Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitlaat RS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1218 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38183 - Uitlaat RS50
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1569 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeppor 29-7-2006 14:17 Print reply

Posts: 486
optrekken vindt je belangrijk en dan wil je een hoogtoerige pijp
 
Remco RS 29-7-2006 14:48 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HvdK


wil wel een hoogtoerige uitlaat, lekker naar de 15 000 rpm scheuren :P



met je ori cilindertje zeker

doe gewoon die giannelli
 
HvdK 29-7-2006 21:18 Print reply
Posts: 30
mn ori cilinder doet 15000 al hoor maar niet in zn 6 :P
 
HvdK 29-7-2006 21:24 Print reply
Posts: 30
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeppor
optrekken vindt je belangrijk en dan wil je een hoogtoerige pijp


haha ja beetje dubbel, wil gewoon een sterke powerband, liefst eentje die laat begint dus hoogtoerig
 
Remco RS 29-7-2006 21:48 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HvdK
mn ori cilinder doet 15000 al hoor maar niet in zn 6 :P

ja dat bedoel ik dus

ik zou giannelli doen, nieuwe uitlaat voor 185, doet t ook goed met 70cc
niet zo'n hoogtoerig ding

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 29-7-2006 om 21:49 uur.
 
RS_Patrick 29-7-2006 22:44 Print reply

Posts: 117
Je moet een uitlaat kiezen die bij de zelfde toeren zijn vermogen levert als jou cilinder, dan zal je brommer het hardste optrekken en kan je altijd nog wat langere vertanding nemen voor wat meer top snelheid.

Giannelli pijp of Leovinci V6 doen het op jou setup het best.
 
Kees de Jong 29-7-2006 23:53 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
Je moet een uitlaat kiezen die bij de zelfde toeren zijn vermogen levert als jou cilinder, dan zal je brommer het hardste optrekken en kan je altijd nog wat langere vertanding nemen voor wat meer top snelheid.

Giannelli pijp of Leovinci V6 doen het op jou setup het best.


Heb je weleens met LeoVince gereden?

 
7 seconden, of 21 gram
RS_Patrick 30-7-2006 11:13 Print reply

Posts: 117
Ja, een Leo V6 loopt prima, niks mis met uitlaat, net zo goed als de Giannelli pijp.
 
jackmasterTZR 30-7-2006 11:51 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
Ja, een Leo V6 loopt prima, niks mis met uitlaat, net zo goed als de Giannelli pijp.


Leo´s zijn opzich wel leuke pijpen, maar ze komen niet bepaald in de buurt bij gianelli en yasuni
 
Kees de Jong 30-7-2006 12:14 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
Ja, een Leo V6 loopt prima, niks mis met uitlaat, net zo goed als de Giannelli pijp.


LeoVince V6 is echt een kutpijp.

 
7 seconden, of 21 gram
Frysk 30-7-2006 12:19 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


LeoVince V6 is echt een kutpijp.


Dat is 1 voor een crosser...
 
giggitybyte
Kees de Jong 30-7-2006 12:25 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]

Dat is 1 voor een crosser...


Ja toch?




Dit bericht is gewijzigd door k33s op 30-7-2006 om 12:26 uur.
 
7 seconden, of 21 gram
HvdK 30-7-2006 12:56 Print reply
Posts: 30
grappig hoeveel betweters er op dit forum zijn maar het dan ook echt niet weten :P leo ziet er wel vet uit wordt tog de gia wss..
 
RS_Patrick 30-7-2006 13:19 Print reply

Posts: 117
Ik zou ook voor de Giannelli gaan maar de Leo V6 doet er niet echt veel voor onder qua prestaties.
 
Remco RS 30-7-2006 14:35 Print reply

Posts: 11463
ik heb nu dan een leovince met een prop erin, die prop gaat er voor de BM uit :P

dan kan ik wel ff vergelijken
 

Dit topic is 1569 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved