L0rano15 |
18-9-2006 21:18 |
Posts: 7 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timon88
[...]
Ik snap je verhaal niet echt maar het kan zijn dat je koppelingsplaten versleten zijn als ze steeds door slippen. Of er is iets mis met die veertjes. Miss staat t niet stak genoeg.
oje,, ik schrijf neti ipv niet, srr dat het zo onleesbaar is, en bij sales kon ik nog geen post planten weet ik niet waarom,
kd8 dat het wel chille gasten hier waren maja, hoop dat jij de enige lozer bent
iemand nogmaals intresse
|
|
|
|
erwinko |
18-9-2006 21:35 |
Posts: 1012 |
honda heeft wel eens begrenste cdi's
bij hoeveel toeren is hij begrenst dan?
|
|
|
|
Schrabbekerke |
18-9-2006 21:39 |
Posts: 1812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
honda heeft wel eens begrenste cdi's
bij hoeveel toeren is hij begrenst dan?
Oh, en welk type is dat dan?
|
|
|
|
erwinko |
18-9-2006 21:43 |
Posts: 1012 |
weet ik niet.
ik hoorde dat er op een mt/mb/mbx/mtx/nsr etc. een begrenste cdi kan zitten.
maar bij hoeveel toeren is hij dan begrenst.
dan weet ik of mijn probleem bij de cdi of de afstelling ligt
|
|
|
|
christianos |
18-9-2006 21:49 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
honda heeft wel eens begrenste cdi's
bij hoeveel toeren is hij begrenst dan?
niet op schakels
op mt/mb/mtx zit geen begrensde cdi
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 18-9-2006 om 21:49 uur.
|
|
|
|
erwinko |
18-9-2006 21:57 |
Posts: 1012 |
maar ik heb een nsr
maar ik hoorde van iemand die zei dat als er een begrenste cdi had, je ff de elco eruit moest slopen
Dit bericht is gewijzigd door erwinko op 18-9-2006 om 21:58 uur.
|
|
|
|
Ariej |
18-9-2006 22:09 |
|
erwinko |
18-9-2006 22:15 |
Posts: 1012 |
hmm, ik las net in een ander topic, van een dip bij de 7000 toeren door de cdi
bij mij zit die bij de 6500 - 7000
iets om dit te verhelpen?
|
|
|
|
cerberus10 |
18-9-2006 22:17 |
Posts: 2338 |
Jah andere cdi dus.
|
|
|
|
erwinko |
18-9-2006 22:28 |
Posts: 1012 |
nja, dan probeer ik morgen ff een cdi van mn broer zn mt.
kijken of het dan beter is
|
|
|
|
Frysk |
18-9-2006 22:30 |
Posts: 34930 |
nou kijk daar zat ik ook aan te denken
een goeie cdi hebben + een begrenzde CDI hebben..
nu moet je een CDI hebben die sloom is en makkelijk op honda past.. dus gewoon klik erin..
dan is het een legale begrenzer.
|
|
giggitybyte |
|
zundappchef |
18-9-2006 22:32 |
Posts: 4082 |
nu las ik laatst in een tijdschrift dat eeen duble vonk op een getunde setup zeker 500 toeren meer opbrengt het scheen te gaan over een 2 e vonk die vonkt 0.35 mm na de slag met de eerste vonk
iemand ervaring hiermee ?
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
t.j.a.p. |
18-9-2006 22:35 |
Posts: 50 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
nu las ik laatst in een tijdschrift dat eeen duble vonk op een getunde setup zeker 500 toeren meer opbrengt het scheen te gaan over een 2 e vonk die vonkt 0.35 mm na de slag met de eerste vonk
iemand ervaring hiermee ?
lijkt me sterk dat een verbrand mengsel nog een keer na die 0.35 nog een keer aan te steken is
wat was de naam van het tijdschrift>?
|
|
|
|
zundappchef |
18-9-2006 22:37 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: t.j.a.p.
[...]
lijkt me sterk dat een verbrand mengsel nog een keer na die 0.35 nog een keer aan te steken is
wat was de naam van het tijdschrift>?
stond ik te lezen bij de bromboer scoot magzine ofzoiets
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
cerberus10 |
18-9-2006 22:39 |
Posts: 2338 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
nu las ik laatst in een tijdschrift dat eeen duble vonk op een getunde setup zeker 500 toeren meer opbrengt het scheen te gaan over een 2 e vonk die vonkt 0.35 mm na de slag met de eerste vonk
iemand ervaring hiermee ?
bestaat wel bij auto's twin spark hebben veel alfa's. Zorg voor schone verbranding en kan soms zelf goed voor vermogen zijn..
|
|
|
|