Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Andere benzinetank op Honda NS1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 726 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38266 - Andere benzinetank op Honda NS1
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 3278 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Travel Fast 3-8-2006 16:08 Print topicpost

Posts: 486
Ik rij al tijdje op een Honda NS1 en met meer dan 600 km per week en sta dus geregeld bij het tankstation. Mijn vraag heeft iemand ervaring met een grotere tank op een NS1. Bijvoorbeeld van een CBR600 uit het zelfde bouwjaar, dit omdat in dit soort tanks meer dan 15 liter gaat, is dus 1x per week tanken.
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland

Scozzisa 3-8-2006 16:12 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
Ik rij al tijdje op een Honda NS1 en met meer dan 600 km per week en sta dus geregeld bij het tankstation. Mijn vraag heeft iemand ervaring met een grotere tank op een NS1. Bijvoorbeeld van een CBR600 uit het zelfde bouwjaar, dit omdat in dit soort tanks meer dan 15 liter gaat, is dus 1x per week tanken.



of je gaat wat economischer rijden, of je voert hem een beetje af

want een grotere tank erop beunen wordt een kolereklus
 
Djeep 3-8-2006 16:14 Print reply

Posts: 8621
Hoeveel gaat in een NS1 tank dan? 10 liter/
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Thomaz 3-8-2006 16:30 Print reply

Posts: 510
of je verlaagt de bodem van de bezinetank ?
 
Travel Fast 3-8-2006 16:31 Print reply

Posts: 486
eh blijkt 12 liter te zijn waarvan 2.6 liter reserve. Ondanks deze grote sta ik toch twee keer per week (of meer) bij de tank.

Mijn setup:
NS1 Blok (6 bak)
110 cc Mal. Cil. (MBX cil. met home made zuiger ivm pistolpen)
18 mm Keihin carb. met 125 sproeier
Ori uitlaat.
Ori Luchtfilter
Ori Onsteking
SFX125 Cdi unite (geeft 1500 meer toeren dan ori)

Ik rij gemiddeld z'n 8000 tot 13000 toeren bij snelheid van maximaal 125 km/u (plat op tank, heuvel af)
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
mulder 3-8-2006 16:32 Print reply

Posts: 13701
een andere tank pasmaken is vrij gemakkelijk, haal de tank eraf en ga eens naar de motorsloop, zul je vast wel wat vinden wat gaat passen
 
cmtheman 3-8-2006 16:41 Print reply

Posts: 2710
gewoon afvoeren, dat scheelt een hoop, als je max 85 rijdt met andere setup scheelt dat een hoop

en anders gewoon idd een tank van de sloop, neem je brommer mee om zo de grote lijnen te bekijken, en als je denkt dat het pas te maken is meenemen
 
ZAC #802, KNMV #82
OmafietS 3-8-2006 16:50 Print reply

Posts: 7472
met een 110cc en een 18 carb verbaast t me nix dat jij zovaak bij de pomp staat

en dan ook zo hoogtoerig rijden..
 
Moped Macho 3-8-2006 16:52 Print reply

Posts: 2037
Ik zou gewoon wat rustiger rijden. En als jij op vaste basis 125 km/h heuveltje af rijdt, dan snap ik wel dat ie zuipt

Gewoon netjes 6000 tpm rijden in zijn 6, scheelt een hoop
 
Boerenkool om half 10.
Johnny B 3-8-2006 16:54 Print reply

Posts: 8381
gewoon paar jericannen de an hangen jong
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
bart de scootergek 3-8-2006 16:55 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
gewoon paar jericannen de an hangen jong



mijk, dit is niet echt nuttig voor de ts, laat dit soort reacties voortaan.
 
Honda RC-33
Name of Steel 3-8-2006 16:59 Print reply

Posts: 3532
powerbox is ook een bezuiniger bij een rap rijtempo
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
-simon- 3-8-2006 17:02 Print reply

Posts: 8211
kun je mischien niet wat zwaarder vertanden en dan minder toeren rijden met zelfde snelheid
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Frysk 3-8-2006 17:18 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
een andere tank pasmaken is vrij gemakkelijk, haal de tank eraf en ga eens naar de motorsloop, zul je vast wel wat vinden wat gaat passen



ik zou net hetzelfde zeggen gewoon naar motorsloop gaan met NS1
 
giggitybyte
Remco RS 3-8-2006 17:49 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
gewoon afvoeren, dat scheelt een hoop, als je max 85 rijdt met andere setup scheelt dat een hoop

en anders gewoon idd een tank van de sloop, neem je brommer mee om zo de grote lijnen te bekijken, en als je denkt dat het pas te maken is meenemen

nogal gare oplossing, omdat zijn ns1 een motor is
rij je mooi klote op de snelweg, dat is met deze snelheid ook al niet erg fijn denk ik

@ stoeptegel: met 125 kun je ook maar net aan meekomen op de snelweg hoor

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 3-8-2006 om 17:51 uur.
 
stoeptegel 3-8-2006 17:50 Print reply

Posts: 3085
hij heeft hem op motor kenteken,dus dat zal wel meevallen

lol, ik bedoelde noujuist brommerkentekennTYpfout dus:P

Dit bericht is gewijzigd door stoeptegel op 3-8-2006 om 19:52 uur.
 
80 cc ownatsj

Dit topic is 3278 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved