febr 2005
Hallo Luc,
Ik heb mijn uitlaat af, en ik sta echt versteld van de prestaties! wat een vermogen komt er vrij als hij eenmaal rond de 9-10000 toeren komt ! de powerband klopt wel met wat jij had opgegeven, hij begint te trekken bij de 8000 toeren en loopt door tot 12000 a 12500rpm zo'n beetje, moet hem nog iets beter afstellen, maar het loopt hierlijk!
tevens kun je hier nog wat foto's vinden van de uitlaat!
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1391
Gr,
Stefan.
okt 2005
Hey,
Nadat ik weer een tijdje met een fabrieks pijp heb gereden, wil ik toch graag weer een opmaat
die voor op m'n mhr80 destijds beviel erg goed, alleen nu rij ik weer heel wat anders... Getunede hebo 70cc
Hopelijk wilt u weer wat voor me berekenen?
Gr,
Stefan.
Dit is het laatste dat ik van Stefan heb vernomen. Op de mededeling dat ik het niet meer gratis kon doen, heeft hij niet meer gereageerd.
Ik heb van Stefan nooit een bericht ontvangen dat iet niet in orde was. Ik vind het van groot belang als dat zo is dat het dan ook gemeld moet worden, anders heb je geen recht van spreken.
Er is idd wel vaker geschreven over te dunnen tailpipes. Onzin zeg ik hierbij hardop. Met mijn ervaring tot GP nivo heb ik nooit last gehad van over verhitting. De vanVeen GP racers die wereldkampioen werden reden met nog dunnere tailpijpjes. Bovendien waarschuw ik ik mijn instructie dat de kans dat een grotere sproeier nodig kan zijn zeker aanwezig is. Ook staat in deze beschrijving dat voor wedstrijdwerk een verwisselbare tailpijp aan te raden is. Iets dat in de professionele racewereld heel gebruikelijk is.
Een te lange baffle is idd wel eens voorgekomen, maar heeft bij een versnellingsloze motoren en ook bij crosswerk zeker zijn voordelen.
Voor wie het nooit gelezen heeft
http://geocities.com...ekema/ExhaustNL.html
Als het formulier te lastig is om in te vullen, dan gewoon insturen dan leg ik het gewoon uit.
Groeten,
Luc