42 Print reply
Posts: 31
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
50 snel was niet meer tekrijgen zij je.
kun je deze dan niet laten tune?


wat is een 50 sneleigenlijk. wat is er allemaal aan gebeurt? ikblijf een nerd

 
erwin fs1 3-9-2006 16:13 Print reply

Posts: 897
cilinderkop vlakken dan??
 
vake bej te bange....
KaWaReZ 3-9-2006 16:16 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwin fs1
cilinderkop vlakken dan??



heeft weinig nut als je niks met de poortjes en evt uitlaat/carb doet
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
RM-sm 3-9-2006 16:16 Print reply

Posts: 3908
wat doe je moeilijk, neem andere tandwielverhouding
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
nielsje 89 3-9-2006 16:30 Print reply
Posts: 304
ik vraag me tog af wat je bedoelt met vermogen, als je rollerbank vermogen bedoelt, hoef je nergens bang voor te zijn, zolang je maar dezelfde tpm blijft lopen (dus niet meer). op deze manier trek je dus veel harder op maar je krijgt geen hogere boete, en uit jouw verhaal kan ik opmaken dat dat precies is wat je wilt tog?

edit: als je wel meer toeren gaat lopen, kun je hem lichter vertanden natuurlijk, ga je weer net zo hard op de bank, maar trek je harder op

Dit bericht is gewijzigd door nielsje 89 op 3-9-2006 om 17:04 uur.
 
wreed
Karlmt5 3-9-2006 17:06 Print reply

Posts: 2296



wat is een 50 sneleigenlijk. wat is er allemaal aan gebeurt? ikblijf een nerd




grotere spoelpoorten
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
-Tom- 3-9-2006 18:51 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]



heeft weinig nut als je niks met de poortjes en evt uitlaat/carb doet

als je een cilinderkop góed afvlakt/afdraait merk je 't echt wel, ook op een volledig ori brommer
 
FTS Member
XtreemTerror 3-9-2006 18:52 Print reply

Posts: 1629
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

als je een cilinderkop góed afvlakt/afdraait merk je 't echt wel, ook op een volledig ori brommer

ook mininaal ,,
maar hem als eerst andere carburateur aan. is toch wel iets makelijk dan laten vlakken/tunen/opvoeren....
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
cmtheman 3-9-2006 19:40 Print reply

Posts: 2710
ik had bij mijn DT een grotere carb, maar als je 16 hebt is dat al goed, een luhao voordemper en je kan dan de ori einddemper houden
je twv (bij mij was het goed) kan 14-52 zijn, trekt goed

en ik had een 50snel, die kan je nog gewoon kopen, bij rinky toys in dorst hebben ze ze nog liggen als je erlangs gaat kan je ze zo meenemen

het kan ook zijn dat je het een en ander niet goed hebt afgesteld, je moet je sproeier goed afstellen, goed letten dat je goede pakkingen overal hebt en geen valse lucht, en je ontsteking moet op 2mm voor BDP op 0,35 mm (je contactpunten he)
dan moet hij goed trekken, deed hij bij mij zeker wel!!
succes
 
ZAC #802, KNMV #82

Dit topic is 2033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved