Ik heb een suzuki ts50er. Echt een perfecte brommer nooit wat mee aan de hand alleen die %$&$#*( ontsteking is gewoon een drama. Nu is weer de ontstekingsspoel overleden dus ik d8 waarom geen 2dehands HPI kopen gewoon 2003 ofzo.
Er pas gewoon een HPI op van een suzuki RMX. (Ontsteking van ER/TSX/RMX is allemaal uitwisselbaar had nu zelf ook al tsx ontsteking.
Maar ik d8 als k nou aan een goedkope HPI van bijv honda of een scooter of wat k ook tegen kom kan komen dan zou je er tog gewoon een grondplaat voor kunnen laten draaien dat t past?
Of zitten er meer verschillen in de HPI's voor verschillende blokken behalve de grondplaat.
Ik denk dat k wel iemand ken met een draaibank waar zou ik op moeten letten als k zo'n grondplaat ga maken?
Heb zelf ook een Er gehad en ontsteking is idd zooi.
Maar waarom wil je perse een hpi? kun je niet gewoon een ontsteking van een wat oudere rm80 ofzo aanpassen? Lijkt me wat goedkoper an zal ongeveer evenveel nut hebben
Naja dan heb je weer t gelul dat die oude rm ontsteking ook oud is en k ben t gewoon zat dat gelul:P maar d8 dan aan een 2de hands 2003 ofzo hoor geen nieuwe van 200 E
Maar weet iemand of k gewoon ook van een scooter een hpi zou kunnen kopen en of zo'n grondplaat dan best te maken is?
Want eigenlijk stelt t gewoon weinig voor natuurlijk zo'n plaatje of is dat bij hpi anders
Van stevig hout is iid best een goed idee:P merk k vzelf wel hoe lang ie t uithoud zoveel kracht zal er tog niet opkomen
Dit bericht is gewijzigd door robin denkers op 16-7-2006 om 12:47 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mulder
ik ken iemand die heeft een grondplaat van berkentriplex gemaakt, en die heeft het dachtik ook nog lang uitgehouden, misschien kan je dat proberen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: flappie
welke idioot maakt er nou een grondplaat van hout?
ik in mijn profiel, en dan bij opknap project mt daar staat ook een gedraaide grondplaat
Wat voor een probleem zie je dan als je van een stuk keihard hout een grondplaat maakt?