ludo |
26-7-2006 19:37 |
Posts: 894 |
hoe bedoel je remleinding maken
mt5 heeft tocg geen schijfremen
|
|
zie mijn rs project http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/388 :D |
|
white_hell |
26-7-2006 19:37 |
Posts: 298 |
Voor die remleiding kan je beter even de betreffende motorzaak bellen, kost je hooguit 5 minuten. Dit scheelt misschien per zaak.
|
|
|
|
MTRudolf |
26-7-2006 19:39 |
|
MTRudolf |
26-7-2006 19:40 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: white_hell
Voor die remleiding kan je beter even de betreffende motorzaak bellen, kost je hooguit 5 minuten. Dit scheelt misschien per zaak.
oke bedankt wat kost dit ongeveer ??
|
|
|
|
MT70-nolimit |
26-7-2006 21:10 |
Posts: 4322 |
Je enige andere optie voor 50cc is een parmakit, is wat beter dan dat imi spul, maar een heel stuk duurder. Als je 50cc wilt rijden is imitatie echt geen verkeerde, het zijn cilinders waar je naar mijn idee nog vrij lang mee rijd, redelijk snel, en lage prijs.
|
|
gaat lang goed |
|
bereheer |
26-7-2006 22:05 |
Posts: 1901 |
50 parmakit is zeker aan te raden, bij mij reed die echt ontzettend relaxed, maar was niet veel sneller dan de 50immi, wel wat laagtoeriger en krachtiger onderin, maar zeker een aanrader!
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
MTRudolf |
26-7-2006 22:23 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bereheer
50 parmakit is zeker aan te raden, bij mij reed die echt ontzettend relaxed, maar was niet veel sneller dan de 50immi, wel wat laagtoeriger en krachtiger onderin, maar zeker een aanrader!
ut gat mij niet om de snelheid maar meer dat hij langer mee gaat dan immi en die kracht onderin bevalt me ook wel want immi is altijd hoog toerig en ik rijd liever laag toeriger
iig bedankt
|
|
|
|
ARWIN_honda |
27-7-2006 13:01 |
Posts: 3534 |
dan meot je of 2e hands 50snel zien te vinden, ik kon dat niet , dus ik ben naar 70cc athena gegaan met mn mb
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
MTRudolf |
27-7-2006 13:09 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
dan meot je of 2e hands 50snel zien te vinden, ik kon dat niet , dus ik ben naar 70cc athena gegaan met mn mb
ik heb al een tweede handse gevonden
40 km oude parmakit
maar deze gaan dus veel langer mee dan 50 immi toch ??
|
|
|
|
stivoman |
27-7-2006 13:11 |
Posts: 5353 |
hangt ervanaf hoe jij ermee om gaat
als je het goed doet wel
|
|
4 rings rule them all |
|
Frysk |
27-7-2006 13:18 |
Posts: 34928 |
belgisch cilindertje ?
|
|
giggitybyte |
|
Timon88 |
27-7-2006 13:19 |
Posts: 1477 |
probeer ergends een 50cc athena te vinden maar dan nog t oude type. Die zijn echt snel.
|
|
Holland-Meeting |
|
Travel Fast |
27-7-2006 13:20 |
Posts: 486 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
belgisch cilindertje ?
NS1 blok origineel? 74cc met veel vermogen (13000 toeren!)
|
|
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland |
|
MTRudolf |
27-7-2006 13:43 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
[...]
NS1 blok origineel? 74cc met veel vermogen (13000 toeren!)
past deze op mt dan ns1 is toch watergekoeld of niet
|
|
|
|
christianos |
27-7-2006 13:43 |
Posts: 20445 |
ori HM 167 belgisch dunkt me als de beste 50cc
editteketet:
NS1 blok past niet 1,2,3 en is idd LC
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 27-7-2006 om 13:44 uur.
|
|
|
|