Quote:Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
maakt hij wel goed toeren? dus als ie onbelast loopt dat het wiel wel aardig draaien wil?
ik zou effe alle draaiende delen met wd-40 doen enzo, ik weet niet of een citta een vario heb, maar misschien zit die wel vast
Hij heeft een snelle pijp proma cir
anders ik het wiel laat ronddraaien als tie op de standaard staat maakt tie niet zoveel toeren maar maakt al wel meer toeren dan ik erop zit
stel alles eens af, mits je dat nog niet gedaan hebt. maak carb eens schoon, brand je uitlaat uit en neem nieuwe zuigerveren. altijd eerste beginnen bij dingen die niet veel geld kosten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: erwin fs1
stel alles eens af, mits je dat nog niet gedaan hebt. maak carb eens schoon, brand je uitlaat uit en neem nieuwe zuigerveren. altijd eerste beginnen bij dingen die niet veel geld kosten
Jah de pouli had speeling dus ff ander wiel erin zetten denk
waarom zou ik de hele cilinder los gooien als ik niet zeker weet ofdat de zuigerveren versleten zijn hoe kan ik dat zien of merken
ik heb zelf nog nooit op een orginele citta gereden dus weeet niet egt hoe die dingen trekken maar dit trekt net zo hard als een puch
Dit bericht is gewijzigd door Masterix op 3-8-2006 om 13:08 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mulder
een originele citta trekt echt niet hard, het is pas versleten zuigerveren als je niet meer wegkomt uit stilstand.
Dat kan je alleen controleren door de cilinder eraf te draaien.
EN welke poulie zit er eigenlijk op?
orginele denk ik hoe kan ik dat zien welke maat het is