-Wheelie-Johie- |
27-8-2006 16:04 |
Posts: 2814 |
waar heb je het in vredesnaam over??????
wat voor een brommer en wat wil je ermee
lekker onduidelijk
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
Jeroen B |
27-8-2006 16:06 |
Posts: 1929 |
het is voor een derbi en voor dagelijks gebruik en moet 50 cc zijn
|
|
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__ |
|
Timon88 |
27-8-2006 16:10 |
Posts: 1477 |
je kan een eurokit of metrakit 50cc kopen... die zijn niet zo duur en kan je best mee rijden voor dagelijks gebruik hoor. Ik zou dan wel die 14mm er op zetten dat scheelt toch wel in benzine verbruik aangezien j m voor dagelijks gebruik wilt gebruiken en je niet echt voor veel snelheid gaat.
|
|
Holland-Meeting |
|
hasj volle gasj |
27-8-2006 16:12 |
Posts: 735 |
tune je ori cil...
|
|
|
|
-simon- |
27-8-2006 16:14 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timon88
je kan een eurokit of metrakit 50cc kopen... die zijn niet zo duur en kan je best mee rijden voor dagelijks gebruik hoor. Ik zou dan wel die 14mm er op zetten dat scheelt toch wel in benzine verbruik aangezien j m voor dagelijks gebruik wilt gebruiken en je niet echt voor veel snelheid gaat.
metrakit en doppler zijn evenduur de eurokit is goedkoper en die conti chr is iets duurder.
rond de prijs van die cilinders wil ik wel een beetje blijven of lager. maar kan iemand iets vertellen over de slijtvastheid als je "normaal" rijd? dus rustig warm rijden enzo.
hasj vol gas: er zit nou new west op en daar hoor ik wat vaker wat minder goede ervaringen over.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 27-8-2006 om 16:15 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
-simon- |
27-8-2006 17:02 |
Posts: 8211 |
een replica van een manston of mhr, zijn die goed dagelijks te gebruiken?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
renegade |
27-8-2006 17:25 |
Posts: 1064 |
heb je eigenlijk al een andere pijp er onderliggen???
orginele pijp en snelle pijp verschilt nog al namelijk
|
|
flakfazer ==> renegade ( sonic powa) |
|
-simon- |
27-8-2006 17:27 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renegade
heb je eigenlijk al een andere pijp er onderliggen???
orginele pijp en snelle pijp verschilt nog al namelijk
zit volgens mij geen orginele onder. een kundo ofzoiets was het dacht ik.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
J-master |
27-8-2006 17:37 |
Posts: 1158 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
zit volgens mij geen orginele onder. een kundo ofzoiets was het dacht ik.
koop gewoon een goede snelle pijp en je bent klaar
|
|
als je brommer niet rolt moet je geld rollen |
|
-simon- |
27-8-2006 17:44 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: J-master
[...]
koop gewoon een goede snelle pijp en je bent klaar
het hoeft niet persee heel veel sneller en deze uitlaat vind ik goed alleen hoor ik vaker slechte dingen over new west. of klopt dit niet dat dit meer "imi" cilinders zijn? darom wil ik een andere.
het moet gewoon een goede en betrouwbare slijtvaste cilinder zijn.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
bart de scootergek |
27-8-2006 18:27 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
het hoeft niet persee heel veel sneller en deze uitlaat vind ik goed alleen hoor ik vaker slechte dingen over new west. of klopt dit niet dat dit meer "imi" cilinders zijn? darom wil ik een andere.
het moet gewoon een goede en betrouwbare slijtvaste cilinder zijn.
waarom wil je perse je cilinder veranderen, sneller en harder optrekken kan zoals gezegt met een fatsoenlijke uitlaat.
ori derbi cilinder is eigenlijk al vrij snel, dingen zijn best leuk getimed, icm snel uitlaatje loopt het dan gewoon al goed.
new west zal geen vooruitgang zijn tov je ori cilinder, zijn vervangingscilinders dus je gaat er geen steek harder mee.
|
|
Honda RC-33 |
|
-simon- |
27-8-2006 18:33 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
waarom wil je perse je cilinder veranderen, sneller en harder optrekken kan zoals gezegt met een fatsoenlijke uitlaat.
ori derbi cilinder is eigenlijk al vrij snel, dingen zijn best leuk getimed, icm snel uitlaatje loopt het dan gewoon al goed.
new west zal geen vooruitgang zijn tov je ori cilinder, zijn vervangingscilinders dus je gaat er geen steek harder mee.
er zit nou new west op maar ik hoor daar vaker dat dat niet zoon goed grij is darom wil ik een andere.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
HersenSpinsel |
27-8-2006 19:00 |
Posts: 2984 |
new west is niet echt snel en ook geen kwaliteit cilinder denkz maar de orri derbi cilinder is al aardig snel, dus als je die kan krijgen kan je dat het beste doen denk ik (wel de 49cc versie), doppler is ook leuk en snel, conti chr weet ik niet maar die zal wel ongeveer hetzelfde zijn als een doppler.. verder maakt een goeie uitlaat ook een wereld van verschil in snelheid..
ik rij zelf met een hebo 50cc ng (manston replica), die is ongeveer evensnel als de orri cilinder en ook goed afgewerkt
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
-simon- |
27-8-2006 21:44 |
Posts: 8211 |
maar zoon new west wat is er eigenlijk niet zo goed aan?
de afwerking of is de wand ook nie goed?
anders kan ik die het beste laten afwerken en mischien lichtelijk tunen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
HersenSpinsel |
28-8-2006 9:14 |
Posts: 2984 |
weet niet, geen ervaring mee, ik denk zoiezo afwerking en hij zou ook wel aardig slijten maar dat weet k niet
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|