Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Wie kan mij tips geven om een peugeot 103 sp op te voeren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 606 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38219 - Wie kan mij tips geven om een peuge...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3595 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 10-8-2006 14:42 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: enzyme
Een vario zit er standaard in(peugeot 103 sp) En een ketting om hem aan te trappen. Maar lopend gaat hij ook wel aan. Welke gewone begrenzing? Uitlaat?


Dat is geen vario maar gewoon een v-riem met een vaste overbrengingsverhouding. Vario heeft variabele overbrenging. Dat trekt wel lekkerder en misschien is daardoor je top nog wat te verhogen.

Cilinder tunen en goede expansie levert meer snelheid op.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mtx-motard 10-8-2006 15:25 Print reply

Posts: 14947
je kunt er een vario opzetten en wat universeel spul zoals powerfilter en misschien kun je van je orignele uitlaat een snelle maken ( dan hou je het begin stuk uit je cilinder) of zie op van die puch sites voor leuk spul (puchshop.nl)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
jona 13-8-2006 19:09 Print reply
Posts: 404
de meeste sp's hebben standaard wel een vario. je kan er een malossi multivar (niet echt duur) of ook een standaardvario van een fox of een wallaroo opsteken (die laatste moet je een klein beetje aanpassen, maar geeft +/- hetzelfde resultaat)der bestaan nog andere (en duurdere!) varios maar das niet de moeite als je niks anders vervangt
 

Dit topic is 3595 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved