Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc luhao op 70cc eurokit tepas maken (mt)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1136 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38365 - 80cc luhao op 70cc eurokit tepas ma...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1680 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HONDARACINGTEAM 11-8-2006 18:05 Print topicpost

Posts: 1806
Ik heb net 2 uitlaten gekocht voor 70cc maar nu blijkt het 2x 80cc te zijn wat hij waarschijnlijk niet wist maar nu is mijn vraag of en hoe ik het op de makkelijkste manier ik hem kan aanpassen op 70cc flens van de oude proma afflexen en dan verlassen o.i.d.

Graag serieuse reacties

Bvd,


 

Johnny B 11-8-2006 18:07 Print reply

Posts: 8381
het beste is omlassen want het scheelt zo ene paar cm, en er is geen ruimte in de flens om gaten verder te boren...
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
HONDARACINGTEAM 11-8-2006 18:10 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
het beste is omlassen want het scheelt zo ene paar cm, en er is geen ruimte in de flens om gaten verder te boren...


Klopt idd flens van 80cc is groter en hij past zo ook niet in de uitlaatpoort van de 70

Maar zou het nog wel een beetje goed presteren?
 
Johnny B 11-8-2006 18:12 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDARACINGTEAM
[...]


Klopt idd flens van 80cc is groter en hij past zo ook niet in de uitlaatpoort van de 70

Maar zou het nog wel een beetje goed presteren?

in prestaties verschilt het haast niet...
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
HONDARACINGTEAM 11-8-2006 18:13 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
[...]

in prestaties verschilt het haast niet...


okej want ik moet natuurlijk g1 prestatie verlies lijden

winst is altijd wel mooi natuurlijk
 
Johnny B 11-8-2006 18:14 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDARACINGTEAM
[...]


okej want ik moet natuurlijk g1 prestatie verlies lijden

winst is altijd wel mooi natuurlijk

ja het is gewoon allemaal net iets groter en breder, ma als je hem omlast zorg dan dat je geen bramen in de uitlaat krijgt zodat je uitlaat gassen niet goed wegkunnen
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Schrabbekerke 11-8-2006 18:29 Print reply

Posts: 1812
Hou je er ook rekening mee dat de cilinderkop hoger zit bij een mt8?
 
S1lv3r 11-8-2006 18:31 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
Hou je er ook rekening mee dat de cilinderkop hoger zit bij een mt8?


moet wel passen aangezien mt5 en mt8 frame gelijk aan elkaar zijn op de cilinderophangpunt na,, moet dus geen probleem zijn ;p
 
Schrabbekerke 11-8-2006 18:32 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


moet wel passen aangezien mt5 en mt8 frame gelijk aan elkaar zijn op de cilinderophangpunt na,, moet dus geen probleem zijn ;p


Uhh, je zegt het zelf,

Omdat de cilinderkop hoger zit zal je waarschijnlijk de bocht ook nog iets aan moeten passen.
 
S1lv3r 11-8-2006 18:33 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
[...]


Uhh, je zegt het zelf,

Omdat de cilinderkop hoger zit zal je waarschijnlijk de bocht ook nog iets aan moeten passen.


nee?
 
Schrabbekerke 11-8-2006 18:38 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


nee?


Leg uit

Nee is wel erg makkelijk om te zeggen vind je ook niet?
 
S1lv3r 11-8-2006 18:45 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
[...]


Leg uit

Nee is wel erg makkelijk om te zeggen vind je ook niet?


de cilinderkop zit bij een 50cc blok lager dan bij een 80cc blok, de kop van zijn 50cc blok gaat dus geen probleem vormen
 
HONDARACINGTEAM 11-8-2006 18:52 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


de cilinderkop zit bij een 50cc blok lager dan bij een 80cc blok, de kop van zijn 50cc blok gaat dus geen probleem vormen


klopt idd mijn oom is lasser heb hem even gevraagt hij wou het vanavond wel ff omlassen ik zeg wel wat het is geworden
 
Schrabbekerke 11-8-2006 19:02 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


de cilinderkop zit bij een 50cc blok lager dan bij een 80cc blok, de kop van zijn 50cc blok gaat dus geen probleem vormen


Sorry, mijn fout..Te snel gelezen.

Zal de uitlaat dan niet tegen het frame komen (te hoog) ipv tegen de cilinderkop?
 
HONDARACINGTEAM 11-8-2006 19:03 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
[...]


Sorry, mijn fout..Te snel gelezen.

Zal de uitlaat dan niet tegen het frame komen (te hoog) ipv tegen de cilinderkop?


nee 80cc blok heeft een hogere kop 50cc is lagen
 
Tombrom 11-8-2006 19:04 Print reply

Posts: 15925
verkoop er1 aan mij heb er nog 1 nodig
 

Dit topic is 1680 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved