Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - euro 95/98

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38111 - euro 95/98
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3464 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

homoet exhaust 24-7-2006 17:31 Print reply
Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


v-power rijden


v-power is slecht
motor raakt eraan verslaafd
is eigenlijk hetzelfde als octaan boost
dat werkt ook nie zo lekker

als je egt hard wil dan moet je euro 95 mengen met racebenzine
in klein nadeel... racebenzine is 5 euro de liter en je motor slijt als een kanonskogel...

zo ver ik weet loopt niks vast door octaan gehalte ma heb je alleen kans op pingelen

en van pingelen gaan de zuigers en lagers naar ze moer

maja
voor een brommer maakt het geen moer uit of je nou 95 of 98 tank merk je egt nie en met auto en motor precies hetzelfde

gewoon doen wat de fabrikant voorschrijft
 
As I get older, the faster I used to be...
Leen 24-7-2006 17:34 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]


v-power is slecht
motor raakt eraan verslaafd
is eigenlijk hetzelfde als octaan boost
dat werkt ook nie zo lekker

als je egt hard wil dan moet je euro 95 mengen met racebenzine
in klein nadeel... racebenzine is 5 euro de liter en je motor slijt als een kanonskogel...

zo ver ik weet loopt niks vast door octaan gehalte ma heb je alleen kans op pingelen

en van pingelen gaan de zuigers en lagers naar ze moer

maja
voor een brommer maakt het geen moer uit of je nou 95 of 98 tank merk je egt nie en met auto en motor precies hetzelfde

gewoon doen wat de fabrikant voorschrijft



motor raakt eraan verslaafd??

wat een gelul

v-power is gewoon ron95 aleen zouden er zogenaamd weat reinigende stoffen in zitten (klopt ook wel, want luchtomloopklep blijft langer schoon met v-power) maar verslaafde motoren heb ik nog nooit van gehoord


enne, racebenzine?
alsjeblieft hou op, ik krijg zometeen een lachstuip.
 
homoet exhaust 24-7-2006 17:36 Print reply
Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



motor raakt eraan verslaafd??

wat een gelul

v-power is gewoon ron95 aleen zouden er zogenaamd weat reinigende stoffen in zitten (klopt ook wel, want luchtomloopklep blijft langer schoon met v-power) maar verslaafde motoren heb ik nog nooit van gehoord


enne, racebenzine?
alsjeblieft hou op, ik krijg zometeen een lachstuip.


racebenzine jah...
octaan 115
daarom mengen met 95

wel eerst je huiswerk doen...
 
As I get older, the faster I used to be...
honda_freak 24-7-2006 17:38 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]


v-power is slecht
motor raakt eraan verslaafd
is eigenlijk hetzelfde als octaan boost
dat werkt ook nie zo lekker

als je egt hard wil dan moet je euro 95 mengen met racebenzine
in klein nadeel... racebenzine is 5 euro de liter en je motor slijt als een kanonskogel...

zo ver ik weet loopt niks vast door octaan gehalte ma heb je alleen kans op pingelen

en van pingelen gaan de zuigers en lagers naar ze moer

maja
voor een brommer maakt het geen moer uit of je nou 95 of 98 tank merk je egt nie en met auto en motor precies hetzelfde

gewoon doen wat de fabrikant voorschrijft


je loopt wel met zo'n bek, maar ondertussen heb je t nog steeds over octaangehalte.. kleine fout, groot verschil.

Ik rijd tegenwoordig (7 maanden) op v-power, behalve als ik t geld er niet voor heb, en ik kan je verklappen dat niet mn auto er aan verslaafd is, maar ik wel, want t verschil is duidelijk aanwezig. Of dit ook zo is voor brommers weetik niet.. maar bij motoren heb ik t verschil ook daadwerkelijk gemerkt..

 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Leen 24-7-2006 17:41 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]


racebenzine jah...
octaan 115
daarom mengen met 95

wel eerst je huiswerk doen...



ja ik weet wat racebenzine is, maar ik bedoelde meer van

waarom zou je het moeten mengen, waarom ga je er sneller van, en waarom slijt je blok er harder van?

dan zou je op lpg ook ziekelijk snel gaan, dat heeft een octaangetal van 100 :P
 
homoet exhaust 24-7-2006 17:42 Print reply
Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


je loopt wel met zo'n bek, maar ondertussen heb je t nog steeds over octaangehalte.. kleine fout, groot verschil.

Ik rijd tegenwoordig (7 maanden) op v-power, behalve als ik t geld er niet voor heb, en ik kan je verklappen dat niet mn auto er aan verslaafd is, maar ik wel, want t verschil is duidelijk aanwezig. Of dit ook zo is voor brommers weetik niet.. maar bij motoren heb ik t verschil ook daadwerkelijk gemerkt..



het is in ieder geval goed voor de shell...
ma als er dopes inzitte en die zitten derin raakt je motor eraan verslaafd wat inhoud dat ie dus steeds minder gaat presteren als je er normale benzine indoe
niet dat ineens je motor nergens anders meer op loopt

maja van mij mag je het helemaal zelf wete wat je erin donder
al doe je der sla olie in...

ik zelf rij gewoon op rooie gasolie en dat doet het best en is gunstig voor me portmonnee...

octaangehalte jah...
zo heet het al jaren dus dat zou nu ineens verandert zijn?

Dit bericht is gewijzigd door homoet exhaust op 24-7-2006 om 17:44 uur.
 
As I get older, the faster I used to be...
rebbes 24-7-2006 17:43 Print reply

Posts: 218
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]


Dan heb ik om eerlijk te zijn geen vertrouwen in de rest van je sleutelkunsten....

ja idd dan heeft ie zijn uitlaat ook op het dak van de auto gemonteerd... en trouwens waarom niet gewoon de uitlaatgassen opnieuwe de lucht filter in
 
mtlover 24-7-2006 17:43 Print reply

Posts: 2372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
Ik rijd tegenwoordig (7 maanden) op v-power, behalve als ik t geld er niet voor heb, en ik kan je verklappen dat niet mn auto er aan verslaafd is, maar ik wel, want t verschil is duidelijk aanwezig. Of dit ook zo is voor brommers weetik niet.. maar bij motoren heb ik t verschil ook daadwerkelijk gemerkt..

Niet alleen bij motoren heeft het effect, m'n vader had het er ook over, dat z'n wagen er wat feller door was..

Edit: Dat is ook iets wat jij dus merkt?

Dit bericht is gewijzigd door mtlover op 24-7-2006 om 17:44 uur.
 
honda_freak 24-7-2006 17:44 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]


het is in ieder geval goed voor de shell...
ma als er dopes inzitte en die zitten derin raakt je motor eraan verslaafd wat inhoud dat ie dus steeds minder gaat presteren als je er normale benzine indoe
niet dat ineens je motor nergens anders meer op loopt

maja van mij mag je het helemaal zelf wete wat je erin donder
al doe je der sla olie in...

ik zelf rij gewoon op rooie gasolie en dat doet het best en is gunstig voor me portmonnee...


je bent de eerste die ik er over hoor, en het enige wat je merkt als je normale benzine er in mikt is dat de auto weer gewoon netjes rijdt zoals hij eerst deed... dodelijk saai, maar t moet maar.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
homoet exhaust 24-7-2006 17:47 Print reply
Posts: 399
naja in ieder geval
voor je brom maakt 95 of 98 niet uit
en ze zegge dat v-power wel scheelt
ik zelf merkte het nie...
 
As I get older, the faster I used to be...
-Tom- 24-7-2006 18:21 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]


het is in ieder geval goed voor de shell...
ma als er dopes inzitte en die zitten derin raakt je motor eraan verslaafd wat inhoud dat ie dus steeds minder gaat presteren als je er normale benzine indoe
niet dat ineens je motor nergens anders meer op loopt

maja van mij mag je het helemaal zelf wete wat je erin donder
al doe je der sla olie in...

ik zelf rij gewoon op rooie gasolie en dat doet het best en is gunstig voor me portmonnee...

octaangehalte jah...
zo heet het al jaren dus dat zou nu ineens verandert zijn?

Dit bericht is gewijzigd door homoet exhaust op 24-7-2006 om 17:44 uur.


Hoe de fuck kan een mechanisch iets verslaafd aan iets raken

het heet in mijn wereld (de echte wereld, niet jou droomwereldje) gewoon altijd al octaangetal
 
FTS Member
Blukaap2 24-7-2006 18:24 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
naja in ieder geval
voor je brom maakt 95 of 98 niet uit



Waarom niet ?
Compressieverhouding ver genoeg opvoeren en het is vanzelf wel nodig....
 
Stoere brommers
honda_freak 24-7-2006 18:53 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtlover
[...]
Niet alleen bij motoren heeft het effect, m'n vader had het er ook over, dat z'n wagen er wat feller door was..

Edit: Dat is ook iets wat jij dus merkt?

Dit bericht is gewijzigd door mtlover op 24-7-2006 om 17:44 uur.


ja zeker, ik heb t bij een bijna lege tank 95 gegooid.. zat nog 4 liter in ofzo.. toen naar mn werk gereden en toen ik terugreed naar huis merkte ik al dat de motor beter oppikte en sneller accelleerde, van 0 naar 100 al gauw een seconde verschil, is best opmerkelijk te noemen.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
KaWaReZ 24-7-2006 18:58 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


ja zeker, ik heb t bij een bijna lege tank 95 gegooid.. zat nog 4 liter in ofzo.. toen naar mn werk gereden en toen ik terugreed naar huis merkte ik al dat de motor beter oppikte en sneller accelleerde, van 0 naar 100 al gauw een seconde verschil, is best opmerkelijk te noemen.


op hoeveel minuten?


anyway, vpower werkt nauwelijks, iig bij de ouwe bakken.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
honda_freak 24-7-2006 19:02 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]


op hoeveel minuten?


anyway, vpower werkt nauwelijks, iig bij de ouwe bakken.


ipv 0.183333, 0.1666667 minuten, give or take
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 3464 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved