Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - kan niet afstellen help please

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38325 - kan niet afstellen help please
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 8-8-2006 21:16 Print reply

Posts: 2814
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
maar waarom is de reden dat hij in toeren schiet als ik afrem en de koppeling in druk
want dan moet ik rijdend me contact uitdoen om te zorgen dat hij niet verdere in toeren schiet



heb je nou al geprobeerd te spuiten????

 
trots BMW e30 325i eigenaar
Eat My Dust 8-8-2006 21:50 Print reply

Posts: 2562
ja
heb eerst de gasnaald op het enalaagst gezet
dus het clipje onder de bovenste groef
en afgesteld loopt nu heel mooi rustig en reageerd gelijk op het gas
maar als ik deo spuit hij het sprui-cil gedeelte dus bij het membraam
dan duurt het drie seconden en dan gaat ie hoger in toeren
heb het allemaal los gehaald en niks gezien en weer goed vastgezet maar het komt weer terug
hoe komt dit?
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Eat My Dust 8-8-2006 22:05 Print reply

Posts: 2562
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
ja
heb eerst de gasnaald op het enalaagst gezet
dus het clipje onder de bovenste groef
en afgesteld loopt nu heel mooi rustig en reageerd gelijk op het gas
maar als ik deo spuit hij het sprui-cil gedeelte dus bij het membraam
dan duurt het drie seconden en dan gaat ie hoger in toeren
heb het allemaal los gehaald en niks gezien en weer goed vastgezet maar het komt weer terug
hoe komt dit?


 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Tommyofzo 8-8-2006 22:14 Print reply

Posts: 6934
had ik dus ook... bleek valse lucht te zijn.. het was de kruk as keering (aan de koppelings kant).. dus dan kan je zoveel shit er op spuiten als je wilt maar dan verandert er niks
 
Eat My Dust 8-8-2006 22:15 Print reply

Posts: 2562
ik heb het bij me sprui-cil
heb het strak aangedraait maar het komt nog steeds

Dit bericht is gewijzigd door eat my dust op 8-8-2006 om 22:15 uur.
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
erwin fs1 8-8-2006 23:12 Print reply

Posts: 897
prop er eens een nieuwe pakking onder

 
vake bej te bange....
Eat My Dust 9-8-2006 16:41 Print reply

Posts: 2562
me tank zat vol met roestdrap
dus liep die alleen op lucht en dat zijn die toeren
dus hoe harder die aan zuigt des te meer die verstopt raakt
heb hem met de hd spuit helemaal grondig gereinigd
en heb toen sproeier 92 erin en liep goed lekker stil en reageerde beetje kut op het gas moest denk 1/2 sec wachten terwijl hij normaal gelijk ging
maar als ik de choke uit doe dan valt hij soms uit
maar als ik de choke uit doe en net voor het uitvallen een tikje gas geeft dan gaat ie weer normaal lopen maar dan gaat ie steeds hogere toeren bezoeken
wat kan dit zijn?
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Henk-88 9-8-2006 16:52 Print reply

Posts: 26703
Als je nou eerst ff vertelt of je nou al een nieuwe pakking ertussen hebt gedaan en of je nog last hebt van valse lucht?

Als dat niet is opgelost, kun je niet afstellen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Eat My Dust 9-8-2006 16:55 Print reply

Posts: 2562
pakkingen zijn allemaal nieuw en geen vouwen of wat dan ook nog keurig recht

 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Henk-88 9-8-2006 17:01 Print reply

Posts: 26703
Ik vroeg ook of je nog last hebt van valse lucht.

Heb je de deo-bus o.i.d. nog erbij gehouden, en wat was daar het resultaat van?

 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Eat My Dust 9-8-2006 17:02 Print reply

Posts: 2562
hij zoog niks naar binnen dus geen valse lucht
maaar hoe kan het dan als ik de choke omhoog doe dat hij meer toeren gaat maken?
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Henk-88 9-8-2006 17:05 Print reply

Posts: 26703
Het klinkt nog steeds als 'valse lucht'.

Of een verkeerde afstelling.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Eat My Dust 9-8-2006 18:38 Print reply

Posts: 2562
volgnede probleem
als ik hem start en de choke erop doe
dan dreigt ie uit te vallen maar dan gaat ie opeens 1000 toeren meer lopen en hij reageert lekker fel op het gas dus een goed teken en hij maakt ook meer toeren
wat is dit probleem
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Eat My Dust 9-8-2006 21:49 Print reply

Posts: 2562
ok
heb ff gereden
alleen heb ik zoals gewoonlijk weer een paar probleempjes
probleem 1:
als ik hem in ze 1 zet en de kopp loslaat reageert hij pas op het laatste stukje van de hendel en valt hij snel uit
ik moet best vveel gas geven en de kopp snel loslaten om te zorgen dat hij niet uitvalt
moet ik de kopp. kabel wat strakker zetten?

probleem 2:
als ik aant rijden ben en over schakel dan blijft hij in ze versnelling en behoud dezelfde toeren
en paar seconden later voel je hem in ze versnelling tikken en de toeren zakken dan weer (das normaal)
wat is dit?

en me bougie is nu
schroefdraad zwart
ronde ding wat er in zit is ietsjes donkerder dan koffie bruin
maar dan ook ietsjes
dus gaat de goede kant op
het valse lucht probleem is nu verholpen volgens mij
wat moet er nu gebeuren om te zorgen dat hij echt mooi bruin wordt?

 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Eat My Dust 9-8-2006 22:07 Print reply

Posts: 2562
somebody
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4

Dit topic is 2907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved