Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda NSR 80cc Welke Uitlaat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 647 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38340 - Honda NSR 80cc Welke Uitlaat?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2_Speed 9-8-2006 21:15 Print topicpost

Posts: 298
Heej,

Kheb weer een nsr met 80cc, maar vraag me af welke uitlaat het beste ervoor geschikt is? Op het moment zit er een Techno onder. Met een powerband van 6,5 tot 10,5k toeren. De 120 is al gehaald op teller. Zijn er dus uitlaten die toch nog wat meer power geven?
 

asbsolute16 9-8-2006 21:28 Print reply

Posts: 2485
Een uitlaat op maat laten maken werkt altijd het best....

Maar voor 70cc kwam altijd heel vaak de techno voorbij als een goede uitlaat. Alleen het enige nadeel wat voor sommige ook wel een voordeel is, is dat hij nogal lawaaierig en blikkerig klinkt.

Verder denk ik dat homoet het ook wel goed deed, maar hoe dat met 80cc zit weet ik niet echt.
 
christianos 9-8-2006 21:29 Print reply

Posts: 20445
homoet 110?
 
Name of Steel 9-8-2006 21:29 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dark
Een uitlaat op maat laten maken werkt altijd het best....

Maar voor 70cc kwam altijd heel vaak de techno voorbij als een goede uitlaat. Alleen het enige nadeel wat voor sommige ook wel een voordeel is, is dat hij nogal lawaaierig en blikkerig klinkt.

Verder denk ik dat homoet het ook wel goed deed, maar hoe dat met 80cc zit weet ik niet echt.



Homoet gaat er wel goed op hoor! maakt teminste ook nog een betere sound!

( iets wat niet past valt altijd pas te maken, zeker bij uitlaten )
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
2_Speed 9-8-2006 21:34 Print reply

Posts: 298
zolang die er bij de cilinder maar normaal op wil, een beugeltje lassen vind ik geen probleem. Maar mn vorige nsr met 80cc had een proma en daarmee kon ik de 13k toeren halen. Maar wel groter carburateurtje.
 
richard3 9-8-2006 21:46 Print reply

Posts: 5198
dat moet je met homoet ook wel halen mits het een snelle cil is

 
op naar de grote brommers
2_Speed 9-8-2006 22:04 Print reply

Posts: 298
De cilinder is hetzelfde als mn vorige alleen was die andere beetje afgewerkt, zou dat dan 2000 toeren schelen
 
Jarco 9-8-2006 22:06 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2_Speed
De cilinder is hetzelfde als mn vorige alleen was die andere beetje afgewerkt, zou dat dan 2000 toeren schelen



afstelling? je had daar ook een ander carb op? en luchtfilter? was die cil af of bijgewerkt?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-8-2006 22:24 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2_Speed
zolang die er bij de cilinder maar normaal op wil, een beugeltje lassen vind ik geen probleem. Maar mn vorige nsr met 80cc had een proma en daarmee kon ik de 13k toeren halen. Maar wel groter carburateurtje.


een kleinere carb heeft niks te maken met het aantal toeren dat je brommer kan maken, tenzij hij nu verkeerd is afgesteld.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
chineesboer 9-8-2006 22:31 Print reply

Posts: 3676
techno is een van de betere
 
[RRT] Lost-P 10-8-2006 0:11 Print reply
Posts: 4578
Ik zou toch ook de homoet even testen... 9 vd 10 keer lopen ze vrij goed
 
Chille Tune shit dan
2_Speed 10-8-2006 22:43 Print reply

Posts: 298
maat van me had eerder een polini uitlaat speciaal voor 80cc of meer. Alleen nooit meer van gezien (was wel voor nsr)
 
2_Speed 10-8-2006 22:45 Print reply

Posts: 298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


een kleinere carb heeft niks te maken met het aantal toeren dat je brommer kan maken, tenzij hij nu verkeerd is afgesteld.



Mn huidige carb is gaar, vlotter ligt er beetje erg los in. Laag in toeren stotterd hij erg maar hoog in toeren rijd hij goed.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-8-2006 23:05 Print reply

Posts: 10835
dat is een ander verhaal natuurlijk...
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Travel Fast 11-8-2006 11:21 Print reply

Posts: 486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2_Speed
maat van me had eerder een polini uitlaat speciaal voor 80cc of meer. Alleen nooit meer van gezien (was wel voor nsr)


Ori NS1 met Gianelli Demper, een uitlaat met een mooie powerband (7000-13500 rpm), Door de demper geeft ie iets meer vermogen als met ori demper daarnaast gaat het geluid bij hoge toeren "gillen" Daarnaast is het een oer sterke uitlaat(door de dikkke wand bijna pekelproof).

Nog een voordeel is dat ie op lage toeren meer power geeft dan een homoet, ook loopt het vermogen geleidelijk op, en dus niet zoals bij homoet in een keer vanaf 8000 toeren.

Zo dus:

Dit bericht is gewijzigd door Travel Fast op 11-8-2006 om 11:22 uur.
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
John Huijben 11-8-2006 12:15 Print reply

Posts: 2433
klopt ja... ik heb ns een onbegrensde ns1 uitlaat op mn mtx80
gehad...

liep beter dan een proma ofzo... maar met mn opmaat was ie toch wel een berg sterker
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 2952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved