Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hulp nodig bij nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 842 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38129 - hulp nodig bij nsr
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3098 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sicktripper 25-7-2006 0:02 Print reply

Posts: 290
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeffreyyy
doet je temp sensor het wel goed ? en of hij te arm staat zijn de makkelijkste dingen om te zien hoor .... eff nieuwe sproeier en/of eff sensor eruit halen en in bak leggen met water ( heet water .. eff kijken hoeheet hij is enz enz )


lees nog eens goed door....
 
haallooo ik ben kloontje
Sicktripper 25-7-2006 0:02 Print reply

Posts: 290
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
afbeelding
hier zie je het kapje heel goed . daar waar die slang ook opkomt


okee dus moet ik die slangen dan ook even loshalen? en doorblazen ofzo?
 
haallooo ik ben kloontje
geert-nsr 25-7-2006 1:28 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sicktripper
[...]


okee dus moet ik die slangen dan ook even loshalen? en doorblazen ofzo?

je moet dat kapje erafhale en je brommer laten lopen en dan kijke of dat schoepenrad wat er achterzit rond draait

dit ding dus:
dat radje moet ronddraaien


dat dekseltje moet eraf
 
bluefox 25-7-2006 2:26 Print reply

Posts: 699
dat ziet erook lkkr fris uit

maak ook ff je pomp schoon kan alltijd wel vuil inzitten als je het toch open hebt liggen wrom nie
 
Meisjes laat je rok maar waaien de wind kan je toch niet naaien.
khpoppema 25-7-2006 8:24 Print reply

Posts: 3199
verder het koelkanaal schoonmaken is ook wel goed.

ga ook eens kijken of je tempmeter t wel doet met bak kokend water (dan moet ie nog niet helemaal H staan)

en dan je afstelling ori sproeier moet d8 ik 76 ongeveer zijn
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
ARWIN_honda 25-7-2006 9:53 Print reply

Posts: 3534
motors worden altijd snel warm,,
 
Suzuki GSX-R600 K4
honda-mbx 25-7-2006 10:56 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
motors worden altijd snel warm,,



wat wil je hier mee zeggen, wanneer de TS zegt dat de meter heel snel uitslaat naar de H van hot (helemaal aan de andere kant van de temp. meter.. ) klopt er iets niet.
kan meerdere dingen zijn:

- te kleine sproeier
- voorkant radiateur verstopt met modder oid (dus onvoldoende luchtstroom)
- binnenkant dichtgekalkd (lijkt me sterk maar toch )
-termostaat die hangen blijft of slecht/niet werkt.

ik verdenk het laatste probleem en zou hem er dus gewoon een keer tussen uithalen en kijken wat die doet.
kijk ook even naar je bougie kleur.
 
ik vlam je..
Flybike 25-7-2006 11:00 Print reply
Posts: 2120
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]



wat wil je hier mee zeggen, wanneer de TS zegt dat de meter heel snel uitslaat naar de H van hot (helemaal aan de andere kant van de temp. meter.. ) klopt er iets niet.
kan meerdere dingen zijn:

- te kleine sproeier
- voorkant radiateur verstopt met modder oid (dus onvoldoende luchtstroom)
- binnenkant dichtgekalkd (lijkt me sterk maar toch )
-termostaat die hangen blijft of slecht/niet werkt.

ik verdenk het laatste probleem en zou hem er dus gewoon een keer tussen uithalen en kijken wat die doet.
kijk ook even naar je bougie kleur.



Thermo eruit halen en kijken wat ie doet? Stel dat het een van de andere probs is=+> Warmlopen in het slechste geval (of vastlopen)

Ik veronderstel dat het een std nsr is? Dan zou dat metertje goed moeten werken eventueel ergens eentje tweedehands op de kop tikken?

Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 25-7-2006 om 11:00 uur.
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
geert-nsr 25-7-2006 11:35 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bluefox
dat ziet erook lkkr fris uit

maak ook ff je pomp schoon kan alltijd wel vuil inzitten als je het toch open hebt liggen wrom nie

dat is gwoon wat aanslag kan geen kwaad:S heeft bijna elk systeem wel hoor..
 
Bulletproof 25-7-2006 12:03 Print reply

Posts: 3350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sicktripper
nou ik voelde het 1 X en dat was ook de laatste keer very hot indeed net zo hot als angelina jolie


He pikkie ik hoorde gister van calvin dat jullie thermostaat er uit hadden gehaal maar dr bleek geen 1 in te zitten
 
Shifty 25-7-2006 12:43 Print reply

Posts: 1113
Thermostaat word er vaak uitgehaald, dan koelt hij beter. Helemaal bij opgevoerde brommers een goed idee om te doen, dan koelt hij constant ipv vanaf een bepaalde temp.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
Bulletproof 25-7-2006 13:02 Print reply

Posts: 3350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-SH-FoaL
Thermostaat word er vaak uitgehaald, dan koelt hij beter. Helemaal bij opgevoerde brommers een goed idee om te doen, dan koelt hij constant ipv vanaf een bepaalde temp.



Aha maar om welke brommer het gaat in dit geval is de brommer helemaal standaard op de proma uitlaat na. Maar het zou idd kunnen maar dan ligt het niet meer aan de thermostaat lijkt mij eerder aan het ratje?
 
Sicktripper 25-7-2006 17:55 Print reply

Posts: 290
geert ik ga nu het radje eraf halen en dan kijk ik wel wat hij doet jullie horen het zo
 
haallooo ik ben kloontje
Sicktripper 25-7-2006 18:10 Print reply

Posts: 290
nou antwoord: 1e probleem keering is lek..
2e probleem als ik hem een klein beetje aantrek zodeflikkert al mijn koelvloeistof eruit.. is da normaal?
 
haallooo ik ben kloontje
bluefox 25-7-2006 18:14 Print reply

Posts: 699
als je kering lek is dan moet je kvs verliezen
 
Meisjes laat je rok maar waaien de wind kan je toch niet naaien.

Dit topic is 3098 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved