Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste pijp roze top am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 975 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #38109 - beste pijp roze top am6
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2915 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 24-7-2006 12:35 Print topicpost

Posts: 302
ik heb een roze top onder me rs gebeunt en ben egt zeer tevreden over deze cil,raad hem ook een vergeleken met gila evg 74cc.

maar ik rij nu met:
dopler as
rozer top 80cc
home tuned carter
dopler spruit
21mm delli
malossi red filter
yasuni hmr/2

wat zou nou een betere pijp zijn voor me roze top
zou en yasuni r3 beetje lopen?
en pro race pijp past nie of wle?of een sp
heb ook nog een gia pijp ma die zal wle helemaal niet lopen om dat die tot 12000 rpm gaat.

komt trouwens ook nog een 24vlak met twin air filter op.

Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 24-7-2006 om 12:36 uur.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

renegade 24-7-2006 15:11 Print reply

Posts: 1064
denk eerlijk gezegt dat je beter die pijp kan houden .. zo'n toerenbeuker is het niet een roze top.

24 mm gaat wel wat schelen idd maar pijp lekker houden zo
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
senda80cc 24-7-2006 15:46 Print reply

Posts: 3434
is gietijzer cilindertje of niet?
dan kun waarschijnlijk beter deze uitlaat houden!!
 
Keep on rockin' in a free world
Bullet 24-7-2006 19:27 Print reply

Posts: 12150
gewoon lekker de Yasuni HMR houden, loopt geweldig @ roze top.
 
**My BungHole Will Speak Now**
hondansrpower 24-7-2006 20:46 Print reply

Posts: 302
ja zo'n idee had ik i.e.i ook wel maar ik denk heb net vakantie geld en salaris dus ik dnek mischien is er nog meer vermogen uit te halen met ene andere pijp.
denk dat een dopler koppeling als scheeld want zodra die in de powerband komt die best hoog ligt,slipt die lichtjes door de koppeling.
is er niks anders,zoals pro race cdi,of malossi of hebo membraam?
kwil eigenlijk nog harder.
en is het zo dat een versnellingsbak van een am6 blok van een motorhispania furia een kortere 6 heefd als de standart am6 blok van een rs.
want ik haal met 13/47 110 en vriend van mij met tragere cil 117 op ori teller met zelfde vertanding en toerental.

kweet dat het bij honda mt blokken wel was dat de 4 iets korter was als mb,dat heb ik iig ergens gelezen.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Royal Club 24-7-2006 20:46 Print reply

Posts: 60390
ik denk dat je bij een R3 oid geen middentoerengebied meer overhoud?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jarco 24-7-2006 20:57 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
ja zo'n idee had ik i.e.i ook wel maar ik denk heb net vakantie geld en salaris dus ik dnek mischien is er nog meer vermogen uit te halen met ene andere pijp.
denk dat een dopler koppeling als scheeld want zodra die in de powerband komt die best hoog ligt,slipt die lichtjes door de koppeling.
is er niks anders,zoals pro race cdi,of malossi of hebo membraam?
kwil eigenlijk nog harder.
en is het zo dat een versnellingsbak van een am6 blok van een motorhispania furia een kortere 6 heefd als de standart am6 blok van een rs.
want ik haal met 13/47 110 en vriend van mij met tragere cil 117 op ori teller met zelfde vertanding en toerental.

kweet dat het bij honda mt blokken wel was dat de 4 iets korter was als mb,dat heb ik iig ergens gelezen.



haal geen doppler platen, beter een 5 plaats..
 
RS-Power 24-7-2006 21:20 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
gewoon lekker de Yasuni HMR houden, loopt geweldig @ roze top.



idd heb zelf ook een roze top met een hmr/2 gehad PERFECTE combinatie

nu heb ik een R3 met een Hebo Manston cil (en daar is de R3 weer geschikter voor)

Wil je harder moet je een andere cil halen
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
hondansrpower 24-7-2006 21:28 Print reply

Posts: 302
ma zou een pro race cdi of een ander membraam niet schelen of allebei
24 vlak komt zoiezo.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Royal Club 24-7-2006 21:30 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
ma zou een pro race cdi of een ander membraam niet schelen of allebei
24 vlak komt zoiezo.


membraaam scheelt, kwa gasreactie
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mallemeeuw 24-7-2006 21:31 Print reply

Posts: 4088
een paarsepijp derbij
das wel bling bling dan
 
!!!! Lambal United !!!!
mblover 24-7-2006 21:34 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
ja zo'n idee had ik i.e.i ook wel maar ik denk heb net vakantie geld en salaris dus ik dnek mischien is er nog meer vermogen uit te halen met ene andere pijp.
denk dat een dopler koppeling als scheeld want zodra die in de powerband komt die best hoog ligt,slipt die lichtjes door de koppeling.
is er niks anders,zoals pro race cdi,of malossi of hebo membraam?
kwil eigenlijk nog harder.
en is het zo dat een versnellingsbak van een am6 blok van een motorhispania furia een kortere 6 heefd als de standart am6 blok van een rs.
want ik haal met 13/47 110 en vriend van mij met tragere cil 117 op ori teller met zelfde vertanding en toerental.

kweet dat het bij honda mt blokken wel was dat de 4 iets korter was als mb,dat heb ik iig ergens gelezen.



vergelijk die snelheden eens met een auto?

en is de diameter van de velg + band niet toevallig ietsje anders?
 
hondansrpower 24-7-2006 21:39 Print reply

Posts: 302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]



vergelijk die snelheden eens met een auto?

en is de diameter van de velg + band niet toevallig ietsje anders?


ja dat zou idd ook kunnen,ma dnek vind het zoiezo raar want me gila evg draaide maar 12000 rpm en die cil komt van een vriend van mij af wn die draaide 13500 met zelfde pijp.
en de roze top draait wel meer toeren aleen de top is nog vrij laag.
denk dat er nog wel meer untuned uit te halen is.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

Dit topic is 2915 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved