.KT.m.t5 |
10-8-2006 23:50 |
Posts: 961 |
boyesen is toch een v-force? die schijnen toch het best te zijn?
|
|
? |
|
BSTS |
10-8-2006 23:54 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .KT.m.t5
boyesen is toch een v-force? die schijnen toch het best te zijn?
volgens mij zijn het klepjes waar weer klepjes binnenin zitten.
maar zijn deze wel zo goed ?
|
|
sprintjah |
|
geert-nsr |
10-8-2006 23:55 |
Posts: 6438 |
boyesen is heb beste ja
|
|
|
|
BSTS |
10-8-2006 23:59 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
boyesen is heb beste ja
reden?
en die is toch 2 kleps?
|
|
sprintjah |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
11-8-2006 0:00 |
Posts: 10835 |
allereerst is het membraan
Een 4 kleps heeft meestal een grotere doorlaat en er kan dus ook meer brandstof door.
Boyesen kleppen schijnen goed te zijn, waarom weet ik niet en eigen ervaring daarin heb ik ook niet.
Het is iig wel zo dat de originele metalen honda kleppen meer schade in je cilinder aanrichten dan de kunststof kleppen. Al moet ik hierbij wel zeggen dat ik het nog nooit meegemaakt/gezien heb dat ze afbreken.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
BSTS |
11-8-2006 0:07 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
allereerst is het membraan
Een 4 kleps heeft meestal een grotere doorlaat en er kan dus ook meer brandstof door.
Boyesen kleppen schijnen goed te zijn, waarom weet ik niet en eigen ervaring daarin heb ik ook niet.
Het is iig wel zo dat de originele metalen honda kleppen meer schade in je cilinder aanrichten dan de kunststof kleppen. Al moet ik hierbij wel zeggen dat ik het nog nooit meegemaakt/gezien heb dat ze afbreken.
kijk es aan, daar heb ik al meer aan.
maar waarom is zon boyesen ding nou zo goed?
en worden die klepjes gewoon op een orgineel memrbaam huis geschroefd?
|
|
sprintjah |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
11-8-2006 0:08 |
Posts: 10835 |
je hebt ze voor verschillende membranen ja, en ook voor mt als ik me niet vergis.
Maar er bestaan ook carbonvellen waar je dan zelf plaatjes van kan knippen
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
BSTS |
11-8-2006 0:10 |
Posts: 4241 |
check., dit kwam ik tegen.
is dit een setje voor mt5? en waar koop ik die en hoe duur is die dan?
ik kan het niet vinden?
ps dis een 4 klepper toch? dus ook geen orgineel huis.
Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 11-8-2006 om 0:10 uur.
|
|
sprintjah |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
11-8-2006 0:11 |
Posts: 13700 |
|
|
|
|
BSTS |
11-8-2006 0:11 |
Posts: 4241 |
|
|
sprintjah |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
11-8-2006 0:12 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
voor mt5?
neeh, maar alles valt passend te maken
dacht dat derbi gaten uitelkaar had van 60mm in breedte, 40mm in lengte
Dit bericht is gewijzigd door Rob-Peters op 11-8-2006 om 0:14 uur.
|
|
|
|
BSTS |
11-8-2006 0:13 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
[...]
neeh, maar alles valt passend te maken
moet wel beetje haalbaar zijn.
wie heeft ervaring met honda mt5 membraamen ?
en wie weet waar ik ze koop
|
|
sprintjah |
|
BSTS |
11-8-2006 0:17 |
Posts: 4241 |
waar haal ik een 4 kleps boyesen membraam voor honda mt5 weg?
70 cc malossi en airsal moet die in passen
|
|
sprintjah |
|
richard3 |
11-8-2006 0:27 |
Posts: 5198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
waar haal ik een 4 kleps boyesen membraam voor honda mt5 weg?
70 cc malossi en airsal moet die in passen
beetje meer geduld ?
je kan je brommer boer proberen kijken of ze die platen los verkopen(setje van 4) dat zou je op een 4 klep membraan kunnen schroeven
of ff de afmetingen van de gaten opmeten /beter nog ff je spruitstuk mee nemen naar brommer winkel en daar dan kijken welk ander membraam de gaten overeen komt
meet ook ff doe diep je membraan in je cilinder kan dat je niet het verkeerde mee neemt
|
|
op naar de grote brommers |
|
mulder |
11-8-2006 10:05 |
Posts: 13701 |
een nsr membraan met boyesen kleppen is erg relaxed voor mt, dan moet je wel een wigje bouwen, wat zoizo moet als je een relaxed membraan erin wilt. V-force oid.
|
|
|
|