Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mtx 125cc laten keuren als motor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1315 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #38497 - mtx 125cc laten keuren als motor
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 21-8-2006 15:43 Print reply

Posts: 20445
nee , ik wijs je erop dat je raar en offtopic loopt te blaten.

dus bij deze gaan we lekker weer ontopic en mag je me inboxxen als je nog iets kwijt wil
 
stoeptegel 22-8-2006 9:24 Print reply

Posts: 3085
en jij bent gewoon een wannebe mod.

Maar beter pak je dus gewoon een mtx125,maar ik heb ook gehoord dat die redelijk zeldzaam is.
125 cilinder op een 80 blok is dus wel te doen,alleen zal het onderhoud(zuigers op tijd vervangen!) en het verbuik wel wat hoger liggen dan een bij een originele 125cc mtx.Maar als je neit afscheid kan nemen van je brommertijd,blijft het wel leuk

Dit bericht is gewijzigd door stoeptegel op 22-8-2006 om 9:24 uur.
 
80 cc ownatsj
bart de scootergek 22-8-2006 9:32 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
nee , ik wijs je erop dat je raar en offtopic loopt te blaten.

dus bij deze gaan we lekker weer ontopic en mag je me inboxxen als je nog iets kwijt wil



chris, houd er rekening mee dat iemand anders niet dezelfde mening heeft als jij, en dat hoef je er niet door te drammen. als hij er voor kiest om op die manier te rijden schiet het weinig op als jij gaat zeggen dat het niet fijn rijd. en neem aan dat hij zelf wel kan uitmaken of hij een 400 neemt of niet.
 
Honda RC-33
christianos 22-8-2006 9:45 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



chris, houd er rekening mee dat iemand anders niet dezelfde mening heeft als jij, en dat hoef je er niet door te drammen. als hij er voor kiest om op die manier te rijden schiet het weinig op als jij gaat zeggen dat het niet fijn rijd. en neem aan dat hij zelf wel kan uitmaken of hij een 400 neemt of niet.

weet ut bart, maar het is egt niet het eerste topic van die gozer waarin die ff offtopic gaart , daarom deed ik het even..(laat me ook es iemand vastlullen )

maar nu weer lekker ontopic

over vastnaaiende 125ccetjes, is nog wel wat te betwisten, eurocilindro, en zeta, zijn imho erg betrouwbare 125'tjes.
malossi is sneller, maar loopt ietsje vaker vast. toch als je ze goed onderhoud is het vastloop risico bijna te verwaarzlozen..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 22-8-2006 om 9:46 uur.

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 22-8-2006 om 9:46 uur.
 
Frysk 22-8-2006 11:50 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]



jah joh, dus kun je een normale 50 cc brommer met 50 cc frame op motorkenteken zetten?

rlxed

ja...


alleen dan 50cc motors

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 22-8-2006 om 11:51 uur.
 
giggitybyte
Jozeff - Forum en Sales Moderator 22-8-2006 12:20 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

weet ut bart, maar het is egt niet het eerste topic van die gozer waarin die ff offtopic gaart , daarom deed ik het even..(laat me ook es iemand vastlullen )

maar nu weer lekker ontopic

over vastnaaiende 125ccetjes, is nog wel wat te betwisten, eurocilindro, en zeta, zijn imho erg betrouwbare 125'tjes.
malossi is sneller, maar loopt ietsje vaker vast. toch als je ze goed onderhoud is het vastloop risico bijna te verwaarzlozen..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 22-8-2006 om 9:46 uur.

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 22-8-2006 om 9:46 uur.



het is maar wat je vastlullen noemt
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
dt50rcrosser 22-8-2006 12:39 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]



het is maar wat je vastlullen noemt


smoel dicht en blijf ontopic,


als je voor lekker rustig cruisen kiest en er geen baat bij hebt om autos in te halen had ik lekker voor een eurocilindro gekozen, lekker betrouwbaar lekker koppel. en minder vastnaaikans als je wat minder kijkt naar het afstellen,

als je lekker door wil rijden en voor de mlossi kiest moet je netjes je tijd nemen voor het afstellen, doe je dit niet kost het je een boel meer cilinders volgens mij,

tis maar net waar je voor kiest

 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
christianos 22-8-2006 12:41 Print reply

Posts: 20445
ik zou zowiezo dan niet voor een imi gaan..

dat gaat ten koste van je betrouwbaarheid..
 
dt50rcrosser 22-8-2006 12:44 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ik zou zowiezo dan niet voor een imi gaan..

dat gaat ten koste van je betrouwbaarheid..


ligt er ook maar net aan waar jum voor gaat gebruiken, als je er alleen mee naar je werk gaat km verderop en het apparaat volgend jaar de deur weer uit doet is het best te doen om met een imi te rijden, mits jum goed afsteld en de juiste setup erop gooit zodat de imi het naar ze zin heeft op je brommer,



Dit bericht is gewijzigd door dt50rcrosser op 22-8-2006 om 12:44 uur.
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
RB 22-8-2006 13:21 Print reply

Posts: 504
met 50cc op de snelweg niet te doen? dat zou ik niet zeggen

met met de kreidler laatst bij delft de snelweg op gegaan en bij weesp er weer af,toch zo'n 60km! constand 85 rijden met 50cc het blok wordt inderdaad belast maar voor een kreidler is dit echt geen probleem,wil ik harder dan pak ik m'n kawasaki wel dus niet meer de lichte motortjes zo afzeiken hoor
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-8-2006 13:22 Print reply

Posts: 7728
alsof 85 rijden op de snelweg prettig is..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Dit topic is 4146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved