Frysk |
30-7-2006 17:16 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser
er is wel één ding dat je niet mag vergeten vooraleer je ermee gaat rijden... de pinkers er afgooien vanvoor
Het verkeer voor je zie je zelf wel...
is voor bij kruispunten
zien mensen voor je welkie kant je op gaat
|
|
giggitybyte |
|
highwaychile |
30-7-2006 17:51 |
Posts: 12 |
de verkoper vertelde me dat die ze er zelf had opgezet omdat volgens hem de wet zegt ofwel geen pinkers ofwel 4 pinkers. of dit waar is betwijfel ik sterk, ze gaan er in ieder geval wel af
|
|
|
|
Frysk |
30-7-2006 17:52 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: highwaychile
de verkoper vertelde me dat die ze er zelf had opgezet omdat volgens hem de wet zegt ofwel geen pinkers ofwel 4 pinkers. of dit waar is betwijfel ik sterk, ze gaan er in ieder geval wel af
klopt volgens mij
is ook zo met spiegels
kapotte spiegel is boete
geen spiegel is goed
|
|
giggitybyte |
|
MBX_cruiser |
30-7-2006 19:22 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
is voor bij kruispunten
zien mensen voor je welkie kant je op gaat
daar heb jij geen last van, dan kan je alleen maar voorrang krijgen wanneer je het niet zou mogen krijgen
|
|
|
|
Sjoerd. |
30-7-2006 19:58 |
Posts: 2607 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
MBX50 bestaat gewoon, waarschijnlijk heeft deze een GE2 cilinder.
MBX50 zou AC moeten zijn.
Misschien een NSR50 blok met GE2 (Belg) cilindertje? In dat geval zou 95 misschien wel kunnen.
Het uitlaatje onder deze brommer is iig niet origineel.
Verder is dit een echte Rothmans, vooral te zien aan zijn ingebouwde knipperlichtjes achter..
|
|
|
|
MBX_cruiser |
30-7-2006 20:12 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sjoerd.
[...]
MBX50 zou AC moeten zijn.
Misschien een NSR50 blok met GE2 (Belg) cilindertje? In dat geval zou 95 misschien wel kunnen.
Het uitlaatje onder deze brommer is iig niet origineel.
Verder is dit een echte Rothmans, vooral te zien aan zijn ingebouwde knipperlichtjes achter..
Elke mbx heeft ingebouwde knipperlichten achter,
en ook elke GE2 mbx is watergekoeld.
De luchtgekoelde mbx'en zijn imo zeldzaam.
|
|
|
|
mr200r |
30-7-2006 22:34 |
Posts: 5122 |
Inbouwlichtjes is een optie,niet orgineel.
|
|
mr200r |
|
Zuigerveer |
1-8-2006 12:27 |
Posts: 119 |
leuk ding alleen zit er nou een deuk in die tank ? dat is dan wel jammer
|
|
[JA] wel schakelbrommers [Nee] geen rijdende pleepotten |
|
highwaychile |
2-8-2006 21:00 |
Posts: 12 |
heb er dus ondertussen al wat kms mee gereden enz, gaat allemaal best lekker. ik wil hem nu helemaal tip top in orde zetten kwa uiterlijk, aangezien er wel is mee gevallen is zitte er hier en daar wat krassen enzo. verlies ik in waarde als ik nu de kappen en benzinetank in een mooi kleurtje spuit? het gaat wel om een zeldzame rothmans mbx (blauwe kleur, enkel gedurende 1 jaar gemaakt in belgie?)
|
|
|
|
MrOi |
2-8-2006 21:05 |
Posts: 3110 |
wss wel, als je et mooi kan restaureren in dezelfde kleuren dan wordt het mss nog een collectors item
|
|
XT Supermotard For Sale! |
|
mtx-motard |
2-8-2006 21:25 |
Posts: 14947 |
je kunt gewoon deze kopen, wel wat geld eraf tikken en dan als de nummmers niet geschouwd kunnen worden dan koop je een nsr-frame en klaar.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
highwaychile |
2-8-2006 21:32 |
Posts: 12 |
kheb em sinds maandag, gekocht voor 500 pleuros. men onderhandel technieken weer eens bovengehaald.
in belgie wordt er nix geschouwd van brommers naar mijn weten, hoe zit dat trouwens met dat nsr frame? waarom mag een mbx niet in nl?
grtz
|
|
|
|
.KT.m.t5 |
2-8-2006 21:41 |
Posts: 961 |
die zijn nooit ingevoerd in nederland.
|
|
? |
|
mr200r |
2-8-2006 22:35 |
Posts: 5122 |
Een mbx rothmans met deuk is voor de liefhebber meer waard dan een gespoten exemplaar,NIET spuiten.
|
|
mr200r |
|
Frysk |
2-8-2006 22:44 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Een mbx rothmans met deuk is voor de liefhebber meer waard dan een gespoten exemplaar,NIET spuiten.
yd
|
|
giggitybyte |
|