Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - twv gs750 --> differentieel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1082 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38471 - twv gs750 --> differentieel
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 787 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arrier 19-8-2006 18:08 Print topicpost
Posts: 2221
ik wil samen met een maat van mij een kart bouwen met een blok van een suzuki gs750 we hebben het blok al maar weet iemand wat de orginele verhouding ongeveer is, bij brommertjes zat ik meestal rond de 1op3 is dat met motors ook zo? we willen wel een differentieel gebruiken en het zou makkelijk zijn als we de prise as direct op de voortandwiel as kunnen zetten maar dan moet de verhouding van pignon op kroonwiel wel ongeveer het zelfde zijn. heeft iemand een idee waar we een diff. van kunnen gebruiken

Dit bericht is gewijzigd door arrier op 19-8-2006 om 18:21 uur.
 

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 19-8-2006 18:15 Print reply

Posts: 13700
nooit met verhouding 1/3 precies rijden, slijt hard.. ergens een user manuel zoeken.. zie je wel vaker online ergens
 
arrier 19-8-2006 18:21 Print reply
Posts: 2221
ik was in de war ik bedoel pignon op kroonwiel verhouding
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 19-8-2006 18:23 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arrier
ik was in de war ik bedoel pignon op kroonwiel verhouding



hmm, waarom een differentieel... brengt veel moeilijke dingen met zich mee denks, meeste karts hebben starre as
 
mr200r 19-8-2006 19:39 Print reply
Posts: 5122
Koop een werkplaatsboek er komen nog veel meer vragen denk ik.
 
mr200r
BSTS 19-8-2006 20:20 Print reply

Posts: 4241
wat voor verhouding bedoel je?
van de aandrijving?
 
sprintjah
Luc 19-8-2006 20:49 Print reply

Posts: 3590
Gewoon geen differentieel gebruiken, zolang je maar een goede stuurinrichting maakt. Dan gooi je, (met zo'n vermogen achterin) die hele kart makkelijk de bochten door..


 

Dit topic is 787 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved