Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Ciao wilt niet starten?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 964 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38407 - Ciao wilt niet starten?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1360 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JanWolker 15-8-2006 22:09 Print reply
Posts: 10
Nee mijn Uitlaat is helemaal schoongemaakt
 
ironbird 15-8-2006 22:14 Print reply

Posts: 1096
is het met contactpunten? Anders denk ik eerder in die richting...
 
JanWolker 15-8-2006 22:17 Print reply
Posts: 10
contact punten had ik vanmiddag al afgesteld, dus heb geen idee

Dit bericht is gewijzigd door JanWolker op 16-8-2006 om 11:58 uur.
 
ironbird 16-8-2006 16:43 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JanWolker
contact punten had ik vanmiddag al afgesteld, dus heb geen idee

Dit bericht is gewijzigd door JanWolker op 16-8-2006 om 11:58 uur.



en je bent zeker dat je dat goed hebt gedaan, en ze niet ingebrand zijn?
 
Eat My Dust 16-8-2006 17:07 Print reply

Posts: 2562
staat je snaar niet te strak of te slap
had ik ook
dan krijg je hem echt niet aan
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
JanWolker 17-8-2006 9:24 Print reply
Posts: 10
Ik denk het wel.
En me snaar staat niet te strak of te slap
 
mulder 17-8-2006 9:46 Print reply

Posts: 13701
versleten koppelingsveertjes
 
BSTS 17-8-2006 9:49 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
[...]



Octaan gehalte van 98 is alleen voor cilinder met een compressie hoger dan 1:11, en die brommers zijn er (bijna) niet. Dus 98 tanken zal alleen maar leiden tot extra slijtage. Lekker 95 of V-POWER tanken deze werken super



v power zit nog meer octaan in/
 
sprintjah

Dit topic is 1360 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved