Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - setup.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1035 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38598 - setup.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3085 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

.KT.m.t5 28-8-2006 19:26 Print reply
Posts: 961
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Hier op knowledgebase staat dat kaio goed optrekt en een goede cillinder is voor zijn geld.
Ik heb het over een mtx lc blok niet over een mtx brommer
Die 80cc hgs crosspijp zijn nieuw 300euro en zijn zeker wel goed, die komt er zoiezo ook op omdat die al goed omgelast is.

Ik wil niet al teveel uit besteden dus wat zou een goede cillinder zijn en goede cab voor niet teveel geld waarmee ik dan wel geen wheelies maak maar wel heel hard optrek.


waarom heeft mijn broer dan voor ze rm maar 150 betaald nieuw? (volgesmij)
 
?
Inlaatpoort. 28-8-2006 20:12 Print reply
Posts: 640
Ik weet niet of er verschil zit in honda en suzuki pijpen, ik weet wel dat deze ong. zo duur is.
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
Inlaatpoort. 28-8-2006 20:14 Print reply
Posts: 640
geen goedkopere goede cillinders?
Anders ga ik voor die parmakit en zet ik er wle een 50cc kop op, hoe zla dat trouwens lopen zonder die kop te bewerken?
Met een 22/24mm cab komt hij dan niet boven de 90kmh?
Mvg, Rens
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-8-2006 20:14 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Ik weet niet of er verschil zit in honda en suzuki pijpen, ik weet wel dat deze ong. zo duur is.


hgs voorbochten (ex demper dus)

kosten voor 60 80/85 cc crossers allemaal 195 euro

voor honda, kawa , yamaha , ktm en suzuki
van 96 tm 2006

maar waarom zou je met een uitlaat die je erop wilt zetten ( en toch al hebt ? ) je druk maken om de prijs

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 28-8-2006 om 20:15 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Inlaatpoort. 28-8-2006 20:15 Print reply
Posts: 640
dan komt 300euro met demper toch aardig in de buurt mara kweet niet of dit wel belangrijk is in dit topic?
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
rubbert 28-8-2006 20:40 Print reply

Posts: 8825
is het niet gewoon zo dat je op je 70 gewoon een orri kop kan zetten want er zijn nooit koppen gemaakt voor 70cc's dus dan lijkt het mij dat die zo gemaakt zijn dat je er een orri kop op kan doen want het lijkt me best wel dom dat als je een nieuwe cil in de winkel koopt dat je dan eerst je kop nog uit moet late draaien (correct me if i'm wrong)


edit: maar als je 150 euro aan een cilindertje wil uitgeven waarom koop je dan geen 80 blok? ben je denk ik nog goedkoper uit want dan moet zo moet je ook nog carb enzo hebben

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 28-8-2006 om 20:42 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
cerberus10 28-8-2006 20:42 Print reply

Posts: 2338
Er zijn wel 70 koppen hoor. Heb laatst nog een in me handen gehad.
 
HONDARACINGTEAM 28-8-2006 21:41 Print reply

Posts: 1806
hogedrukpetjes
 
christianos 29-8-2006 10:22 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cerberus10
Er zijn wel 70 koppen hoor. Heb laatst nog een in me handen gehad.

geen kant en klare.. die er zijn zijn gedraaid door mensen




poortmap parmakut
 
Inlaatpoort. 29-8-2006 16:10 Print reply
Posts: 640
Ik kan mischien een 70cc mallosie kopen die ook nog is getuned door een bedrijf.
Hij is nog in goede staat net zoals de zuiger.
mijn vragen:

Moet hier dus gewoon en ori kop op?
Moet hier dus gewoon ori pakkingen op:S?
Welke caburateur kan ik bij deze setup dan nemen?

 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
Hardstyle 29-8-2006 16:41 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Ik kan mischien een 70cc mallosie kopen die ook nog is getuned door een bedrijf.
Hij is nog in goede staat net zoals de zuiger.
mijn vragen:

Moet hier dus gewoon en ori kop op?
Moet hier dus gewoon ori pakkingen op:S?
Welke caburateur kan ik bij deze setup dan nemen?



Alles kan.. Maar het is beter een 70 cilkop te nemen, je 50 kan je ook laten uitdraaien..

Nee, er daar zijn 70cc pakkingen voor te koop..

18mm Keihin is een perfect carburateurtje ervoor..

 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Inlaatpoort. 29-8-2006 17:45 Print reply
Posts: 640
Iemand enig idee hoe hij zal lopen met

70cc malossie getuned + ori kop of bewerkte orikop + 18mm keihin?

Is 18mm niet beetje underkill?
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
HONDARACINGTEAM 29-8-2006 17:47 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Iemand enig idee hoe hij zal lopen met

70cc malossie getuned + ori kop of bewerkte orikop + 18mm keihin?

Is 18mm niet beetje underkill?


nee zal prima lopen richting de 100 ongeveer bij zware vertanding dan
 
Inlaatpoort. 29-8-2006 17:48 Print reply
Posts: 640
Dus ruime schatting met ori vertanding ong 80/85 en een zeer goede trekkracht?
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
crossgek - Forum en Sales Moderator 29-8-2006 17:49 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inlaatpoort.
Iemand enig idee hoe hij zal lopen met

70cc malossie getuned + ori kop of bewerkte orikop + 18mm keihin?

Is 18mm niet beetje underkill?


licht eraan hoe de cilinder is getuned hoe hij zal lopen

18 mm loopt prima mischien dat een grotere carb mooier loopt maar het is niet direct TE klein

denk dat 90 met zown setup wel te doen is
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3085 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved