Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 717 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38432 - honda nsr
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-motard 17-8-2006 15:54 Print reply

Posts: 14947
koop een andere uitlaat (techno gaat hard maar heeft ook veel lawaai) en je kunt beter een 50 cc snel cilinder erop zetten of desnoods een 70 cc imitatie. een 18 mm carberateur is ook niet verkeerd. stel de boel netjes op mekaar af en vegen maar.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Djeep 17-8-2006 15:54 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

alstie belg heeft rijd ie met proma eerder 95 dan 85 hor


dat kan ook.. weet ik niet nooit een Belg gehad
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Djeep 17-8-2006 15:55 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
koop een andere uitlaat (techno gaat hard maar heeft ook veel lawaai) en je kunt beter een 50 cc snel cilinder erop zetten of desnoods een 70 cc imitatie. een 18 mm carberateur is ook niet verkeerd. stel de boel netjes op mekaar af en vegen maar.


niet teveel geld
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Jochie 17-8-2006 15:56 Print reply

Posts: 141
tip voor uitlaat ? die goed betaalbaar is en toch goeie prestaties geeft ?
mvg
 
BIET 17-8-2006 15:56 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
koop een andere uitlaat (techno gaat hard maar heeft ook veel lawaai) en je kunt beter een 50 cc snel cilinder erop zetten of desnoods een 70 cc imitatie. een 18 mm carberateur is ook niet verkeerd. stel de boel netjes op mekaar af en vegen maar.

70 charmoo is troep . Als je een 70 op een NSR plant kan je het best een malossi nemen, beste kwaliteit en het snelst . Parmakit/zeta/euro is ook niet verkeerd. Iig geen charmoo kope, tis ook nog stuk slomer ook

uitlaat, misg moet je toch beter lezen, heb al 2x gezegt dat je best 2e hans promaatje kan kopen

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 17-8-2006 om 15:56 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mtx-motard 17-8-2006 15:59 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

70 charmoo is troep . Als je een 70 op een NSR plant kan je het best een malossi nemen, beste kwaliteit en het snelst . Parmakit/zeta/euro is ook niet verkeerd. Iig geen charmoo kope, tis ook nog stuk slomer ook

uitlaat, misg moet je toch beter lezen, heb al 2x gezegt dat je best 2e hans promaatje kan kopen

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 17-8-2006 om 15:56 uur.



dat ben ik niet helemaal met je eens, ja malossie gaat harder maar imitatie presteerd goed als je kijkt naar het prijsverschil. maar het mocht niet teveel kosten dus als tip haal een goede proma uitlaat en je gaat iets sneller. wil je echt 80 of hoger gaan rijden denk dan aan wat sneller spul.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
BIET 17-8-2006 16:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]



dat ben ik niet helemaal met je eens, ja malossie gaat harder maar imitatie presteerd goed als je kijkt naar het prijsverschil. maar het mocht niet teveel kosten dus als tip haal een goede proma uitlaat en je gaat iets sneller. wil je echt 80 of hoger gaan rijden denk dan aan wat sneller spul.

Heb wellis gesprint tege iemand met charmoo met vergelijkbare setup voor de rest en ik slecht afgesteld, ik boekte hem zwaar. Maar minder kwalitatief spul kopen is een korte termijn oplossing voor harder gaan weet je. Je kan btr gewoon een 2e hans malossi kope . En dat zeg ik niet omdat ik zown ding op m'n nsr heb, ik ben zowieso geen fan van 70cc op nsr, kan je net zo goed MBX of NS1 blok kopen namelijk, das beter/betrouwbaarder. Maja hij zat er op toen ik hem kocht en is nu 4500 km oud ofzow
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jochie 17-8-2006 16:02 Print reply

Posts: 141
liever 50cc blijven.. kosten van andere cilinder hoeft hij dan ook al niet t doen ... dus eigenlijk gewoon 'n proma gp 50cc ? zo 1 van ongeveer een 85 euro maar ? en carbu is redelijk ? of moet dat echt groter ?
 
BIET 17-8-2006 16:04 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jochie
liever 50cc blijven.. kosten van andere cilinder hoeft hij dan ook al niet t doen ... dus eigenlijk gewoon 'n proma gp 50cc ? zo 1 van ongeveer een 85 euro maar ? en carbu is redelijk ? of moet dat echt groter ?

mjah zown proma ist, maar kan je gewoon 2e hans kopen, scheeld veel geld. Als je die proma erop hebt en je bent nog niet tevrede over de trekkracht zou ik een 16mm (hm16.6) of 18mm (hm18.8) carb kopen, van keihin dus.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jochie 17-8-2006 16:05 Print reply

Posts: 141
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

mjah zown proma ist, maar kan je gewoon 2e hans kopen, scheeld veel geld. Als je die proma erop hebt en je bent nog niet tevrede over de trekkracht zou ik een 16mm (hm16.6) of 18mm (hm18.8) carb kopen, van keihin dus.


hoe groot is de originele carbu maar ?
 
Djeep 17-8-2006 16:05 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jochie
[...]


hoe groot is de originele carbu maar ?


13mm
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
mtx-motard 17-8-2006 16:06 Print reply

Posts: 14947
kijk even bij sales en op marktplaats voor een uitlaat vriend, en de carberateur mag wel een slagje groter als je met een 12 mm? rijdt. check ook even je sproeier, wil wel eens helpen bij het afstellen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
BIET 17-8-2006 16:07 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
kijk even bij sales en op marktplaats voor een uitlaat vriend, en de carberateur mag wel een slagje groter als je met een 12 mm? rijdt. check ook even je sproeier, wil wel eens helpen bij het afstellen

mits hij een belg heeft en geen nederlandse of duitse cilinder, anders heeft het maar weinig zin om een grotere carb te nemen .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mtx-motard 17-8-2006 16:10 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

mits hij een belg heeft en geen nederlandse of duitse cilinder, anders heeft het maar weinig zin om een grotere carb te nemen .


uiteraard

 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Jochie 17-8-2006 16:13 Print reply

Posts: 141
uiterlijke kenmerkn van duitse of nderlandse of hoe ik weet 'n belgische cilinder te hebn ?
 

Dit topic is 1625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved