Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Eigen Cilinder Ontwerpen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1065 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37995 - Eigen Cilinder Ontwerpen
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

benellifan 15-7-2006 20:29 Print reply
Posts: 1553
de spoelkanalen zullen grotendeels worden gefreesd alleen de hoek de cilinder in zal met aan handfrees worden gedaan wat een gigantisch karwij zal gaan worden maar ik heb hem al vaker gebruikt
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
MotoCrossIpkiss[stan] 15-7-2006 20:29 Print reply

Posts: 7744
Spannend... ben benieuwd!, en als het loopt of het lopen blijft, denk dat er 100den dingen zijn waar je rekening me houden moet
 
hoi
Royal Club 15-7-2006 20:30 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]
Spannend... ben benieuwd!, en als het loopt of het lopen blijft, denk dat er 100den dingen zijn waar je rekening me houden moet


k denk dat het niet in 1x gaat lukken
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Flybike 15-7-2006 20:31 Print reply
Posts: 2120
Ik ben iig ook benieuwd, als je al wat beginstuff hebt mssn een projectpagina maken? Kunnen we alles gestructureerd meevolgen.


 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Bruuns 15-7-2006 20:31 Print reply

Posts: 2213
valt dat niet te dremelen?
ik bedoel 110 cc heb je wel redelijk ruimt om nog wat naar binnen te kome met dremel, maar tzal niet makkelijk gaan:P...
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
.puch_chopper 15-7-2006 20:32 Print reply

Posts: 7851
stoer idee!!
alleen ik denk niet dat het zomaar gaat lukken
je kunt net als die ene op puchforum een ori cilinder nemer en een nieuwe bus draaien 110 cc bijvoorbeel en terug erin laten persen

iig succes!!
 
Royal Club 15-7-2006 20:32 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bruuns
valt dat niet te dremelen?
ik bedoel 110 cc heb je wel redelijk ruimt om nog wat naar binnen te kome met dremel, maar tzal niet makkelijk gaan:P...


dremel??!?!?!, is dat serieus mogelijk?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
stoer idee!!
alleen ik denk niet dat het zomaar gaat lukken
je kunt net als die ene op puchforum een ori cilinder nemer en een nieuwe bus draaien 110 cc bijvoorbeel en terug erin laten persen

iig succes!!


van 50 naar 110?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 15-7-2006 om 20:33 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Bruuns 15-7-2006 20:33 Print reply

Posts: 2213
why notik bedoel je kunt dan toch die spoelkanalen recht naar beneden vrezen.
en dan ach ik bemoei me er neit mee

SUCCES
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Bruuns 15-7-2006 20:34 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


k denk dat het niet in 1x gaat lukken


zit die jongen iet zo te ontmoedigen
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
benellifan 15-7-2006 20:34 Print reply
Posts: 1553
zou kunnnen maar handfrees is iets stabieler en draait minder toeren
het zal vast niet in 1x lukken inderdaad daarom gebruik ik ook niet mijn goede blok :P ik zal morgen wel een projectpagina maken zodat iedereen het kan volgen
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
fs180 15-7-2006 20:35 Print reply

Posts: 1346
is net niet handiger voor de koelribbebn enzo, een oude cillinder bebruiken en daar een bus is maken (en eventueel de oude poosten picht te lassen voor het uitboren en er een nieuwe bus is te zetten?)
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
benellifan 15-7-2006 20:38 Print reply
Posts: 1553
nee want dan verlies je koelribben en aangezien het een 110cc word moet ie wel goed worden gekoeld
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
benellifan 15-7-2006 20:42 Print reply
Posts: 1553
ok ik ben weer gaan meten zoals gewoonlijk (meten is weten) de draadenden die in het blok zitten moeten ook worden verplaatst dus heb ik weer wat vrijheid om mee te spelen:P
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
fs180 15-7-2006 20:43 Print reply

Posts: 1346
hoezo zou je dan koelribben verliezen?
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Bruuns 15-7-2006 20:43 Print reply

Posts: 2213
je hebt wel heel veel vrijheid

straks zet je hier neer dat je een carter gaat aanpassen, en dan ga je meten, en dan zegje ik maak hem zelf wel
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..

Dit topic is 6820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved