Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - eerste brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1370 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38595 - eerste brommer
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Dit topic is 5910 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Karlmt5 30-8-2006 18:19 Print reply

Posts: 2296
quote:
Ik ga binnenkort ook een schakel kopen (waarschijnlijk TZR) ik heb nu een aerox, waar moet ik op letten behalve standaard dingen natuurlijk, dus: wat zijn de zwakke punten van een TZR. Voor 1600/1700 is wel een goede te vinden neem ik aan?


ik zou oplette op de 5e en 6e versnelling... is egt een am6 blok kwaaltje... schiet dr zo maar uit... en verder.. is tzr wel goede brommer d8 ik zo
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
rs lover 31-8-2006 19:57 Print reply
Posts: 20
al bedankt he voor jullie antwoorden!
 
Tim V 31-8-2006 19:57 Print reply

Posts: 4468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
quote:
Ik ga binnenkort ook een schakel kopen (waarschijnlijk TZR) ik heb nu een aerox, waar moet ik op letten behalve standaard dingen natuurlijk, dus: wat zijn de zwakke punten van een TZR. Voor 1600/1700 is wel een goede te vinden neem ik aan?


ik zou oplette op de 5e en 6e versnelling... is egt een am6 blok kwaaltje... schiet dr zo maar uit... en verder.. is tzr wel goede brommer d8 ik zo

1600/1700 vind je wel een TZR in goeie staat ja
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
mblover 31-8-2006 20:00 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
ik zou oplette op de 5e en 6e versnelling... is egt een am6 blok kwaaltje... schiet dr zo maar uit... en verder.. is tzr wel goede brommer d8 ik zo


verstokte honda rijder...

leer schakelen, dan valt het best mee.
 
Royal Club 31-8-2006 20:04 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
quote:
Ik ga binnenkort ook een schakel kopen (waarschijnlijk TZR) ik heb nu een aerox, waar moet ik op letten behalve standaard dingen natuurlijk, dus: wat zijn de zwakke punten van een TZR. Voor 1600/1700 is wel een goede te vinden neem ik aan?


ik zou oplette op de 5e en 6e versnelling... is egt een am6 blok kwaaltje... schiet dr zo maar uit... en verder.. is tzr wel goede brommer d8 ik zo


jij kan gewoon niet schakelen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
crossgek - Forum en Sales Moderator 31-8-2006 20:09 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


jij kan gewoon niet schakelen


hij is wss een 4 bak gewent en is 5/6 schakelen moeilijk
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Kampersjaak 31-8-2006 20:10 Print reply

Posts: 12285
ontopic maar weer?

de versnellingsbak is niks mis mee
 
oderint dum metuant
Frysk 31-8-2006 20:11 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
ontopic maar weer?

de versnellingsbak is niks mis mee



mhoa
het is wel zo dat je die 5e versnelling een soort van vrij zit
maar ff leren doordrukken dan is dat ook weer goed ff wennen
 
giggitybyte
Kampersjaak 31-8-2006 20:12 Print reply

Posts: 12285
dat is schakelmechanisme van am-6
als je die bak eens hebt gezien begrijp je waarom/ hoe dat kan. ligt helemaal aan diegene die erop rijd.

hmm

nu echt ontopic, anders me profiel maar oid

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 31-8-2006 om 20:13 uur.
 
oderint dum metuant
Frysk 31-8-2006 20:13 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
dat is schakelmechanisme van am-6
als je die bak eens hebt gezien begrijp je waarom/ hoe dat kan. ligt helemaal aan diegene die erop rijd.

hmm

nu echt ontopic, anders me profiel maar oid

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 31-8-2006 om 20:13 uur.



ja daarom
is zoals ik zei ff wennen
ik ben honda rijder tot op het bot maar het is geen kwaaltje want ik denk niet dat minarelli zich een productiefout kan veroorloven
 
giggitybyte
homoet exhaust 31-8-2006 20:55 Print reply
Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


verstokte honda rijder...

leer schakelen, dan valt het best mee.


met andere woorden...
een honda schakelt dus beter...

zelf vin ik een am6 beroerd schakelen vooral als je het zonder koppeling doe...
ma dat komt door het schakelmechanisme
als je iets rustiger doe dan is het goed te doen...
maja

honda is beter kwa bakken...
 
As I get older, the faster I used to be...
KaWaReZ 31-8-2006 22:10 Print reply

Posts: 20582
geen zin topic te lezen.. (bak heeft zn kwaaltjes, klopt, is ook van zahtere legering gemaakt dan oudere blokken).

waar je wel op moet letten is de staat van het blok (issie opgevoerd geweest?), issie gereviseerd enz enz.
wiellagers en voorvorkkeerringen

voor derest weet ik het niet zo bij tzr
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Dutchiej 6-9-2006 18:36 Print reply
Posts: 4
Hoi

Wil je ook een Ipod verdienen ga dan naar deze site:

http://www.k3.be

meld je aan en koop een actie voor 5 euro. Laatr familie en vrienden dit ook doen en na 7(Ipod Nano 1gb), 10(Ipod Nano 2 gb), 14 (Ipod Video 30gb) of 18(Ipod Video 60gig) mensen krijg je gratis je Ipod thuis gestuurd!

Geloof je dit niet kijk dan maar eens op deze site:

http://www.samsonengert.be

Alvast Bedankt Bart


Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 6-9-2006 om 23:41 uur.
 
Moped Macho 6-9-2006 18:40 Print reply

Posts: 2037


@ TS, TZR rijdt heerlijk. Voor 1700 heb je best een nette. Bij aankoop alleen ff letten op de lagers.

Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 6-9-2006 om 23:42 uur.
 
Boerenkool om half 10.

Dit topic is 5910 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved