Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nsr opknapbeurt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1133 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38544 - Nsr opknapbeurt
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3546 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Saknet 15-10-2006 13:20 Print reply

Posts: 10355
@burningtux
import of honda tellers?
met originele voorvelg?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Burningtux 15-10-2006 18:35 Print reply

Posts: 242
Honda tellers, en de ori nsr velgen.
Persoonlijk vind ik mbx velgen echt niet mooi onder een nsr.

Morgen komen er wrs nieuwe foto's
 
Burningtux 1-11-2006 0:04 Print reply

Posts: 242
Ben momenteel bezig aan cilinder.
Poorttiming goed zetten, squish goed zetten, bevels aanbrengen, poortvormen aanpassen en piston klein beetje aanpassen.

Cilinder wordt onderaan 1.5 en bovenaan 0.5mm afgedraaid ivm squish goed krijgen en deckheight.

Cilinderkop wordt cnc uitgedraaid naar 47mm in een mooie schaalvorm en squishrand onder dezelfde hoek als mijn piston.

Wanneer ik zin heb, zal ik nog eens foto's maken.

Mijn achterbrugje steekt eronder en andere fourse heb ik ook gemonteerd.

Ik hoop deze week nog te kunnen begingen aan mijn kappenset, zal ik dan ook foto's van nemen. Heb er paar maand geleden al paar uur aan bezig geweest om ze te plamuren. Nog een hoop werk aan.

Toevallig iemand ervaring om een een deuk uit de expansie van een uitlaat te krijgen? Het is een tecno (zeer dun plaatmateriaal dus)
Zelf had ik gedacht om in het midden van deuk er iets op te lassen waarmee ik de deuk eruit kan trekken. Tips zijn welkom.
 
Burningtux 23-11-2006 16:53 Print reply

Posts: 242
Plannen zijn veranerd...

Heb 47mm piston gevonden die juist hetzelfde is dan de 46.3mm malossi piston voor nsr.

Deze komt er dus in.
Heb alles liggen voor men motorblok weer in mekaar te steken.

Moet 45mm kop nog naar 47mm uitdraaien en de juiste inhoud geven om de compressie juist te zetten.
Eventueel ook cilinder bovenaan afdraaien om squish goed te krijgen.

Foto's komen echt nog, maar moet er eens tijd voor maken
 
Sypie_Honda 23-11-2006 17:01 Print reply

Posts: 13830
leuk project, wat worden de kleuren?

btw, de helft van je startpost is chinees voor mij, roderen bijvoorbeeld. zou leuker zijn dat je op een nederlands forum nederlands praat
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Burningtux 25-11-2006 20:51 Print reply

Posts: 242
Waarschijnlijk krijgt hij pas een nieuw kleurtje in februari, dan heb ik geld van men verjaardag

Ik denk dat ik hem in het rood of zwart ga doen, en dan stickers zoals castrol en dergelijke.

Roderen = inrijden
 
Burningtux 21-1-2007 19:36 Print reply

Posts: 242
Alles is gemonteerd, en heb er al 200 km opzitten.

Top, ongeveer 120 en goed optrekken.

Heb nu een 134 keihin sproeiertje en staat nog iets te arm.

Toch maar even men cilinderkop opnieuw uitliteren en compressie herberekenen. Kans is groot dat het volume te groot is waardoor ik veel meer naft er in kwijt kan dan vroeger

Laat het wel weten
 

Dit topic is 3546 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved