Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - uitlaat yamaha dt80mx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 842 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #38017 - uitlaat yamaha dt80mx
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jarco 17-7-2006 21:22 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janssendt
[...]


ohhh. laatmaar! die proma is een of ander gaar ding, kan alleen die gianelli kiezen, maar is er geen betere, snellere?



std niet nee, of je moet ff kijken bij dt80lc, maar ik weet niet hoe dat zit met ophangingspunten/flens.
Of je maakt er een pas van een andere brommer.
 
janssendt 17-7-2006 21:28 Print reply
Posts: 218
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



std niet nee, of je moet ff kijken bij dt80lc, maar ik weet niet hoe dat zit met ophangingspunten/flens.
Of je maakt er een pas van een andere brommer.


die van de lc's hebben ander aangrijppunt bij de cillinder, en ik heb de ervaringen, en gereedschappen niet om een uitlaat pas te maken. (helaas)
dus ik zoek echt een ontworpen uitlaat voor deze cillinder. of er moet iemand zijn die denkt dat een 50cc uitlaat ook kan?
maar waarom rijdt mn brommer dan zo langzaam?
 
dapptuninglimburg 17-7-2006 21:41 Print reply

Posts: 215
Had ik ook met mijn dt80.
Check je cilinder/zuiger.
Heeft ie goede compressie?want ik kon de kickstart van de dt80 omlaag pissen
 
gezocht: sproeier 95 zeskant
janssendt 17-7-2006 21:43 Print reply
Posts: 218

ja, ik zou met een hoge druk spuit mn kickstarter nog niet naar beneden krijgen!
de cilinder is nieuw!

 
Jarco 17-7-2006 21:47 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janssendt

ja, ik zou met een hoge druk spuit mn kickstarter nog niet naar beneden krijgen!
de cilinder is nieuw!



nja dan gia, of een andere uitlaat pas maken, of een opmaat laten maken.
heb je een bus +veren of een 2 bouts aansluiting?

 
-Bassie- 17-7-2006 21:52 Print reply

Posts: 6617
om de uitlaat hangt een losse ring en die draai je er op.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
janssendt 18-7-2006 15:28 Print reply
Posts: 218
niemand die iets weet
 
mtlover 18-7-2006 16:56 Print reply

Posts: 2372
Hoe is je bougiekleur?
 
DT-Dude89 18-7-2006 18:20 Print reply

Posts: 223
wat voor sproeier heb je in je carb zitten?

en rij anders een rondje zonder uitlaat...


 
dippas 18-7-2006 20:40 Print reply
Posts: 50
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janssendt
maar dippas, wat heb jij dan voorn uitlaat op je dt80 zitten??



ik heb der een 70 cc onder en daarop een gianeli uitlaat van een 50 cc .
en gaan dat ding
 
ROBB 18-7-2006 21:35 Print reply

Posts: 506
probeer anders ff een andere uitlaat van iemand te lenen ofzo, anders idd rondje zonder
 
[]=[][[]][]_[]_//-\\[]\[][])
Kees de Jong 18-7-2006 21:40 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janssendt
[...]


uhm, ik dacht 13 voor, en 46 achter...hij trekt wel hard in 1e versnelling, en ookwel in 2e (iets wat ie met 50cc denk niet zou doen) maar voor 110cc valt me dat toch vies tegen...maar dat zou toech nieet aan de tandwiel verhouding alleen kunnen liggen? want zo rap gaat ie niet naar de 60 hoor! hij gaat na de 3e versnelling gewoon net zo snel naar de 60 als een 50cc doet!
dus hij is echt niet op trekkracht afgesteld!



Ik bedoelde ook te zwaar, veel te zwaar.

Maar 13/46 is niet zo heel vreemd geloof ik.

Dit bericht is gewijzigd door k33s op 18-7-2006 om 21:42 uur.
 
7 seconden, of 21 gram
janssendt 19-7-2006 0:31 Print reply
Posts: 218
mn bougie was de heele tijd zwart, maar dat was omdat mn rechter krukas keering beetje scheef zat. na die goed te hebben gezet, ging de bougie koffie bruin kleuren. aan de afstelling kan het volgens mij echt niet liggen!

maar wat word bedoeld met zonder uitlaat tijden

echt ZONDER uitlaat?
en geeft dat geen mogelijke beschadigingen??

 
janssendt 19-7-2006 0:33 Print reply
Posts: 218
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dippas
[...]



ik heb der een 70 cc onder en daarop een gianeli uitlaat van een 50 cc .
en gaan dat ding



maar als jij er een 70cc cilinder op heb zitten, dan heb je inelkgeval geen 80cc blok! want 50, 60, en 70cc cilinder passen noooit op een 80 blok!

op mn anderre dt had ik ook een 70cc, met een onbegrenst 50cc uitlaatje, en deze brommer is ook 10 keer sneller als mn 110!
dat is gaar!
 
janssendt 19-7-2006 0:36 Print reply
Posts: 218
ohjah, ik rij met sproeier 200.... met sproeier 90 start ie ook prima, en rijdt ie ook goed, maar als ik rond de 4000 toeren ga zitten, dan valt ie stil, dus gewoon niet genoeg mengsel!
en met 200 rijdt ie gewoon perfect, (maar dus goed zoals GVD een 50cc brommer dat zou doen!!)
 

Dit topic is 3358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved