het zit zo
ik heb nu sproeier 96
op deze setup
70 airsal
20dell spaco
ori luchtfilter
op een mtje
als ik ga rijden rijd hij redelijk
maar als ik gas terug neem om te remmen dan lijkt het erop als of het gas blijft hangen even en dan schiet ie in toeren ik zet hem dan gelijk uit want ben nog aan het inrijden
de bougie is pikzwart en vettig
wie kan me heplen ben al weken met dit probleem bezig
help wordt zeer op prijs gesteld!
eric
als het zeker weten je gasschuif niet is die blijft hangen dan is het valse lucht! spuit ff olie of wd-40 of siliconen ofzo bij je spruitstuk enzo, alstie dan anders gaat lopen weet je dat je valselcuht hebt!
en gasnaald afstellen doe je pas op het allerlaatst gasten!!!
wat loopt iedereen moeilijk te doen...
AL eens een kleinere sproeier geprobeert? Je zegt dat je bougie zwart is, dat betekend dat je sproeier te groot is. Check verder of je nergens valse lucht en shit hebt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
als ik 92 erin doe
en dan hem start loopt die beroerd en als ik de choke uit trek dan loopt ie beter en dat betekend toch dat er een grotere in moet?
Als 'ie warm is en je activeert de choke en hij loopt dan beter, dan duidt dat in principe op een te kleine sproeier.
Maar als je valse lucht hebt ergens dan moet je dat eerst verhelpen vóórdat je gaat afstellen.
edit:
Quote:Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
dat zeg ik!! ff sprayen dus met sliconen dan ben je er zo achter!
Siliconen, dat zijn toch die dingen die in tieten en lippen zitten
Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 8-8-2006 om 20:19 uur.
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]
wrom dan eigenlijk
omdat je normale afstelling gelijk is aan een voetbalveld en je gasnaald is dan de middenstip! naja iig wat ik bedoel te zeggen gasnaald is puur fijnafstelling. dus gasnaald in het midden luchtschroef 2 slagen uit en eerst hoofdsproeier afstellen daarna pas gasnaald afstellen en als laatste luchtschroef en nog later stationairschroef
dit is allemaal std shit jongens dit moeten jullie allang weten
Dit bericht is gewijzigd door -Wheelie-Johie- op 8-8-2006 om 20:19 uur.
maar waarom is de reden dat hij in toeren schiet als ik afrem en de koppeling in druk
want dan moet ik rijdend me contact uitdoen om te zorgen dat hij niet verdere in toeren schiet
Quote:Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
maar waarom is de reden dat hij in toeren schiet als ik afrem en de koppeling in druk
want dan moet ik rijdend me contact uitdoen om te zorgen dat hij niet verdere in toeren schiet
Ik had dat ook ooit en toen had ik last van 'valse lucht', d.w.z. dat er ergens na de carburateur het traject niet goed afgedicht is zodat er extra lucht bij het -door de carburateur goed gemixte- mengsel komt zodat er op sommige momenten een verkeerd mengsel in de verbrandingsruimte aankomt.
edit: je moet dan je koppeling ook weer loslaten natuurlijk hea zodat je toerental weer zakt.
Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 8-8-2006 om 20:30 uur.
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'