Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 16

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1099 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38448 - " kleine vragen " topic - deel 16
Pagina 196 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

L0rano15 18-9-2006 21:18 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timon88
[...]

Ik snap je verhaal niet echt maar het kan zijn dat je koppelingsplaten versleten zijn als ze steeds door slippen. Of er is iets mis met die veertjes. Miss staat t niet stak genoeg.


oje,, ik schrijf neti ipv niet, srr dat het zo onleesbaar is, en bij sales kon ik nog geen post planten weet ik niet waarom,

kd8 dat het wel chille gasten hier waren maja, hoop dat jij de enige lozer bent

iemand nogmaals intresse
 
erwinko 18-9-2006 21:35 Print reply

Posts: 1012
honda heeft wel eens begrenste cdi's
bij hoeveel toeren is hij begrenst dan?
 
Schrabbekerke 18-9-2006 21:39 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
honda heeft wel eens begrenste cdi's
bij hoeveel toeren is hij begrenst dan?


Oh, en welk type is dat dan?
 
erwinko 18-9-2006 21:43 Print reply

Posts: 1012
weet ik niet.

ik hoorde dat er op een mt/mb/mbx/mtx/nsr etc. een begrenste cdi kan zitten.

maar bij hoeveel toeren is hij dan begrenst.
dan weet ik of mijn probleem bij de cdi of de afstelling ligt
 
christianos 18-9-2006 21:49 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
honda heeft wel eens begrenste cdi's
bij hoeveel toeren is hij begrenst dan?

niet op schakels

op mt/mb/mtx zit geen begrensde cdi

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 18-9-2006 om 21:49 uur.
 
erwinko 18-9-2006 21:57 Print reply

Posts: 1012
maar ik heb een nsr

maar ik hoorde van iemand die zei dat als er een begrenste cdi had, je ff de elco eruit moest slopen

Dit bericht is gewijzigd door erwinko op 18-9-2006 om 21:58 uur.
 
Ariej 18-9-2006 22:09 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
maar ik heb een nsr

maar ik hoorde van iemand die zei dat als er een begrenste cdi had, je ff de elco eruit moest slopen

Dit bericht is gewijzigd door erwinko op 18-9-2006 om 21:58 uur.



haha ja niet doen dus, ik had dus zo een shindenger opengemaakt (origineel) en toen was het zegmaar een grondplaatje waar een homp plastic omheen gegoten was. die was na het ontleden onbruikbaar geworden dus
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
erwinko 18-9-2006 22:15 Print reply

Posts: 1012
hmm, ik las net in een ander topic, van een dip bij de 7000 toeren door de cdi

bij mij zit die bij de 6500 - 7000

iets om dit te verhelpen?
 
cerberus10 18-9-2006 22:17 Print reply

Posts: 2338
Jah andere cdi dus.
 
erwinko 18-9-2006 22:28 Print reply

Posts: 1012
nja, dan probeer ik morgen ff een cdi van mn broer zn mt.
kijken of het dan beter is
 
Frysk 18-9-2006 22:30 Print reply

Posts: 34928
nou kijk daar zat ik ook aan te denken
een goeie cdi hebben + een begrenzde CDI hebben..

nu moet je een CDI hebben die sloom is en makkelijk op honda past.. dus gewoon klik erin..
dan is het een legale begrenzer.
 
giggitybyte
zundappchef 18-9-2006 22:32 Print reply

Posts: 4082
nu las ik laatst in een tijdschrift dat eeen duble vonk op een getunde setup zeker 500 toeren meer opbrengt het scheen te gaan over een 2 e vonk die vonkt 0.35 mm na de slag met de eerste vonk
iemand ervaring hiermee ?
 
1000 v twin rotax biatch
t.j.a.p. 18-9-2006 22:35 Print reply
Posts: 50
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
nu las ik laatst in een tijdschrift dat eeen duble vonk op een getunde setup zeker 500 toeren meer opbrengt het scheen te gaan over een 2 e vonk die vonkt 0.35 mm na de slag met de eerste vonk
iemand ervaring hiermee ?

lijkt me sterk dat een verbrand mengsel nog een keer na die 0.35 nog een keer aan te steken is


wat was de naam van het tijdschrift>?

 
zundappchef 18-9-2006 22:37 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: t.j.a.p.
[...]

lijkt me sterk dat een verbrand mengsel nog een keer na die 0.35 nog een keer aan te steken is


wat was de naam van het tijdschrift>?




stond ik te lezen bij de bromboer scoot magzine ofzoiets
 
1000 v twin rotax biatch
cerberus10 18-9-2006 22:39 Print reply

Posts: 2338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
nu las ik laatst in een tijdschrift dat eeen duble vonk op een getunde setup zeker 500 toeren meer opbrengt het scheen te gaan over een 2 e vonk die vonkt 0.35 mm na de slag met de eerste vonk
iemand ervaring hiermee ?

bestaat wel bij auto's twin spark hebben veel alfa's. Zorg voor schone verbranding en kan soms zelf goed voor vermogen zijn..
 

Dit topic is 87140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 196 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved