Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx blok problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1199 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38257 - mtx blok problemen
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 2-8-2006 20:20 Print reply

Posts: 20445
heb namelijk het idee dat er iets ingekomen is bij het monteren...
 
christianos 2-8-2006 20:38 Print reply

Posts: 20445
AARG waarom loopt die klote mtx nou nooit naar wens gvd gvd gvd..

mentaal dieptepunt moment.. laat me ff

arg


snik...

klote blok weer uit elkaar.. arg..

okeej volgende vraag, ori 80 blok, wel c3 lagers monteren?
 
chineesboer 2-8-2006 20:42 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
AARG waarom loopt die klote mtx nou nooit naar wens gvd gvd gvd..

mentaal dieptepunt moment.. laat me ff

arg


snik...

klote blok weer uit elkaar.. arg..

okeej volgende vraag, ori 80 blok, wel c3 lagers monteren?



jap, wat wil je dan ? racen ermee.. doe dan c4

c2 zou ik niet proberen als je van de oprit afkomt
 
christianos 2-8-2006 20:43 Print reply

Posts: 20445
bwa je kan ook ori c lagers monteren toch?
 
Moped Macho 2-8-2006 20:45 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
bwa je kan ook ori c lagers monteren toch?

Ik zou gewoon c3 lagers doen.
 
Boerenkool om half 10.
honda-mbx 2-8-2006 21:07 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



jap, wat wil je dan ? racen ermee.. doe dan c4

c2 zou ik niet proberen als je van de oprit afkomt


waarom met racer c4 lagers? die hebben stnd meer speling dan een c3 lager. voordeel is dat je tot 20 k oid kan draaien, wat je toch niet haald met je brommmer.
nadeel is dat door de extra speling alles veel harder slijt.
niet doen dus..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
bwa je kan ook ori c lagers monteren toch?


origineel zit der in een honda C3 lagers..
 
ik vlam je..
.KT.m.t5 2-8-2006 21:31 Print reply
Posts: 961
-

Dit bericht is gewijzigd door .KT.m.t5 op 6-8-2006 om 19:39 uur.
 
?
bereheer 2-8-2006 21:47 Print reply

Posts: 1901
heb je zekers te weten c3 lagers? ik had m'n lagers eerst vervangen voor gewone 6204 6222 lagers, toen was 't zo afgelopen en had ik ook zoveel speling

ook heeft die loctite geen zin om je lagers vast te zetten, da gaat toch altijd weer los. beter laat je het gat in je carter uitkotteren en laat er een pasbus in persen...
 
bloaze manne, meej diene woage!
christianos 3-8-2006 9:38 Print reply

Posts: 20445
ja ik denk dat ik geen keus heb, en ik weet niet eens cker of ik c3 heb.. had de lagertjes bij mister leertouywer vandaan gejat.. hmm interesting.. naja zaterdagaaf gaat het blok open..

i'll keep you updated!
 
Name of Steel 3-8-2006 9:46 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ja ik denk dat ik geen keus heb, en ik weet niet eens cker of ik c3 heb.. had de lagertjes bij mister leertouywer vandaan gejat.. hmm interesting.. naja zaterdagaaf gaat het blok open..

i'll keep you updated!



Leertouwer... chris! dit is dieptepunt!!
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
christianos 3-8-2006 9:51 Print reply

Posts: 20445
ik doe heel vaak zaken met leertouwer, betere winkel is er niet ..
 
christianos 6-8-2006 18:47 Print reply

Posts: 20445
sluurp een update dan maar

uch net wakker..

eeh gisteraaf bok uit elkaar gehaald en 3 vastgelopen lagers aangetetroffen
een linker krukaslager wat heeft vastgezeten en ervoor gezorgd heeft dat me krukas in me lager is gaan draaien waardoor me carter nog wel goed is alleen me krukas afgesleten en dus kaduuk is.. (arrg, wie verznt zoiets nou..)
een vastgelopen lager op de uitgaande as van de versnellingsbak.. naja kut maar geen gevolgen..

een een kapot gelopen balansaslager waardoor de balansas zoveel speling had dat ie tegen me koppelingshuis aan de acterkant aan het inslijten was..

jippie..

wist niet eens dat het kon
 
.KT.m.t5 6-8-2006 18:52 Print reply
Posts: 961
-

Dit bericht is gewijzigd door .KT.m.t5 op 6-8-2006 om 19:39 uur.
 
?
christianos 6-8-2006 18:54 Print reply

Posts: 20445
op een of andere manier heeft me linker krukas lager vast gezeten (ik vermoed een drupje locktide in het lager)
en de andere lagers in het blok week nie
 
honda-mbx 6-8-2006 18:56 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
op een of andere manier heeft me linker krukas lager vast gezeten (ik vermoed een drupje locktide in het lager)
en de andere lagers in het blok week nie


locktide kan niet, neem aan dat je wel eens boven de 10k oid rijdt nou dan draaid dat der in één keer wel uit hoor
 
ik vlam je..

Dit topic is 2146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved