Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda MB verkopen voor nsr of houden?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #38019 - Honda MB verkopen voor nsr of houde...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ARWIN_honda 17-7-2006 20:14 Print topicpost

Posts: 3534
hallo, ik heb nu een hele mooie Honda MB-5,die super rijd ,en echt snel is. ik heb ook wel weer schik van een nsr,
wat zouden jullie doen, de MB houden of tog maar de nsr kopen?



Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 18-7-2006 om 8:41 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4

stivoman 17-7-2006 20:15 Print reply

Posts: 5353
mb houden natuurlijk
 
4 rings rule them all
christianos 17-7-2006 20:16 Print reply

Posts: 20445
nsr kopen

is meer waard en rijd beter en is steviger dan een mb

mits de nsr in goede staat is natuurlijk

edit: met natuurlijk een beter blok eronder..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 17-7-2006 om 20:18 uur.
 
mtx freak 17-7-2006 20:16 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
hallo, ik heb nu een hele mooie Honda MB-5,die super rijd ,en echt snel is. ik heb ook wel weer schik van een nsr,
wat zouden jullie doen, de MB houden en een nsr kopen, of tog maar de MB houden?



er bij is beter, 2 honda's
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 17-7-2006 20:18 Print reply

Posts: 17929
stivo, mtx gast

duidelijke argumenten of nix zeggen
 
mblover 17-7-2006 20:28 Print reply

Posts: 5391
snel met 70 athena en std ontgrenste pijp *dus een uitlaat die iets minder bagger is als de std pijp)?

Nsr is mooier, steviger en betrouwbaarder als een mb. Dus ik zou hem erbij halen. Je kan dan ook nog zeggen van ik voer me nsr goed op, en dan maak ik die mb gewoon een leuke 50cc met begrenzer, en dan kan je de dagelijkse ritten op de mb doen, en als je dan wouten tegenkomt dat zet je die begrenzer aan en is er niks aan de hand.
 
Jarco 17-7-2006 20:31 Print reply

Posts: 4520
wat is de km stand van jouw brommer en zijne ?
lekt die olie?
hoeveel km heeft alles gedraaid?
is die overgespoten?


 
stivoman 17-7-2006 20:35 Print reply

Posts: 5353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
stivo, mtx gast

duidelijke argumenten of nix zeggen


oke:

zijn mb rijd goed
ziet er mooi uit

dus hij is naar wens, waarom zou je hem dan weg doen voor iets anders?
 
4 rings rule them all
-Tom- 17-7-2006 20:52 Print reply

Posts: 4151
MB houden, NSR's zijn lelijk
 
FTS Member
vanwalsum 17-7-2006 21:13 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
MB houden, NSR's zijn lelijk



Grote bek? je auto is lelijk.

Maargoed, nsr rijd heel erg fijn, echt een scheurijzer qua wegligging en bochtengedrag. Alleen het kost iets meer. Alleen houd wel meer zijn waarde dan een mb denk ik. En volgens mij worden ze alleen maar meer waard. Want al die italiaanse meuk van tegenwoorden is na 5 jaar compleet verrot.

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 17-7-2006 om 21:14 uur.
 
stoeptegel 17-7-2006 22:06 Print reply

Posts: 3085
Mb houden, ik heb nsr gekocht en mb verkocht.Heb er spijt van
 
80 cc ownatsj
dt4ever 17-7-2006 22:23 Print reply
Posts: 218
houden die mb
 
BIET 17-7-2006 23:45 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
MB houden, NSR's zijn lelijk

is iets subjectiefs...

Tis ook beetje de vraag wat de TS nou eig wil bereiken/ verwacht. Bdoel als ie het alleen om het uiterlijk doet hattie btr geen topic kunnen plaatsen . Alstie een betere wegligging wilt vb is een nsr wel een goede keuze, want die heeft betere wegligging dan een MB. (om dus ma ff een voorbeeldje te nemen heaj)
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mblover 17-7-2006 23:59 Print reply

Posts: 5391
Nsr is over het algemeen gewoon wat degelijker als een mb, en voelt ook zo aan met rijden. MB is te zacht geveerd, je hebt te weinig feedback als je bochtjes wil pakken imo.
Nsr is beter, voor zover ik er ervaring mee heb is nsr een zeer goed compromis tussen lekker bochtengedrag, maar toch behoorlijk comfortabel.

Frame van een nsr is ook een stuk stijver, mb voelt, als je anders gewend bent, een beetje aan als een zwabber-frame.

als je moet kiezen tussen allebei of alleen de nsr, dan kies maar voor allebei. Laat je die mb gewoon met een lekker dagelijks setupje lopen, en je nsr laat je een stukkie harder lopen voor als je lekker gaat rijden enzo.
Tenminste dat is wat ik zou doen, als ze beide betrouwbaar waren.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
[...]



Grote bek? je auto is lelijk.

Maargoed, nsr rijd heel erg fijn, echt een scheurijzer qua wegligging en bochtengedrag. Alleen het kost iets meer. Alleen houd wel meer zijn waarde dan een mb denk ik. En volgens mij worden ze alleen maar meer waard. Want al die italiaanse meuk van tegenwoorden is na 5 jaar compleet verrot.

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 17-7-2006 om 21:14 uur.


Omdat Tom z'n mening aangeeft hoef jij nog niet zo'n grote bek tegen hem te geven. Tom heeft absoluut geen grote mond, geeft alleen z'n mening. De enige met een grote bek hier ben jij, omdat jij iemand gaat afzeiken omdat hij een andere mening heeft als jij hebt.
Verder, dan de nsr en mb verwacht ik dat ze allebei niet veel zakken in waarde, en als ze ori uiterlijk hebben en netjes zijn wellicht ook nog wel stijgen, omdat ze old-timers gaan worden.
En verder, houd je kwatshoofd maar dicht over "meuk van tegenwoordig" want het rijd toch echt wel lekker, al heb jij het vast al veroordeelt voordat je het ook maar geprobeert hebt.

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 18-7-2006 om 0:03 uur.
 
REPSOL_MIKE 18-7-2006 0:01 Print reply

Posts: 2238
een nsr is veel meer brommer vind ik...maja vind het oook lekkerder rijden..mja tis maar net waar je van houd
 
BIET 18-7-2006 0:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Nsr is over het algemeen gewoon wat degelijker als een mb, en voelt ook zo aan met rijden. MB is te zacht geveerd, je hebt te weinig feedback als je bochtjes wil pakken imo.
Nsr is beter, voor zover ik er ervaring mee heb is nsr een zeer goed compromis tussen lekker bochtengedrag, maar toch behoorlijk comfortabel.

Frame van een nsr is ook een stuk stijver, mb voelt, als je anders gewend bent, een beetje aan als een zwabber-frame.

als je moet kiezen tussen allebei of alleen de nsr, dan kies maar voor allebei. Laat je die mb gewoon met een lekker dagelijks setupje lopen, en je nsr laat je een stukkie harder lopen voor als je lekker gaat rijden enzo.
Tenminste dat is wat ik zou doen, als ze beide betrouwbaar waren.

als je een mb gewend bent voelt ie ook nie bepaald stijf aan hor. Voor een stukje bochte pakken is een NSR gewoon veel lekkerder, maar op lange einde vind ik eig ook, mb heeft vaak zown zacht zadel, das nie ech chill dan, nsr heeft wat harder zadel, maar ook weer niet te hard. Maja als nsr 50 loopt ofzow ist ook niet vervelend rijden als je een 4 bak hebt, tis alleen zo jammer in de bochten dan

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 2999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved