Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - stationair

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1086 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38593 - stationair
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MX Racing 28-8-2006 10:56 Print topicpost

Posts: 812
Ik heb een heel raar probleem met mijn zundapp.
Hij loopt niet stationair en start niet goed als hij warm is. Ik kan proberen wat ik wil , maar ik krijg hem niet stationair afgesteld. Ik heb er nu een 17mm bing onder liggen met een verstelbare sproeir. Ik heb ook een 12 mm bing geprobeerd maar het maakt allemaal geen verschil. Ik kan hem wel stationair laten lopen, maar dan moet ik hem heel arm zetten en dan loopt die stationair maar dan kan ik er nie op rijden want dan krijgt hij gewoon te weinig benzine.
kan iemand mij hier verder mee helpen,
met vriendelijke groet
 

derbi-tuner 28-8-2006 11:01 Print reply

Posts: 2605
miss zuigerveren versleten of valse lucht
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
MX Racing 28-8-2006 11:05 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
miss zuigerveren versleten of valse lucht


even kijken of hij valse lucht krijgt, volgens mij niet
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-8-2006 11:24 Print reply

Posts: 10835
ontstekingsprobleem denk ik.

Stel je contactpunten eens goed af. Als het dan nog niet over is moet er misschien een nieuwe condensator in.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
MX Racing 28-8-2006 11:33 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ontstekingsprobleem denk ik.

Stel je contactpunten eens goed af. Als het dan nog niet over is moet er misschien een nieuwe condensator in.


ja ik moes net even tanken, dus eve naar het tankstation gereden.
Toen was er zon kerel van de esso met zon tankwage. Hij vond da ik n hele mooie zundapp had . maar hij had er ook veel verstand van , dus hij even kijken, hij zei ook dat het onstekingproblemen waren, hij dacht dat de onsteking iets vroeger moest staan. , dus dat ga ik vnd eve doen als ik terug uit school ben
 
denollie(the real one) 29-8-2006 11:08 Print reply

Posts: 501
armer mengsel = minder brandstof voor in de cilinder te verbranden, dus kleinere drukhoeveelheid = betere overslag van vonk, welke kleur heeft je vonk ? diep mooi donkerblauw, of rood, als ie rood is zou ik is naar de bobijn en rest gaan kijken ( eerst natuurlijk de bougie en de kabel)
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............

Dit topic is 699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved