jeppor |
29-7-2006 14:17 |
Posts: 486 |
optrekken vindt je belangrijk en dan wil je een hoogtoerige pijp
|
|
|
|
Remco RS |
29-7-2006 14:48 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HvdK
wil wel een hoogtoerige uitlaat, lekker naar de 15 000 rpm scheuren :P
met je ori cilindertje zeker
doe gewoon die giannelli
|
|
|
|
HvdK |
29-7-2006 21:18 |
Posts: 30 |
mn ori cilinder doet 15000 al hoor maar niet in zn 6 :P
|
|
|
|
HvdK |
29-7-2006 21:24 |
Posts: 30 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeppor
optrekken vindt je belangrijk en dan wil je een hoogtoerige pijp
haha ja beetje dubbel, wil gewoon een sterke powerband, liefst eentje die laat begint dus hoogtoerig
|
|
|
|
Remco RS |
29-7-2006 21:48 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HvdK
mn ori cilinder doet 15000 al hoor maar niet in zn 6 :P
ja dat bedoel ik dus
ik zou giannelli doen, nieuwe uitlaat voor 185, doet t ook goed met 70cc
niet zo'n hoogtoerig ding
Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 29-7-2006 om 21:49 uur.
|
|
|
|
RS_Patrick |
29-7-2006 22:44 |
Posts: 117 |
Je moet een uitlaat kiezen die bij de zelfde toeren zijn vermogen levert als jou cilinder, dan zal je brommer het hardste optrekken en kan je altijd nog wat langere vertanding nemen voor wat meer top snelheid.
Giannelli pijp of Leovinci V6 doen het op jou setup het best.
|
|
|
|
Kees de Jong |
29-7-2006 23:53 |
Posts: 1881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
Je moet een uitlaat kiezen die bij de zelfde toeren zijn vermogen levert als jou cilinder, dan zal je brommer het hardste optrekken en kan je altijd nog wat langere vertanding nemen voor wat meer top snelheid.
Giannelli pijp of Leovinci V6 doen het op jou setup het best.
Heb je weleens met LeoVince gereden?
|
|
7 seconden, of 21 gram |
|
RS_Patrick |
30-7-2006 11:13 |
Posts: 117 |
Ja, een Leo V6 loopt prima, niks mis met uitlaat, net zo goed als de Giannelli pijp.
|
|
|
|
jackmasterTZR |
30-7-2006 11:51 |
Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
Ja, een Leo V6 loopt prima, niks mis met uitlaat, net zo goed als de Giannelli pijp.
Leo´s zijn opzich wel leuke pijpen, maar ze komen niet bepaald in de buurt bij gianelli en yasuni
|
|
|
|
Kees de Jong |
30-7-2006 12:14 |
Posts: 1881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
Ja, een Leo V6 loopt prima, niks mis met uitlaat, net zo goed als de Giannelli pijp.
LeoVince V6 is echt een kutpijp.
|
|
7 seconden, of 21 gram |
|
Frysk |
30-7-2006 12:19 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]
LeoVince V6 is echt een kutpijp.
Dat is 1 voor een crosser...
|
|
giggitybyte |
|
Kees de Jong |
30-7-2006 12:25 |
|
HvdK |
30-7-2006 12:56 |
Posts: 30 |
grappig hoeveel betweters er op dit forum zijn maar het dan ook echt niet weten :P leo ziet er wel vet uit wordt tog de gia wss..
|
|
|
|
RS_Patrick |
30-7-2006 13:19 |
Posts: 117 |
Ik zou ook voor de Giannelli gaan maar de Leo V6 doet er niet echt veel voor onder qua prestaties.
|
|
|
|
Remco RS |
30-7-2006 14:35 |
Posts: 11463 |
ik heb nu dan een leovince met een prop erin, die prop gaat er voor de BM uit :P
dan kan ik wel ff vergelijken
|
|
|
|