Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 70cc....en wat nog meer??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1177 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38543 - 70cc....en wat nog meer??
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3782 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 24-8-2006 16:57 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

leuk rekenmachine werk

maar je vergeet de belangrijkste factor

de bestuurder

je kan met een 70cc imho zuiniger rijden dan met een 50cc..

het is maar net hoe je zelf rijd


het kan ja ma ik denk dat je niet echt heel erg van rijstijl verandert als je van 50 na 70cc gaat.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
christianos 24-8-2006 16:58 Print reply

Posts: 20445
mm valt mee , ik ebn wel van rijstijl veranderd

ben veel rustiger gaan rijden, aangezien je met minder toeren meer kracht heb.. daardoor daalde me verbuik aanzienlijk

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 24-8-2006 om 16:59 uur.
 
Scozzisa 24-8-2006 17:01 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

leuk rekenmachine werk

maar je vergeet de belangrijkste factor

de bestuurder

je kan met een 70cc imho zuiniger rijden dan met een 50cc..

het is maar net hoe je zelf rijd



klopt wel aardig ja

liger er erg aan welke cilinders je het dan over hebt

ik had eerst een 60 imi die gebruikte mikuni 150

zit nu een airsal 70 op die 160 nodig heeft.. oftewel die 60 imi zoop als een gek
 
s.e.n.d.a 24-8-2006 17:02 Print reply
Posts: 161
maakt het veel uit of je een nieuwe cilinder koopt of 2de hands..??
en wat is ongeveer de top met 70cc onder een senda
 
christianos 24-8-2006 17:03 Print reply

Posts: 20445
okee

mijn 50 standaard = 1:18
mijn 50 hyperactief = 1:8 /10 (rustiger)
mijn laagtoerige 70cc = 1:16
Mijn redelijk snelle 70cc = 1:12
Mijn goddelijke 80cc = 1:19/20

waarom?

om 80km/h te rijden maak ik nu maar 8000 toeren ipv 12.000+ op een 50cc
 
Scozzisa 24-8-2006 17:04 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: s.e.n.d.a
maakt het veel uit of je een nieuwe cilinder koopt of 2de hands..??
en wat is ongeveer de top met 70cc onder een senda



2e hands: ligt eraan welke wand en hoe die eruitziet

top senda: ligt eraan welke cilinder, maar met std uitlaat zal je niet veel verder als 100/110 komen
 
s.e.n.d.a 24-8-2006 17:07 Print reply
Posts: 161
arsial cilinder en leovinci V6 uitlaat.......?
 
Royal Club 24-8-2006 17:13 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: s.e.n.d.a
arsial cilinder en leovinci V6 uitlaat.......?


110 vindik wel veel met ori uitlaat

met airsal en v6 zal het denk 100 echte zijn? mss 110?

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Scozzisa 24-8-2006 17:15 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


110 vindik wel veel met ori uitlaat

met airsal en v6 zal het denk 100 echte zijn? mss 110?



gast uit me klas:

malossi 70
std. uitlaat alles eruit katalysator incluis
dell'orto 19

reed 110.. mja trok bovenin voor geen meter

edit: op senda Xtreme 2004 dan

Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 24-8-2006 om 17:15 uur.
 
stoeptegel 24-8-2006 18:27 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
okee

mijn 50 standaard = 1:18
mijn 50 hyperactief = 1:8 /10 (rustiger)
mijn laagtoerige 70cc = 1:16
Mijn redelijk snelle 70cc = 1:12
Mijn goddelijke 80cc = 1:19/20

waarom?

om 80km/h te rijden maak ik nu maar 8000 toeren ipv 12.000+ op een 50cc

Pff,wat een verbuik.Mijn mb origineel @70 km per uur.1:35
Maarja dat terzijde,het is ene mooi voorbeeld van chris.Dat grotere cilinder,icm met een grote carb niet automatisch veel meer hoeft te zuipen.Zolang alles maar in verhouding staat.
 
80 cc ownatsj
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-8-2006 18:43 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
okee

mijn 50 standaard = 1:18
mijn 50 hyperactief = 1:8 /10 (rustiger)
mijn laagtoerige 70cc = 1:16
Mijn redelijk snelle 70cc = 1:12
Mijn goddelijke 80cc = 1:19/20

waarom?

om 80km/h te rijden maak ik nu maar 8000 toeren ipv 12.000+ op een 50cc


1 op 25 is te doen met een tamme 70

ik weet dat een 70 zuiniger te rijden is als een 50 , maar dan moet je wel een koppelcilinder hebben , de echt snelle 70's hebben een heel piekerige powerband waardoor je de hele tijd toeren janken om snel te zijn

en tamme 70 heeft een veel breder relaxt vermogen waardoor je redelijk rustig vlot kunt rijden


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3782 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved