Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - gs500e

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 929 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #38217 - gs500e
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2961 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fs180 31-7-2006 21:50 Print reply

Posts: 1346
men loopt naar de bouwzaak
men koopt van die shit err.. polyester enzo
men koopt eventueel andere dingen die nodig zijn
men gaat papier en pen pakken
men gaat wat tekenen
men sloopt de kappen
men polyestert er wat op los


 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Royal Club 31-7-2006 21:53 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fs180
men loopt naar de bouwzaak
men koopt van die shit err.. polyester enzo
men koopt eventueel andere dingen die nodig zijn
men gaat papier en pen pakken
men gaat wat tekenen
men sloopt de kappen
men polyestert er wat op los




men verneukt het en houd geen kappen meer over?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
SavagePielk 12-10-2006 0:15 Print reply

Posts: 4562
gewoon een netjes kontje opzoeken en erop fixen. Denk aan een R1 of SRAD kontje. Wel wat dik, maar dat maakt niet uit

ff serieus; misschien iets proberen met een oud model GSX kont ofzo.

ik vind mijn GS500E kont wel prima. Ding gaat toch binnenkort in de verkoop
 
Chappy 12-10-2006 19:54 Print reply
Posts: 1053
http://www.motor-for...m/topic.php/139811/1 En dan de tweede post van ice productions, zo'n witte kont. Vast wel pas te maken met een beetje aanpas/laswerk aan je subframe:p

@royal club, dat kontje is ook zelfgemaakt, dus zelf een mooi kontje maken is zeker wel mogelijk:p
 
Work in progress
SavagePielk 24-10-2006 2:02 Print reply

Posts: 4562
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chappy
http://www.motor-for...m/topic.php/139811/1 En dan de tweede post van ice productions, zo'n witte kont. Vast wel pas te maken met een beetje aanpas/laswerk aan je subframe:p

@royal club, dat kontje is ook zelfgemaakt, dus zelf een mooi kontje maken is zeker wel mogelijk:p



als ik mijn GS500E goed bekeken heb, is het subframe vastgelast. 99% sure of it, make it 100%. Zou er dus niet in gaan slijpen, want daarmee is je motor voor de verzekering meteen total-loss, omdat het frame aangepast. Doen ze bij Ducati Monsters ook nog wel eens, dat laatste beugeltje voor de knipperlichten afslijpen... bij bijna elke verzekering of motorzaak is de motor dan niets meer waard, omdat het frame de motorfiets ìs. Bij voorkeur dus lekker vanaf blijven!
 
Chappy 24-10-2006 9:54 Print reply
Posts: 1053
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SavagePielk
[...]



als ik mijn GS500E goed bekeken heb, is het subframe vastgelast. 99% sure of it, make it 100%. Zou er dus niet in gaan slijpen, want daarmee is je motor voor de verzekering meteen total-loss, omdat het frame aangepast. Doen ze bij Ducati Monsters ook nog wel eens, dat laatste beugeltje voor de knipperlichten afslijpen... bij bijna elke verzekering of motorzaak is de motor dan niets meer waard, omdat het frame de motorfiets ìs. Bij voorkeur dus lekker vanaf blijven!


Het frame is de motorfiets idd, maar je kontje is je subframe. Sommige verzekeringen doen er niet moeilijk over andere wel zoals je al aangaf. Er rijden iig genoeg Streetfighters rond en die zijn ook allemaal verzekerd dus.
 
Work in progress
Vuile Beunkoe 26-10-2006 21:19 Print reply

Posts: 6114


ik ga voor zelfbouw sub met GPR kont...

r6/duc kont zijn te groot in verhouding tot achterwiel.

ja kweet tis paint, maar voor de kenners is het idee duidelijk
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
THOMASJEUHHH 26-10-2006 21:22 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
afbeelding

ik ga voor zelfbouw sub met GPR kont...

r6/duc kont zijn te groot in verhouding tot achterwiel.

ja kweet tis paint, maar voor de kenners is het idee duidelijk


mee eens en ook omdat dit zon ouwe motor is is heeft deze ook niet van die rondingen en die van gpr past hier goed op, niet dat die r6kont niet vet is
 
bwoaahhppp,,..
Vuile Beunkoe 26-10-2006 21:28 Print reply

Posts: 6114
mwa, vet maar niet op gs500. Steekt uit enzo,




 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
MC Beuner 26-10-2006 21:45 Print reply

Posts: 3678
wa een beun motor
 
Vivatje snor
Vuile Beunkoe 26-10-2006 21:48 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SavagePielk
[...]



als ik mijn GS500E goed bekeken heb, is het subframe vastgelast. 99% sure of it, make it 100%. Zou er dus niet in gaan slijpen, want daarmee is je motor voor de verzekering meteen total-loss, omdat het frame aangepast. Doen ze bij Ducati Monsters ook nog wel eens, dat laatste beugeltje voor de knipperlichten afslijpen... bij bijna elke verzekering of motorzaak is de motor dan niets meer waard, omdat het frame de motorfiets ìs. Bij voorkeur dus lekker vanaf blijven!


men neme de slijptol
men freest blokjes alu voor ophangpunten
men last deze aan het frame
men werkt deze af

en men kan er andere subframes op monteren
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Chappy 27-10-2006 13:39 Print reply
Posts: 1053
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


men neme de slijptol
men freest blokjes alu voor ophangpunten
men last deze aan het frame
men werkt deze af

en men kan er andere subframes op monteren


Jij snapt het :p

R6 kont staat idd lelijk, eigenlijk staat een r6 kont op weinig motors echt goed op de r6 na dan:p Steekt vaak te ver uit in verhouding tot het wiel, net als bij jouw motor zoals je al zei.

GPR kont is idd een mooi kontje voor op gs500, natuurlijk wel een beetje omhoog laten steken voor het SF gevoel:p
 
Work in progress

Dit topic is 2961 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved