Pimpin Pinas |
17-7-2006 23:11 |
Posts: 92 |
Ja oke, daar heb je idd punt ja, een opmaat uitlaat die 150 euro met alles erop en eraan kost, lijkt idd wat te mooi om waar te zijn, gewoon ff aan bullet zelf vragen hoeduur t ongeveer is. Maar Yasuni is ook erg mooi alternatief ja
En Rene, heb jij ook n 50cc Airsal getuned? Wat voor prestaties levert dat ongeveer met de rest van je setup? Ben ik namelijk wel razend nieuwsgierig naar eigelijk
|
|
|
|
rene-RX |
17-7-2006 23:14 |
Posts: 2018 |
heb van weekend mijn airsal 50 laten tunen door kameraad van mij die vind tunen wel intersant en heeft al meerdere cilinder getuned
rij nu nog ff met orignele uitlaat
maar morgen of overmorgen ligt er een gianelli uitlaat op de stoep
dan zullen de prestaties wel beter zijn
want nu houd de uitlaat nog meer in en alles word nog warmer enzo
|
|
www.apriliaforum.nl |
|
Pimpin Pinas |
17-7-2006 23:24 |
Posts: 92 |
Ow vet joh Vraag me af wat ie doet als je ook snelle uitlaat eronder hebt, zal vast wat potte gaan breke
Weet jij btw ook of het erg is als in je cilinder allemaal kleine hele oppervlakkige niet voelbare krasjes zitte? Min of meer horizontale krasjes die kriskras over de hele cilinderwand zitte... Ik ontdekte ze teon ik de cilinder voor t eerst bekeek
|
|
|
|
Moped Macho |
17-7-2006 23:28 |
Posts: 2037 |
Das juist goed dacht ik, daar blijft de olie in hangen.
Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 17-7-2006 om 23:28 uur.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
Pimpin Pinas |
17-7-2006 23:30 |
Posts: 92 |
Serieus joh? Nu je t zegt lijkt t ook best sense te make eigelijk... Okey, dan was t dus ook best n noob uitspraak van me
|
|
|
|
Pimpin Pinas |
17-7-2006 23:38 |
Posts: 92 |
Maar om even weer terug te komen op het onderwerp... Als ik een uitlaat koop die niet oorspronkelijk bedoeld is voor een Furia ... heeft iemand dan misschien ervaring met het pas maken ervan? Aangezien het onderlangs is verwacht ik niet aan de voorkant problemen qua passen, maar bij de achterbrug kan het nog wel eens de soep in gaan lijkt me... ervaring hiermee iemand?
|
|
|
|
Red-dragon |
17-7-2006 23:40 |
Posts: 1486 |
Ik denk dat je even zelf een ophangpunt moet maken dmv aan beugeltje. Zodat hij toch goed vast zit.
|
|
Fly like an Eagle... |
|
Pimpin Pinas |
17-7-2006 23:47 |
Posts: 92 |
Ja okey, maar dat lijkt me ok neit zo'n probleem, aangezien dit na wat meten een relatief klein klusje is... Maar kan het niet dat de uitlaat gewoon niet om de achterbrug heen gaat, maar als het ware er 'tegenaankomt' ? Btje stom uitgelegd ik weet het :P Maar ik bedoel dat de uitlaat gewoon het frame raakt, dus dat je als het ware de uitlaat zou moete omlassen ofzo, want dit lijkt me dus nix, maar als het alleen om een beugeltje maken gaat, lijkt het me nog te doen. Want dat de uitlaat goed vast moet zitten is idd cker aan te raden
|
|
|
|
nielsje 89 |
18-7-2006 23:46 |
Posts: 304 |
ik weet niet of et gaat passen, maar op derbi blokken is een conti uitlaat echt ranzig snel, zelfs met ori cil en filter. dus misschien dat die pas te maken is?
geeft ook een ranzig mooi geluid
|
|
wreed |
|
RS-Power |
19-7-2006 0:46 |
Posts: 1035 |
Gewoon een gia nemen of een yasuni idd
Bullet kan idd ook een ''opmaat'' uitlaat rond de 150E maken
en cilinders tunen is die gast al helemaal in thuis
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies |
|
rsruud |
19-7-2006 18:45 |
Posts: 281 |
fock man nino jij bent ook weer snel op de hoogte haha
r1 is wel een tovve uitlaat voor je cilinder, r2 moet je niet aan beginnen. Ook je filter gewoon standaart laten, ding is hartstikke goed, geen rare gaten boren dus oid!
|
|
|
|
RS-Power |
19-7-2006 18:59 |
Posts: 1035 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rsruud
fock man nino jij bent ook weer snel op de hoogte haha
r1 is wel een tovve uitlaat voor je cilinder, r2 moet je niet aan beginnen. Ook je filter gewoon standaart laten, ding is hartstikke goed, geen rare gaten boren dus oid!
Niet iedereen heeft zoveel vrije tijd als jij ouwe frikandelle bakker
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies |
|
Pimpin Pinas |
19-7-2006 20:41 |
Posts: 92 |
Nou een conti uitlaat begin ik maar nie aan, want ben ik strx n paar honderd euro lichter en nog niet veel verder als het nie past
Dus ik denk dat ik voor zo'n opmaat ga, is namelijk nog goedkoper dan een nieuwe Yasuni R1 (aangezien die 2de hands nei veel te krijge zijn)Of anders gewoon alsnog een R1 kope dan...
Maar als ik bv een Yasuni R1 koop voor een RS, zou die dan ook passen op mijn Furia.. qua afmetingen ivm frame raken?
|
|
|
|
rene-RX |
19-7-2006 20:43 |
Posts: 2018 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pimpin Pinas
Nou een conti uitlaat begin ik maar nie aan, want ben ik strx n paar honderd euro lichter en nog niet veel verder als het nie past
Dus ik denk dat ik voor zo'n opmaat ga, is namelijk nog goedkoper dan een nieuwe Yasuni R1 (aangezien die 2de hands nei veel te krijge zijn)Of anders gewoon alsnog een R1 kope dan...
Maar als ik bv een Yasuni R1 koop voor een RS, zou die dan ook passen op mijn Furia.. qua afmetingen ivm frame raken?
opmaat hoeft niet altijd beter te zijn dan een frabieks uitlaat.
maarja kan natuurlijk ook wel
en verder zal een rs uitlaat wel passen je zou alleen een ophang beugeltje moeten maken onder aan je brommer
maarja das gewoon beetje creatief zijn
en gianelli raakt zobiso je frame niet want die heeft in zijn tailpijp een knikje zodat hij je achterbrug mist
Dit bericht is gewijzigd door rene-RX op 19-7-2006 om 20:45 uur.
|
|
www.apriliaforum.nl |
|
Pimpin Pinas |
19-7-2006 21:02 |
Posts: 92 |
Kijk, dat moest ik dus ff wete
Want een btje creativiteit is nie erg, maar om nou t halve frame of de uitlaat te gaan verlasse lijkt me ook nie echt n aanrader
Dan lijkt die Gianelli me wel eigelijk een leuk auspuffje
|
|
|
|