Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Voordelen van metale remleidingen (honda NS1)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 970 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37938 - Voordelen van metale remleidingen (...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 746 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Travel Fast 12-7-2006 12:20 Print topicpost

Posts: 486
Ik heb een NS1 aangeschaft en de remleidingen zijn gaar(rem slecht). Nu zaten ik op internet te kijken en heb ik drie keuzes

1. liqued tec remleidingen (rubber, neppers)
2. Origineel Honda (ook rubber)
3. Metale remleidingen bij www.motozoom.nl

1 val af (niet echt), maar wat is het voordeel van metale leidingen (naast dat ze lanmger mee gaan, en goedkoper zijn dan origineel honda). Heeft iemand ervaring met deze leidingen. En als laatste is het dus echt waar dat het 30% meer remkracht leverd?

 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland

mtlover 12-7-2006 12:27 Print reply

Posts: 2372
Stalen, minder snel lek, hierdoor makkelijker te ontluchten, steviger..
 
Leen 12-7-2006 12:28 Print reply

Posts: 26877
rekken minder uit met remmen, dus minder sponzig gevoel in je remhendel.
 
Travel Fast 12-7-2006 13:31 Print reply

Posts: 486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
rekken minder uit met remmen, dus minder sponzig gevoel in je remhendel.



Geeft het ook meer remkracht (ik vind de remmen van NS1 erg tegenvallen, vooral als je 100 rijd duurt het zeker 9 seconden voor ik stil sta, bij mijn MB was dit niet het geval, ongeveer 6 sec).
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
jurgheinz 12-7-2006 13:48 Print reply
Posts: 992
9 sec is wel erg lang maar met stalen remleidingen rem je wel een stuk strakker zeg maar
 
mblover 12-7-2006 13:56 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
[...]



Geeft het ook meer remkracht (ik vind de remmen van NS1 erg tegenvallen, vooral als je 100 rijd duurt het zeker 9 seconden voor ik stil sta, bij mijn MB was dit niet het geval, ongeveer 6 sec).



dan check je remblokjes enzo eens en vervang je olie en je slangen, want een ns1 zou toch zeker harder moeten remmen als een mb...
 
erwin fs1 12-7-2006 14:17 Print reply

Posts: 897
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
[...]



Geeft het ook meer remkracht (ik vind de remmen van NS1 erg tegenvallen, vooral als je 100 rijd duurt het zeker 9 seconden voor ik stil sta, bij mijn MB was dit niet het geval, ongeveer 6 sec).



is ook wel logisch dat het harder remt, in een oprekkende rubberen leiding gaat zeg maar energie zitten doordat je je pomp aanstuurt. bij een stalen remleiding gaat er meer energie naar de remmen, stalen leidingen gefen dus een hoger rendement
 
vake bej te bange....
mcdronkz 12-7-2006 15:42 Print reply

Posts: 32777
Waarom doe je er geen echte leidingen op ?
 
Travel Fast 12-7-2006 16:09 Print reply

Posts: 486
Coool ze hebben ook nog kleuren! Ziet er goed uit , Thanx man.
Alleen Arkel of Haarlem is niet echt dicht bij. Dat word dus van het weekend.
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
YamahaDT80LC2 12-7-2006 18:36 Print reply

Posts: 1135
Stalen remleidingen zetten minder uit dan een rubberen.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
mcdronkz 12-7-2006 19:09 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
Coool ze hebben ook nog kleuren! Ziet er goed uit , Thanx man.
Alleen Arkel of Haarlem is niet echt dicht bij. Dat word dus van het weekend.


Post effe wat pics als je ze hebt.
 

Dit topic is 746 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved