.KT.m.t5 |
28-8-2006 19:26 |
Posts: 961 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Hier op knowledgebase staat dat kaio goed optrekt en een goede cillinder is voor zijn geld.
Ik heb het over een mtx lc blok niet over een mtx brommer
Die 80cc hgs crosspijp zijn nieuw 300euro en zijn zeker wel goed, die komt er zoiezo ook op omdat die al goed omgelast is.
Ik wil niet al teveel uit besteden dus wat zou een goede cillinder zijn en goede cab voor niet teveel geld waarmee ik dan wel geen wheelies maak maar wel heel hard optrek.
waarom heeft mijn broer dan voor ze rm maar 150 betaald nieuw? (volgesmij)
|
|
? |
|
Inlaatpoort. |
28-8-2006 20:12 |
Posts: 640 |
Ik weet niet of er verschil zit in honda en suzuki pijpen, ik weet wel dat deze ong. zo duur is.
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
Inlaatpoort. |
28-8-2006 20:14 |
Posts: 640 |
geen goedkopere goede cillinders?
Anders ga ik voor die parmakit en zet ik er wle een 50cc kop op, hoe zla dat trouwens lopen zonder die kop te bewerken?
Met een 22/24mm cab komt hij dan niet boven de 90kmh?
Mvg, Rens
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
28-8-2006 20:14 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Ik weet niet of er verschil zit in honda en suzuki pijpen, ik weet wel dat deze ong. zo duur is.
hgs voorbochten (ex demper dus)
kosten voor 60 80/85 cc crossers allemaal 195 euro
voor honda, kawa , yamaha , ktm en suzuki
van 96 tm 2006
maar waarom zou je met een uitlaat die je erop wilt zetten ( en toch al hebt ? ) je druk maken om de prijs
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 28-8-2006 om 20:15 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Inlaatpoort. |
28-8-2006 20:15 |
Posts: 640 |
dan komt 300euro met demper toch aardig in de buurt mara kweet niet of dit wel belangrijk is in dit topic?
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
rubbert |
28-8-2006 20:40 |
Posts: 8825 |
is het niet gewoon zo dat je op je 70 gewoon een orri kop kan zetten want er zijn nooit koppen gemaakt voor 70cc's dus dan lijkt het mij dat die zo gemaakt zijn dat je er een orri kop op kan doen want het lijkt me best wel dom dat als je een nieuwe cil in de winkel koopt dat je dan eerst je kop nog uit moet late draaien (correct me if i'm wrong)
edit: maar als je 150 euro aan een cilindertje wil uitgeven waarom koop je dan geen 80 blok? ben je denk ik nog goedkoper uit want dan moet zo moet je ook nog carb enzo hebben
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 28-8-2006 om 20:42 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
cerberus10 |
28-8-2006 20:42 |
Posts: 2338 |
Er zijn wel 70 koppen hoor. Heb laatst nog een in me handen gehad.
|
|
|
|
HONDARACINGTEAM |
28-8-2006 21:41 |
Posts: 1806 |
hogedrukpetjes
|
|
|
|
christianos |
29-8-2006 10:22 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: cerberus10
Er zijn wel 70 koppen hoor. Heb laatst nog een in me handen gehad.
geen kant en klare.. die er zijn zijn gedraaid door mensen
poortmap parmakut
|
|
|
|
Inlaatpoort. |
29-8-2006 16:10 |
Posts: 640 |
Ik kan mischien een 70cc mallosie kopen die ook nog is getuned door een bedrijf.
Hij is nog in goede staat net zoals de zuiger.
mijn vragen:
Moet hier dus gewoon en ori kop op?
Moet hier dus gewoon ori pakkingen op:S?
Welke caburateur kan ik bij deze setup dan nemen?
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
Hardstyle |
29-8-2006 16:41 |
Posts: 1077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Ik kan mischien een 70cc mallosie kopen die ook nog is getuned door een bedrijf.
Hij is nog in goede staat net zoals de zuiger.
mijn vragen:
Moet hier dus gewoon en ori kop op?
Moet hier dus gewoon ori pakkingen op:S?
Welke caburateur kan ik bij deze setup dan nemen?
Alles kan.. Maar het is beter een 70 cilkop te nemen, je 50 kan je ook laten uitdraaien..
Nee, er daar zijn 70cc pakkingen voor te koop..
18mm Keihin is een perfect carburateurtje ervoor..
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Inlaatpoort. |
29-8-2006 17:45 |
Posts: 640 |
Iemand enig idee hoe hij zal lopen met
70cc malossie getuned + ori kop of bewerkte orikop + 18mm keihin?
Is 18mm niet beetje underkill?
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
HONDARACINGTEAM |
29-8-2006 17:47 |
Posts: 1806 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Iemand enig idee hoe hij zal lopen met
70cc malossie getuned + ori kop of bewerkte orikop + 18mm keihin?
Is 18mm niet beetje underkill?
nee zal prima lopen richting de 100 ongeveer bij zware vertanding dan
|
|
|
|
Inlaatpoort. |
29-8-2006 17:48 |
Posts: 640 |
Dus ruime schatting met ori vertanding ong 80/85 en een zeer goede trekkracht?
|
|
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
29-8-2006 17:49 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Iemand enig idee hoe hij zal lopen met
70cc malossie getuned + ori kop of bewerkte orikop + 18mm keihin?
Is 18mm niet beetje underkill?
licht eraan hoe de cilinder is getuned hoe hij zal lopen
18 mm loopt prima mischien dat een grotere carb mooier loopt maar het is niet direct TE klein
denk dat 90 met zown setup wel te doen is
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|