Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Suzuki X1361X

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1041 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38530 - Suzuki X1361X
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3648 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-8-2006 11:26 Print topicpost

Posts: 17929
Nou jongens,

Nadat ik hier een jaar lang gek gemaakt ben over de Suzuki x1361x ''tuningskit'', wilde ik zeker weten hoe dit zat.
Dus ben ik vanmorgen langs gegaan bij de Suzuki dealer hier in de buurt(welke groot fanaat is van de oudere Suzuki's), en daar nagevraagd hoe het zat met dat ''tuningskitje''.

Na een grote lach op zijn gezicht te hebben getoverd is hij gaan bellen met suzuki Nederland.

Die konden hem vertellen dat er geen door Suzuki gemaakt tuningskitje bestaat, en dat x1361x de code is voor duitse tsx onderdelen.

op de bijbehorende cilinder staat dezelfde code.

Dus de enige waarheid van dat hele verhaal is dat deze uitlaat inderdaad sneller en dikker is dat een Nederlandse ori uitlaat, en dat die cilinder dat ook is.

Bij deze alweer een fabeltje uit de wereld geholpen!
 

Saknet 23-8-2006 11:36 Print reply

Posts: 10355
hoe hard rijd zon duitse setup dan en is dat dan egwoon 50cc of 80?
omdat die nl tsxen nooit harder dan 100 rijde met 50blokkie ben ik wel benieuwd of dat wel harder wil
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Jekko 23-8-2006 11:51 Print reply

Posts: 827
Pfff nog meer gezeik om niets....
Zoals ik al zei is die X^&% ((QXuitlaat een nieuwere versie van de oude orginele uitlaat op nieuwere brommertjes gezet.
Tuningskitje in mijn piepje

ohjah hierbij vervallen dus alle credits voor HENK-88, uncle blam, en nog wat meelopertjes

Dit bericht is gewijzigd door Jekko op 23-8-2006 om 11:53 uur.
 
Waiting for the wor`s to come
Marthin 23-8-2006 11:55 Print reply

Posts: 6164
hehe eindelijk!
 
koekie - Administrator 23-8-2006 12:14 Print reply

Posts: 12588
myth BUSTED !!
 
Haaks de hoek om!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-8-2006 12:18 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
hoe hard rijd zon duitse setup dan en is dat dan egwoon 50cc of 80?
omdat die nl tsxen nooit harder dan 100 rijde met 50blokkie ben ik wel benieuwd of dat wel harder wil



is gewoon 50cc, over snelheden ed is mij niets bekend


en indd, myth BUSTED

 
koekie - Administrator 23-8-2006 12:21 Print reply

Posts: 12588
Wss net zoiets als Belgisce en nederlandse Honda
 
Haaks de hoek om!
koosTSX 23-8-2006 12:25 Print reply

Posts: 705
volgens mij staat op mijn orri uitlaat ook 1361 en staat er op die snellere iets anders

edit: ff naar de schuur gerent staat 1374 op de slome dus

Dit bericht is gewijzigd door koosTSX op 23-8-2006 om 12:30 uur.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-8-2006 12:28 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koosTSX
volgens mij staat op mijn orri uitlaat ook 1361 en staat er op die snellere iets anders


nee, op de ori staat een andere code, begint ook met 13, weet de rest ff nietmeer


verder liggen die 1361 uitlaten met bosjes bij elkaar in duitsland, niets zeldzaams aan en net 10 euro waard...

gaat net zoals de suzuki 80 blokken, die waren 5 jaar geleden ook zeldzaam, en nu een ruk meer waard




Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 23-8-2006 om 12:29 uur.
 
Blijhoofd 23-8-2006 12:31 Print reply

Posts: 7378
zoals ik al vanaf het begin zei.....
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Tombrom 23-8-2006 12:33 Print reply

Posts: 15925
waar blijft henk nou denk dat er leuke discussie komt
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-8-2006 12:35 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
waar blijft henk nou denk dat er leuke discussie komt



discussie voeren over een feit... moeilijke kwestie

 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 23-8-2006 12:38 Print reply

Posts: 7728
heeft de ori duitse cilinder wel een membraan?
edit: een ori cilinder die te koop staat op ebay.de zou dus zomaar zo'n snelle kunnen zijn?

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 23-8-2006 om 13:07 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Uncle BLAM 23-8-2006 12:55 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



discussie voeren over een feit... moeilijke kwestie



Het feit beste tijsse is dat de 1361 uitlaat stukken sneller is dan welke andere 'tuning uitlaat' dan ook voor een TSX ...

IK heb dat tunings kitje nooit gezien maar de man die mij daarover heeft verteld beschouw ik wel als betrouwbaar.

Als de 1361 uitlaaat zoveel beter presteert dan andere uitlaten voor de TSX ben ik nog steeds benieuwd wat de originele snelle 50cc doet, jammer dat nog steeds niemand daar iets over weet.
 
een BF teller is sneller
spoorlijncrosser 23-8-2006 13:04 Print reply

Posts: 2687
blij dat ik mn x1361x uitlaat heb verkocht aan henk 88
maar volgens mij was eerte bocht wel ietsje dikke als de ori tsx uitlaat
verder nog nooit van die cilinder gehoord
misschien dat lyotroop die heeft wannt die had volgens mij belgse brommer
 
Jekko 23-8-2006 14:36 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
[...]


Het feit beste tijsse is dat de 1361 uitlaat stukken sneller is dan welke andere 'tuning uitlaat' dan ook voor een TSX ...

IK heb dat tunings kitje nooit gezien maar de man die mij daarover heeft verteld beschouw ik wel als betrouwbaar.

Als de 1361 uitlaaat zoveel beter presteert dan andere uitlaten voor de TSX ben ik nog steeds benieuwd wat de originele snelle 50cc doet, jammer dat nog steeds niemand daar iets over weet.


Jah...
1361 uitlaat is gewoon orgineel vanaf fabriek af, jullie vergeten dat in NEDERLAND voor de invoeringseisen alle uitlaten begrenst of aangepast zijn, in andere landen komen tsx uitlaten weg die orgineel zijn en dus niet begrenst en dus zoiezo sneller.

1361 en alle andere typen zijn dus gewoon ORGINELE uitlaten..
Hoevaak moet dit nog uitgelegd worden?

Zelfde geld voor setupjes, andere landen word tsxjes afgelevert die gewoon een snelheid van 80/90 sneller lopen..
Dit is ookal lang bekent.

Ohw vergeet het belangrijkste nog...

Quote:
Het feit beste tijsse is dat de 1361 uitlaat stukken sneller is dan welke andere 'tuning uitlaat' dan ook voor een TSX ...


Homoet


Dit bericht is gewijzigd door Jekko op 23-8-2006 om 14:38 uur.
 
Waiting for the wor`s to come

Dit topic is 3648 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved