Jozeff - Forum en Sales Moderator |
13-7-2006 22:04 |
Posts: 10835 |
ja, 70cc is beter
misschien ook handig als je het merk van je toekomstige 50cc erbij zet
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
mulder |
13-7-2006 22:05 |
Posts: 13701 |
vertel ons liever hoe jouw vriend de schade op het tankstation heeft verhaald, aangezien dat ook aan andere zaken kan liggen?
|
|
|
|
ARWIN_honda |
13-7-2006 22:07 |
Posts: 3534 |
het is zowieso geen bekend merk. het word bij de brommer zaken genoemd: imitatie 50cc snel(import)
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
mblover |
13-7-2006 22:56 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
het is zowieso geen bekend merk. het word bij de brommer zaken genoemd: imitatie 50cc snel(import)
das bagger, eurokit 70cc is een stuk beter (eurokit = airsall)
|
|
|
|
ARWIN_honda |
14-7-2006 8:36 |
Posts: 3534 |
ja .en die heb ik al voor 80 euro, dus dat doe ik mooi.
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
Travel Fast |
14-7-2006 9:07 |
Posts: 486 |
Imitaie 50cc liep bij mij na 750 kilometer vast, eurokit 70 liep bij mij na 1500 kilometer vast, de enige die echt goed bleef was een buitenlandse originele honda cilinder, met twee kleine gatjes van membraamkleppenhuis naar de spoelkamers (extra aangbracht door meton). Met deze cilinder liep mijn MB dik 90 (de rest uitraard ook aangepast). Door het zware gietijzer was koeling geen probleem. Kost iets meer, rijd veel beter
|
|
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland |
|
stivoman |
14-7-2006 10:01 |
Posts: 5353 |
mijn 50 immo liep best,, heeft dik 2000 gelopen en is nog steeds super netjes..
hangt er ook vanaf hoe mensen inrijden en ermee omgaan
|
|
4 rings rule them all |
|
khpoppema |
14-7-2006 10:07 |
Posts: 3199 |
ik zou ook als je een mooie cil koopt, geen mengsmering van de pomp tanken, maar zelf mengen. dan weet je exact hoeveel je erin gooit (dus met 50 snel of 70 cc 1:45) en je weet welke olie het is.
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
Travel Fast |
14-7-2006 10:08 |
Posts: 486 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stivoman
mijn 50 immo liep best,, heeft dik 2000 gelopen en is nog steeds super netjes..
hangt er ook vanaf hoe mensen inrijden en ermee omgaan
Ik rij gewoon te veel kilometers achter elkaar (100 km minimaal per dag). Maar immitatie is gewoon niet gelijk aan origineel kwa duurzaamheid. Vooral op hete dagen lopen immitaties nog al eens warm. Daarnaast vind ik de powerband van dat soort cilinder kl*te (geeft z'n kracht in een keer af bij een bepaald toeren tal, nerveus dus).
Doet niets af dat een hele hoop mensen toch met plezier op z'n cilinder rijden. Dit heeft vooral te maken met de prijs-kwaliteit verhouden (lage aanschaf, redelijke kwaliteit)
|
|
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland |
|
remmie |
14-7-2006 16:55 |
Posts: 71 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]
das bagger, eurokit 70cc is een stuk beter (eurokit = airsall)
Eurokit beter? vroeger(jaar of 8 a 10 terug) pleurde wij die als eerste weg! met ori cilinder kun je nog harder rijden zonder problemen na een avondje vijlen en polijsten!
Snelste op MT/MB5 blok blijft polini 11 poorts 65cc, word alleen even zoeken aangezien deze 10 jaar geleden al zeldzaam waren.
Maar daar vaak genoeg mensen probleemloos 130km/h+ mee zien rijden, met ori mengsmerings!
|
|
CB50 100cc - '62 Puch VS60L |
|
christianos |
14-7-2006 16:57 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: remmie
[...]
Eurokit beter? vroeger(jaar of 8 a 10 terug) pleurde wij die als eerste weg! met ori cilinder kun je nog harder rijden zonder problemen na een avondje vijlen en polijsten!
Snelste op MT/MB5 blok blijft polini 11 poorts 65cc, word alleen even zoeken aangezien deze 10 jaar geleden al zeldzaam waren.
Maar daar vaak genoeg mensen probleemloos 130km/h+ mee zien rijden, met ori mengsmerings!
eurokit is beter dan imi
en een ori honda hm 167 (belg) is idd het allerbest
en die polini is gewoon te koop op 50cc.nl
en 130 kan niet op een mt/mb.. het zal hoogstens 100 km/h zijn
hoger kom je ongetjoend niet... naja volgens de teller wel
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 14-7-2006 om 16:57 uur.
|
|
|
|
homoet exhaust |
14-7-2006 17:26 |
Posts: 399 |
ongetuned met 50cc belg rijd ie ong 85...
en deze cil is btw aluminium met gietijzer bus...
alleen ori hm 166 is volledig gietijzer
|
|
As I get older, the faster I used to be... |
|
superior mt7 |
14-7-2006 18:23 |
Posts: 2675 |
zijn wel meerdere cilinders gietijzer hoor, zoals imitatie 50cc en 70cc
ik weet nog dat ik vroeger 13000 gereden had met ene imi 70cc en die is ook nog kapot gelopen door los gelopen pistonpen clipje.
|
|
V8 |
|
Saknet |
14-7-2006 18:29 |
Posts: 10355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: remmie
[...]
Maar daar vaak genoeg mensen probleemloos 130km/h+ mee zien rijden, met ori mengsmerings!
jij gelooft nu nog wat men jou wijs maakte toen jij 15 was?
Quote: met ori cilinder kun je nog harder rijden zonder problemen na een avondje vijlen en polijsten!
nou mijn eurokit reed moeiteloos 85km/u
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
Imitaie 50cc liep bij mij na 750 kilometer vast, eurokit 70 liep bij mij na 1500 kilometer vast
mijne hield het ook wel langer uit dan 1500km
en dat was nog met een beschadigd oog van de drijfstang ook..
maar ik doe dan ook aan warmrijden en onderhoud
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 14-7-2006 om 18:31 uur.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
ARWIN_honda |
17-7-2006 9:04 |
Posts: 3534 |
ik heb uiteindelijk een athena 70cc cilinder gekocht
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|