Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - trike

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 536 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38588 - trike
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1789 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Schuurman 28-8-2006 12:44 Print reply

Posts: 659
ik heb er ook eentje, en voor zover ik weet zijn ze moeilijk op kenteken te krijgen. volgens mij dat je ze als landbouwvoertuig de weg op kan doen.
bochten is gewoon wennen. en ik zou voor een honda gaan, want daar zijn alle onderdelen nog wel voor te krijgen.
ik zou ook een 4takt nemen, die zijn iets sterker maar net zoveel onderdelen voor te krijgen.

iemand die ik ken heeft er ook nog een honda 250cc ding op marktplaats staan voor 750.
 
hasj volle gasj 28-8-2006 18:28 Print reply

Posts: 735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
afbeelding
dit bedoel je?

Dit bericht is gewijzigd door eat my dust op 28-8-2006 om 12:39 uur.


wow vet een tractor op 2 wielen...

is dit zo een trike?? hebben ze daar gwoon een enkel achtewiel ingezet of worden/werden die zo gemaakt?
 
kawa-cross 28-8-2006 18:48 Print reply

Posts: 194
ik heb een kawasaki 4 - takt 250 cc en wat dat gevaarlijk betreft dat valt best mee hoor als je hem een beetje gewend bent. Ik zou ook voor een 4 takt gaan, bevalt me goed.

Dit bericht is gewijzigd door kawa-cross op 28-8-2006 om 18:49 uur.
 
Schuurman 28-8-2006 19:35 Print reply

Posts: 659
er zit natuurlijk ook verschil in een landbouw en een cross trike.
ik heb een landbouwtrike. en als je die 1 keer goed aan het lopen hebt, heb je er nauwelijks werk aan, hooguit 1 keer in de zoveel km de kleppen en koppeling stellen
maar die crosstrikes en vooral 2takt zit meer werk aan en is minder betrouwbaar.
 
tieske 28-8-2006 20:58 Print reply

Posts: 312
en zijn de kosten dan ook veel hoger voor een 4takt
en wat betreft de kosten voor het onderhoud??
en het verbruik(ik heb als gehoort van hasj dat een 250 2t nogal veel dorst heeft)
 
tieske 28-8-2006 20:59 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kawa-cross
ik heb een kawasaki 4 - takt 250 cc en wat dat gevaarlijk betreft dat valt best mee hoor als je hem een beetje gewend bent. Ik zou ook voor een 4 takt gaan, bevalt me goed.

Dit bericht is gewijzigd door kawa-cross op 28-8-2006 om 18:49 uur.



en valt er met zow'n "big wheel" een betje te crossen of valt dat tegen

 
cerberus10 28-8-2006 21:00 Print reply

Posts: 2338
Denk dat je niet zo ver komt op een tankje. Ten eerste is het een crosser dus klein tankje+ abnormaal hoog brandstofverbuik.
 
tieske 28-8-2006 21:00 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
voor honda moet je gaan
maar 2 takt moet je nemen zeker met die ouwetjes is voor 4takt niks te vinden
2 takt trike heb je nog wel WAT voor
edit:maar heb je wel eens trike/quad gereden?
want je ligt zo om als je 2 wielen gewend ben

Dit bericht is gewijzigd door eat my dust op 27-8-2006 om 23:28 uur.


ik kan goed genoeg quad rijden maar het blijf wennen

 
Schuurman 28-8-2006 21:22 Print reply

Posts: 659
een 4takt kost niet tot nauwelijks meer, en kosten voor onderhoud zijn ook niet veel. aan de honda blokken gaat niet zo snel iets kapot, en kleine onderdeeltjes zijn allemaal nog wel leverbaar via de honda dealers. maar als je grote onderdelen nodig hebt, zoals cilinders, die zijn hier niet 2de hands te krijgen, dus moet je er eentje uit amerika laten komen. daar heb ik een keer een cilinder gekocht voor 46 euro inclusief verzendkosten.

en reken maar dat die 2takt's veel zuipen. met mijn 4takt kan ik iets meer dan een week op 5 euro, en dan rijd ik meestal iets van een half uur per dag of meer.
 

Dit topic is 1789 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved