Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - We zijn er ingeluisd.. ik weet het zeker

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38531 - We zijn er ingeluisd.. ik weet het ...
Pagina 14 van 31
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 29, 30, 31Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14848 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 23-8-2006 15:49 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



NEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dat gaat tever dat is moord

iig peijs heeft haar kut plannen voor elkaar :(

ik hoop dat je niet zo kortzichtig bent dat je denkt dat dit Peijs is geweest he?

Netelenbos was hier allang mee bezig en de ministers voor haar..
 
christianos 23-8-2006 15:51 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


we hebben het over brommers en dan kom jij aanzetten met zwaarlijvigheid?

lét nou maar gewoon op, amerika loopt in bepaalde problemen voorop in problemen die hier nog niet zo zichtbaar spelen..
 
Frysk 23-8-2006 15:51 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

ik hoop dat je niet zo kortzichtig bent dat je denkt dat dit Peijs is geweest he?

Netelenbos was hier allang mee bezig en de ministers voor haar..




kenteken heb ik het over

dankzij dat kenteken zijn plannen verder voorgekomen
 
giggitybyte
Royal Club 23-8-2006 15:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

lét nou maar gewoon op, amerika loopt in bepaalde problemen voorop in problemen die hier nog niet zo zichtbaar spelen..


WAT IS DE LINK MET BROMMERKENTEKEN EN AMERIKA?????
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
christianos 23-8-2006 15:52 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]




kenteken heb ik het over

dankzij dat kenteken zijn plannen verder voorgekomen

dat is al vane en paar ministers voor peijs..

alleen peijs zat toevallig aan het roer toen de plannen klaar waren

zo'n minister bedenkt het egt nioet inder eentje, daar zitten hele onderzoeken achter..

@ keji: de link is er wel tussen mileuproblematiek en 4takt

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-8-2006 om 15:52 uur.
 
Saknet 23-8-2006 15:52 Print reply

Posts: 10355
de wereld om je heen?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
agent orange 23-8-2006 15:52 Print reply

Posts: 1180
in amerika is sowieso niet zon brommercultuur zo als in Nederland om dat je daar al vanaf je 16 mag autorijden, en daarom zullen er daar ook veel minder mensen iets aan doen als dat daar 2t verboden word
 
Frysk 23-8-2006 15:52 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


WAT IS DE LINK MET BROMMERKENTEKEN EN AMERIKA?????


in amerika hebben ze ook kenteken



iig
ik word hier eigenlijk best gek van
ik rijd al brommer vanaf m'n 12e en nu willen ze me het afnemen :( moet nog voor certi..

nu las op site van CBR dat oktober ook praktijk zeker is :(

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-8-2006 om 15:55 uur.
 
giggitybyte
christianos 23-8-2006 15:54 Print reply

Posts: 20445
zo en maar weer een beetje ontopic

zitten jullie al op kenteken? en hebben jullie problemen gehad?
 
Royal Club 23-8-2006 15:54 Print reply

Posts: 60390
Chris: jah maar zijn amerikaanse bakken te vergelijken met Bv japanse auto's?


Ontopic
nee
tot wanneeer kon je zonder problemen krijgen??

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 23-8-2006 om 15:55 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
christianos 23-8-2006 15:55 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Chris: jah maar zijn amerikaanse bakken te vergelijken met Bv japanse auto's?

nee helemaal niet
 
mblover 23-8-2006 15:55 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



dan importeer je imitatie 125cc blokje..


Daar verzinnen ze dan wss 20 regels tegen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


beter verbieden ze die grote suv's die iedereen heeft
terwijl 50% van die krengen niet eens geschikt is voor offroad


Echte terreinwagens moet je niet verbieden, die zijn nodig ook nog weleens nodig voor werk, en het is veel veiliger in de stad omdat je meer overzicht hebt. (oke oke je moet hem niet tegen iets aan parkeren want dan is dat in gruzelamenten maar vooruit).
Neppers mag je van mij rustig verbieden, pokkedingen. Maar waar leg je de grens met echte en neppe, en waar leg je de grens tussen neppe en stationwagen.
-echte terreinwagens zoals toyota landcruiser, en de landrover discovery zijn wel duidelijk.
-x5/touareq/cayenne is maar de vraag of ze daar onder vallen, wel beter in het terrein als een normale auto, maar niet zo goed als een echte terrein wagen.
-en dan heb je de mini suv's zoals de toyota rav4, is in feite een te hoge stationwagen, is dit nou een suv of valt hij nog onder stationwagen?

dus heel moeilijk te doen.

beter verbied je die slopels enzo, levensgevaarlijk. Idioten erin, en wegligging en remmen zijn geen zak meer waard.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

keji regaeer nuttig of niet, het is geen post krik topic

[...]


inderdaad, en veel zuiniger, en veel odnerhoudsvrijer..


en 2takt zuipt meer --> regering krijgt meer accijns
een 2 takt heeft meer onderhoud nodig --> ah alweer 19% gaat naar de regering, btw.

 
mcdronkz 23-8-2006 15:55 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
edit: en zoals visstick zegt, bij 4takt heb je minder kans dat het opgevoerd word omdat het gewoon wat moeilijker is

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 23-8-2006 om 15:41 uur.


Wat een onzin.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: visstick
maar zijn wel makkelijk op te voeren in tegenstelling tot 4t


Wat een onzin.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

@saknet, klopt, verkoop van nieuwe 2tak buitenborodmotoren is ook verboten



Oh ja ?? Dacht het dus niet.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


en 2takt zuipt meer --> regering krijgt meer accijns
een 2 takt heeft meer onderhoud nodig --> ah alweer 19% gaat naar de regering, btw.



Whaahaha gast, dan ga je toch fietsen.


Wat een doemscenario's in dit topic, geef me even een zakdoek.

Ik had hetzelfde topic met vrijwel exact dezelfde inhoud ook twee jaar geleden kunnen openen. Oftewel: boeiend.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 23-8-2006 om 15:56 uur.
 
christianos 23-8-2006 15:56 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Wat een onzin.

[...]


Wat een onzin.

[...]


Oh ja ?? Dacht het dus niet.


Wat een doemscenario's in dit topic, geef me even een zakdoek.

Ik had hetzelfde topic met vrijwel exact dezelfde inhoud ook twee jaar geleden kunnen openen. Oftewel: boeiend.


dronkz, 2takt buitenboordmotoren zijn of worden verboden nieuw..
maat van me heeft een werf, dingen moet allemaal de deur uit

en over dit topic: even beetje brainstoremen, is weere ens wat anders dan "welke sproeier moet ik hebben?"


Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-8-2006 om 15:57 uur.
 
Frysk 23-8-2006 15:57 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[post van royal club]


Wat een onzin.

[...]



wedde dat 2-takt makkelijker op te voeren is ?
ander uitlaatje
cilindertje beetje beun tunen en afstellen
klaar je loopt al 60/70




@ royal
close je tabs

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-8-2006 om 15:57 uur.
 
giggitybyte

Dit topic is 14848 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 31
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 29, 30, 31Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved